Home / Lifestyle  / The MAnnequin collection: Το σχεδιαστικό δίδυμο που ξεχώρισε η βρετανική Vogue!

The MAnnequin collection: Το σχεδιαστικό δίδυμο που ξεχώρισε η βρετανική Vogue!

Η Μελίνα και η Αναστασία Μπούφτα είναι αδερφές, και από μικρή ηλικία μοιράζονται μια κοινη αγάπη, αυτή για τη μόδα. Ξεκίνησαν σχεδόν πειραματικά να δημιουργούν τα δικά τους ρούχα, ώσπου το 2014 το πείραμα μετατράπηκε στο δικό τους προσωπικό fashion brand, με την ονομασία  “The MAnnequin Collection“. Όπως οι ίδιες λένε, βασική τους φιλοσοφία είναι ότι σχεδιάζουν αυτά που νιώθουν. Έντονα χρώματα, γεωμετρικά μοτίβα και ενδιαφέρουσες υφές, είναι τα χαρακτηριστικά των συλλογών τους, τις οποίες ξεχώρισε η βρετανική Vogue, συμπεριλαμβάνοντάς το  “The MAnnequin Collection”, στα σημαντικότερα νέα fashion brands στην Ευρώπη. Οι αδερφές Μπούφτα, μας μιλούν για τη διαδρομή τους, μοιράζονται τις σκέψεις τους γύρω από το στυλ και την έμπνευση, και μας αποκαλύπτουν τους νέους τους επαγγελματικούς στόχους. 

 

 

 

Τι θέση είχε η μόδα στα παιδικά και εφηβικά σας χρόνια; Ήσασταν πάντα τα κορίτσια που δίνατε ιδιαίτερη προσοχή στο στυλιστικό κομμάτι;

 

M: Θυμάμαι από πάντα δύο μικρά κοριτσάκια, ντυμένα ασορτί με την τελευταία λέξη τη μόδας. Φυσικά, τότε τον τελευταίο λόγο για τις εμφανίσεις μας, είχε η μητέρα μας. Για εμένα, προσωπικά, το ταξίδι μου στον χώρο της μόδας ξεκίνησε συνειδητά λίγο αργότερα. Αφότου ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στα Χρηματοοικονομικά στο Μιλάνο, μπήκε μέσα μου το ζιζάνιο της μόδας και ήταν τότε, που αποφάσισα ότι από αυτόν τον μαγικό κόσμο, θα ξεφύγω δύσκολα.

 

A: Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, μου άρεσαν τα ρούχα, όχι μόνο τα δικά μου αλλά και της μαμάς μου. Μου άρεσαν τα τακούνια, τα καλλυντικά, τα κοσμήματα, ό,τι είχε να κάνει με τη μόδα γενικά. Οι ζωγραφιές μου πάντα είχαν σαν θέμα κορίτσια με ωραία φορέματα, και η αγαπημένη μου στιγμή ήταν, όταν είχαμε να πάμε κάπου και μπορούσα επιτέλους να βάλω τα καλά μου, ειδικά ένα σύνολο που το αποκαλούσα «Το όνειρο». Αυτό δεν άλλαξε ποτέ, και όσο μεγάλωνα, προσπαθούσα πάντα να έχω ένα ιδιαίτερο στυλ, βέβαια, σίγουρα έχω φορέσει ρούχα, τα οποία σήμερα δε θέλω ούτε να θυμάμαι! (γέλια)

 

 

 

Πώς θέλετε να νιώθει η γυναίκα που φοράει τα ρούχα σας; Ποιός ο δικός σας ορισμός για το στυλ;

 

Μ: Το κορίτσι του Mannequin είναι τολμηρό και σίγουρα θέλει να ξεχωρίζει. Θέλει να πρωτοπορεί, και δεν φοβάται να δοκιμάσει νέους συνδυασμούς. Όταν κάποια γυναίκα φοράει κάποιο ρούχο μας, θα ήθελα αυτό να συνοδεύεται και από ένα τεράστιο, φωτεινό χαμόγελο! Το στυλ για εμένα δεν έχει να κάνει μόνο με τη μόδα και την εξωτερική εμφάνιση κάποιου. Έχει να κάνει με όλο τον τρόπο ζωής του και με τον τρόπο συμπεριφοράς του.

 

Α: Θέλουμε να αισθάνεται ξεχωριστή, όμορφη και άνετη. Μιας και πολλά από τα ρούχα μας δεν είναι καθημερινά, αλλά για λίγο πιο ιδιαίτερες περιστάσεις, είμαστε σίγουρες, ότι όπως εμείς, έτσι και οι πελάτισσές μας θέλουν να κάνουν τη διαφορά με την εμφάνισή τους.  Το στυλ για εμένα είναι η ικανότητα ενός ατόμου, να είναι πάντα κομψό και ταυτόχρονα άνετο με τον εαυτό του.

 

 

Το “ταξίδι” του MAnnequin collection ξεκίνησε το 2014, σε μια εποχή που τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας ήταν σε μία κατάσταση κρίσης. Πόσο εύκολο ήταν να κάνετε το δικό σας επαγγελματικό ξεκίνημα, και πώς πήρατε την απόφαση αυτή;

 

M: Το ταξίδι του MAnnequin για εμάς ξεκίνησε λίγο σαν παιχνίδι, σαν πείραμα. Το πέρασμα από το παιχνίδι στο επάγγελμα έγινε πολύ σταδιακά, σχεδόν δεν το καταλάβαμε. Οι συνθήκες όντως δεν ήταν οι καλύτερες όταν ξεκινήσαμε, αλλά η αρχική αποδοχή του brand από το κύκλο μας, αλλά και οι πρώτες μας μικρές επιτυχίες (πρώτη συνεργασία με κατάστημα στο Μιλάνο, από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας μας), συνέβαλαν στο να είμαστε αισιόδοξες και να σκεφτόμαστε, ότι με κάποιον τρόπο θα τα καταφέρουμε.

 

Α: Αν και εγώ είμαι πάντα η επιφυλακτική της υπόθεσης, έχω να πω πως δεν το σκεφτήκαμε πάρα πολύ τότε, οπότε μάλλον ήταν πολύ εύκολο το να πάρουμε την απόφαση. Τα κάναμε όλα πολύ αυθόρμητα, γιατί είχαμε όρεξη να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα και να δούμε πού θα μας βγάλει. Η επιθυμία μας τότε ήταν να δούμε τα ρούχα μας παντού, γρήγορα. Φυσικά φάγαμε πολλά “χαστούκια”, αλλά ευτυχώς υπήρξαν και στιγμές ανταμοιβής.

 

 

 

 

 

Τι αποτελεί για εσάς έμπνευση και πόσο δύσκολο είναι να τη βρει κανείς στην παρούσα φάση του εγκλεισμού;

 

M: Η έμπνευση για εμάς μπορεί να προέλθει από παντού. Από ένα πρόσωπο,  μια ιστορία, μια ταινία και κυρίως από τα ταξίδια, τα οποία τόσο πολύ μας έχουν λείψει αυτό τον καιρό.

 

Α: Είναι κάτι που το λέω πάντα και θα το ξαναπώ γιατί ειλικρινά το πιστεύω. Όταν κάποιος έχει όρεξη να δημιουργήσει και να δουλέψει, η έμπνευση μπορεί να βρεθεί παντού, από το ράφι του σούπερ-μάρκετ, μέχρι ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα σε ένα νησί, ακόμα και στην αναμονή στην ουρά του ταχυδρομείου! Αν δεν υπάρχει όρεξη, όμως, ακόμα και στο πιο όμορφο μέρος του κόσμου να βρίσκεται κανείς, όσο και να ψάξει, έμπνευση δε θα βρει. Η φάση του εγκλεισμού είναι μεν δύσκολη και αρκετά πιεστική και κουραστική, αλλά για εμένα, η δουλειά πολλές φορές είναι μια πολύ ευχάριστη διέξοδος, κι αυτό από μόνο του με εμπνέει. 

 

 

 

 

Δυστυχώς, μάλλον και από την εμπειρία σας, διαπιστώνετε ότι τα ελληνικά brands δεν έχουν την αποδοχή που θα έπρεπε να έχουν στη χώρα μας, ενώ λαμβάνουν αναγνώριση πρώτα στις χώρες του εξωτερικού. Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό και πώς το έχετε βιώσει από την πλευρά σας;

 

Μ: Αυτό είναι σίγουρα κάτι το οποίο μας έχει προβληματίσει, με θετικό όμως τρόπο. Στην Ελλάδα, μάλλον επικρατούσε έλλειψη “εμπιστοσύνης”. Προτιμούσαμε πράγματα δοκιμασμένα ήδη στο εξωτερικό με επιτυχία, και έπειτα τους δίναμε κι εμείς μια ευκαιρία. Είμαστε, μάλλον, λιγότερο τολμηροί και fashion forward. Παρ’όλα αυτά, το ελληνικό κοινό, τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να εξελίσσεται, να δείχνει την προτίμησή του στα ελληνικά προϊόντα και να δίνει μια ευκαιρία στους Έλληνες σχεδιαστές. Μακάρι και ο υπόλοιπος κόσμος της μόδας, ειδικά τα περιοδικά μόδας, που αποτελούν σημαντικό τρόπο προβολής, να κάνουν το ίδιο.

 

A: Αποτελεί για εμάς ευχάριστη έκπληξη, ότι τα τελευταία χρόνια αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει για πολλά ελληνικά brands. Βέβαια, αυτό δεν ισχύει, δυστυχώς, για τη δική μας περίπτωση. Αυτό που έχουμε καταλάβει, είναι πως στο εξωτερικό υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για νέα brands, γιατί δε φοβούνται τόσο να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό, που ακόμα δεν είναι δημοφιλές. Εκτιμούν περισσότερο, σε ορισμένες περιπτώσεις, το ίδιο το προϊόν, από το αν το brand είναι γνωστό ή όχι. Εδώ πάλι, αν δε χτίσεις φήμη και όνομα, όποιο προϊόν και να έχεις, δε θα πας ποτέ πουθενά.

 

 

Τον τελευταίο καιρό μετά τη Ευρώπη ήρθε για εσάς και το άνοιγμα στην αγορά της Ασίας. Μιλήστε μας για αυτή τη νέα αρχή.

 

Μ: Είναι γεγονός, ότι οι αγορές του εξωτερικού στηρίζουν και αγαπούν τις δημιουργίες του Mannequin, από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ύπαρξής του. Πλέον, μπορούμε να πούμε ότι έχουμε φανατικές πελάτισσες σε διάφορες γωνιές του κόσμου, οι οποίες μας εμπιστεύονται και μας τιμούν, με την προτίμηση που δείχνουν στο brand. Το στυλ μας να έχει αγαπηθεί ιδιαιτέρως στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και τώρα τελευταία, και στην Ασία. Όνειρό μας, βέβαια, είναι οι δημιουργίες μας να κυκλοφορούν και να φοριούνται από κορίτσια σε όλο τον κόσμο.

 

Α: Δεν έχουμε ακόμα πολλά να πούμε, το θετικό πάντως είναι ότι βλέπουμε μια προτίμηση στα προϊόντα μας και μας χαροποιεί πολύ.

 

 

 

 

Αναλαμβάνετε, όμως, και custom made δημιουργίες. Πώς είναι να δημιουργείς ένα ρούχο από το μηδέν πάνω στην προσωπικότητα αλλά και τον σωματότυπο μιας γυναίκας;

 

Α: Αυτό το κομμάτι της δουλειάς είναι αρκετά ενδιαφέρον, μιας και μπορεί να γίνει πολύ δημιουργικό και για την πελάτισσα και για εμένα.  Η δημιουργία ενός custom made συνόλου, σίγουρα δεν είναι κάτι που κάνουμε κάθε μέρα -συνήθως γίνεται για κάποια ιδιαίτερη περίσταση- και νομίζω πως αυτό από μόνο του είναι αρκετό, για να δώσει μια άλλη διάσταση στην όλη διαδικασία. Προσωπικά, η μεγαλύτερη ανταμοιβή είναι η φωτογραφίες που μου στέλνουν οι ικανοποιημένες πελάτισσες!

 

 

Η πανδημία είναι καταστροφική σε πολλά επίπεδα, ενώ επηρέασα δραματικά και τις πωλήσεις, κυρίως των τοπικών καταστημάτων. Σε ποιον βαθμό επηρέασε το δικό σας brand;

 

Μ: Φυσικά, μια τέτοια παγκόσμια πανδημία, δε θα μπορούσε να μας αφήσει ανεπηρέαστες. Μετά το αρχικό σοκ, γρήγορα, (ευτυχώς!) καταφέραμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες, και να μη μείνουμε πίσω, όσον αφορά τη δημιουργία και την παραγωγή των συλλογών μας. Τα συνεχόμενα lockdown και οι περιορισμοί, σίγουρα έκαναν την ζωή μας και τη δουλειά μας λίγο πιο δύσκολη, αλλά κοιτάζοντας λίγους μήνες πίσω, εκτιμώ ότι τα καταφέραμε αρκετά καλά. Το γεγονός ότι υπήρχε διαδικτυακή παρουσία μέσω του Ε-shop μας με τις prêt-à-porter συλλογές, μας βοήθησε να εξισορροπήσουμε κάπως την ζημία που προήλθε από το κομμάτι των custom made δημιουργιών, εξαιτίας της ακύρωσης ή μετάθεσης όλων των καλοκαιρινών εκδηλώσεων (γάμοι, βαφτίσεις κλπ.)                                                                                                                 

Α: Στο πρώτο lockdown η αλήθεια είναι, πως όπως όλος ο κόσμος γύρω μας, είχαμε παραλύσει κι εμείς. Φυσικά, αξιοποιήσαμε αυτό το διάστημα για να ασχοληθούμε με τις επόμενες συλλογές μας, αλλά μας επηρέασε αρκετά και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο. Στο δεύτερο lockdown, τα πράγματα για εμάς κύλησαν λίγο καλύτερα, τουλάχιστον όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά θεωρώ, πως δεν έχουμε δει ακόμα τις συνέπειες της πανδημίας στο σύνολό τους. 

 

 

Ποια η σχέση σας με τα social media; Είναι για εσάς βασικό εργαλείο δουλειάς;

 

Μ: Τα social media στις μέρες μας αποτελούν σημαντικότατο εργαλείο, καθώς ανοίγουν ένα νέο παράθυρο στον κόσμο, και δίνουν την ευκαιρία σε νέα fashion brands να αποκτήσουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Φυσικά για να αποδώσουν, απαιτούν και αυτά μελέτη, συντονισμό, οργάνωση και σωστό περιεχόμενο. Επιπλέον, έχουν αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τις παλιές μεθόδους διαφήμισης, οι οποίες ήταν ιδιαίτερα δαπανηρές, ειδικά για νέους σχεδιαστές με περιορισμένους οικονομικούς πόρους.

 

Α: Τα social media είναι πλέον ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις περισσότερες δουλειές, οπότε προσπαθούμε κι εμείς, να είμαστε όσο μπορούμε περισσότερο ενεργές σε αυτά.  Κάποιες φορές μας φαίνεται δύσκολο, αλλά από την άλλη πρόκειται για ένα μέσο προβολής, το οποίο πριν από μερικά χρόνια, τα brands δεν το είχαν στη διάθεσή τους, οπότε σίγουρα αισθανόμαστε τυχερές που έχουμε κι αυτό το εργαλείο, σύμμαχο στην προσπάθειά μας.

 

 

 

Έχετε παρουσιάσει τις δημιουργίες σας στην Athens Xclusive Designers Week στην Εβδομάδα Μόδας στο Ζάππειο. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία; Μήπως το άνοιγμα στην αγορά της Αθήνας έχει ήδη δρομολογηθεί;

 

Μ: H παρουσία μας στο στην Athens Xclusive Designers Week στην Εβδομάδα Μόδας στο Ζάππειο, ήταν μια απίθανη εμπειρία, την οποία ούτε καν είχαμε φανταστεί στο ξεκίνημά μας και θα θέλαμε οπωσδήποτε να επαναλάβουμε κάποια στιγμή στο μέλλον. Είχε πολύ άγχος, αγωνία και τρέξιμο, αλλά μας άφησε σίγουρα μια πολύ γλυκιά αίσθηση, και την ικανοποίηση ότι για το μέγεθός μας και την απειρία μας, τα καταφέραμε αρκετά καλά. Επιπλέον, ήταν και η πρώτη φορά, που ήρθαμε σε επαφή με το κοινό της Αθήνας, το οποίο, οφείλουμε να πούμε, ότι είναι ιδιαίτερα “δύσκολο” και απαιτητικό. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και πλέον είμαστε σε θέση να δηλώσουμε, ότι ξεκινάμε και τις πρώτες μας συνεργασίες με καταστήματα της Αθήνας, με τη συλλογή μας για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.

 

Α: Η επίδειξη που κάναμε ήταν μια πρωτόγνωρη και πολύ ιδιαίτερη εμπειρία για εμάς. Σίγουρα αισθανόμαστε τυχερές που προλάβαμε να το κάνουμε, πριν ξεσπάσει όλη αυτή η κατάσταση με την πανδημία. Το άνοιγμα στην αγορά της Αθήνας, είναι κάτι που το επιθυμούμε πολύ, και σίγουρα είναι στους άμεσους στόχους μας.  

 

 

Η βρετανική Vogue σας ξεχώρισε και σας κατέταξε ως ένα από τα πιο σημαντικά νέα fashion brands στην Ευρώπη. Φαντάζομαι ότι για έναν σχεδιαστή κάτι τέτοιο αποτελεί όνειρο ζωής. Για εσάς;

 

Μ: Αυτή είναι μια ιστορία την οποία θα ήθελα σίγουρα να λέω στα εγγόνια μου! Όταν λάβαμε το mail της βρετανικής Vogue, που μας ενημέρωνε ότι το Mannequin θα συμπεριλαμβανόταν στις σελίδες του, η χαρά μας είχε φτάσει στα ουράνια. Το ότι μας ανακάλυψε και μας ξεχώρισε, ένα τόσο σημαντικό έντυπο μόδας, ηταν για εμάς η μεγαλύτερη επιβράβευση της προσπάθειάς μας.

 

Α: Όταν ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με τη μόδα, σίγουρα δεν είχαμε φανταστεί ποτέ, ότι μια μέρα θα δούμε το brand μας στις σελίδες ενός τόσο σπουδαίου fashion περιοδικού, οπότε, φυσικά και ενθουσιαστήκαμε όταν λάβαμε την πρόταση, αλλά και το ίδιο το τεύχος στα χέρια μας.

 

 

 

 

 

Λίγα λόγια για την τελευταία σας συλλογή αλλά και αυτή που σχεδιάζετε για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2021.

 

Μ: Για τη φθινοπωρινή/χειμερινή συλλογή, προτιμήσαμε να δημιουργήσουμε μεμονωμένα κομμάτια, τα οποία να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες της ζωής μας. Καλώς η κακώς, ο εγκλεισμός που ζήσαμε/ζούμε όλοι, έχει περιορίσει τις εμφανίσεις μας, άρα και τις ενδυματολογικές μας ανάγκες. Επιλέξαμε, λοιπόν, να προτείνουμε 10 Key Items, τα οποία θα ήταν χρήσιμα, κομψά αλλά και διαχρονικά. Από την άλλη, όσον αφορά τη νέα μας συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2021, τολμήσαμε να κινηθούμε σε τελείως διαφορετικό μονοπάτι, σαφέστατα επηρεασμένες από την κατάσταση που όλοι βιώνουμε, αλλά και από τις αλλαγές που βιώσαμε σε προσωπικό επίπεδο κατά τον τελευταίο χρόνο. Έτσι, σε αυτή τη συλλογή, θα βρει κανείς πολλά και έντονα χρώματα, μιας και το καλοκαίρι έρχεται. Ας το υποδεχτούμε λίγο πιο αισιόδοξα! Αλλά και νέες γραμμές, νέα μοναδικά, δικά μας prints και πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία, για να μπορέσει το κοινό μας αλλά και όσοι δε μας ξέρουν μέχρι στιγμής,  να γνωρίσουν τις M+A λίγο καλύτερα!

 

Α: Η τελευταία συλλογή που παρουσιάσαμε για τη φθινοπωρινή/χειμερινή σεζόν, ήταν εστιασμένη λίγο περισσότερο στις νέες συνθήκες που ζούμε, μια μικρή ουσιαστικά επιλογή από δέκα βασικά κομμάτια που θα μπορούσαν να βγάλουν μια γυναίκα ασπροπρόσωπη στις χειμερινές της εμφανίσεις. Βέβαια, δυστυχώς λίγο μετά από την κυκλοφορία της, κλειστήκαμε μέσα στο σπίτι, αλλά αυτό δε μας σταμάτησε από το να ασχοληθούμε με τη νέα μας πια συλλογή για την άνοιξη/καλοκαίρι 2021, που θα λέγεται “Change of plans”, δηλαδή  αλλαγή σχεδίων, και σχετίζεται με τις αλλαγές που έχουμε κάνει και οι δύο στη ζωή μας, οι οποίες μας οδήγησαν εδώ που βρισκόμαστε σήμερα. Επίσης, είναι η πρώτη μας απόπειρα να σχεδιάσουμε τα δικά μας prints σε ρούχα, αλλά και σε μεταξωτά μαντήλια.

 

 

 

Πώς φαντάζεστε ιδανικά το μέλλον του brand “MAnnequin collection” και τι να περιμένουμε από εσάς;

 

M: Αρχικά, και μετά από αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση που όλοι βιώνουμε, να είμαστε υγιείς, για να μπορούμε στη συνέχεια να στηρίξουμε και να αναπτύξουμε το brand. Στόχος μας είναι, να βλέπουμε ολοένα και περισσότερα κορίτσια στον δρόμο, να φοράνε τις δημιουργίες μας και να φτάσουμε και σε άλλες γωνιές του πλανήτη. 

 

Α:  Πρώτα απ’ όλα φαντάζομαι ένα μέλλον πολύ καλύτερο από το παρόν και το πρόσφατο παρελθόν, γιατί σίγουρα θα παίξει μεγάλο ρόλο και για την πορεία του brand. Αυτό που επιδιώκουμε, είναι να αρχίσουμε να κυκλοφορούμε περισσότερο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, να μπορέσουμε να βάλουμε τις σωστές βάσεις, ώστε κάθε χρόνο να μεγαλώνουμε και να βελτιωνόμαστε. Ελπίζουμε να τα καταφέρουμε!

 

 

Ένα μήνυμα στη γυναίκα του σήμερα.

 

Μ: Να αγαπά και να φροντίζει τον εαυτό της, με όποιον τρόπο μπορεί. Οι ρόλοι που καλείται να επιτελέσει η γυναίκα του σήμερα, είναι τόσο πολυδιάστατοι και απαιτητικοί, που μόνο έτσι μπορεί να τα καταφέρει με επιτυχία. 

 

Α: Αυτό που κατάλαβα, ειδικά αυτό το τελευταίο διάστημα, είναι ότι το πιο σημαντικό είναι να αισθανόμαστε άνετα με τον εαυτό μας, οπότε το μήνυμά  μου για τις γυναίκες είναι να μην καταπιέζονται, να τολμούν να είναι ο εαυτός τους ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα ξεχωρίζουν από το πλήθος, και φυσικά να φοράνε ό,τι ευχαριστεί αυτές, και όχι όλους τους άλλους.

 

 

Brief Q&A

 

Αγαπημένος σχεδιαστής:

M: Miuccia Prada, γιατί έχει καταφέρει να συνδυάσει την μόδα και τη δημιουργικότητα με την επιχειρηματικότητα με μεγάλη επιτυχία.

Α: Coco Chanel για όλα όσα έχει εισάγει στη μόδα, αλλά και Andre Courreges, γιατί αγαπώ το φουτουριστικό του στυλ.

 

Δεκαετία που ξεχωρίζω:

Μ: Σίγουρα τα 60’s.

Α: 60’s.

 

Aγαπημένο κομμάτι στη γυναικεία ντουλάπα:

M: Ένα κομψό μαύρο φόρεμα.

Α: Ένα ωραίο μαύρο παντελόνι.

 

Σε 10 χρόνια από τώρα:

Μ: Να απολαμβάνω την ζωή και να έχω κάνει τα όνειρα του σήμερα, πραγματικότητα!

A: Ποιος ξέρει;

 

Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς:

Μ: Καθόλου πρωτότυπο, αλλά θα πω το κινητό μου!

A: Χωρίς το κινητό μου, δυστυχώς…

 

 

 www.themannequincollection.com

Fb: @MAnnequinFashionDesign 

Instagram: themannequincollection

 

 

 

 

 

 

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath