Home / Cozyhome  / Cozy Meets  / A & M Architects: Πρωτοπορία και διορατικότητα

A & M Architects: Πρωτοπορία και διορατικότητα

vibe architecture cozy meets
Οι A & M Architects “ξεδιπλώνουν” την αρχιτεκτονική τους διορατικότητα.
Όταν μια εταιρεία μετράει 33 χρόνια δημιουργικής πορείας, με πάνω από 1500 μεγαλόπνοα έργα σε Ελλάδα και εξωτερικό και ενισχύει συνεχώς το ήδη πλούσιο εγχώριο και διεθνές πελατολόγιό της, τότε μπορεί από κάθε άποψη να χαρακτηρίζεται επιτυχημένη. Σε μια εποχή που η ελληνική οικονομία πλήττεται, η εταιρεία A & M Architects, έχει κάθε λόγο να αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Ο Μιχάλης Μαυρολέων, Γενικός Διευθυντής και αρχικός ιδρυτής της, καθώς και ο Αλέξανδρος Κομνηνός, Vice President της εταιρείας, μας αποκαλύπτουν την οπτική και φιλοσοφία της A & M Architects, καθώς και πώς ο επαγγελματισμός μεταφράζεται σε μοναδικά αρχιτεκτονικά έργα παγκοσμίου φήμης.

  vibe architecture cozy meets

The team

 

Η A & M Architects, Engineers and Project Managers προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, μελέτης και κατασκευής, διαχείρισης έργου, γραφιστικής, διακόσμησης και styling. Πόσο δύσκολο είναι για μια εταιρεία να πρέπει να φέρει εις πέρας τόσους διαφορετικούς μα εξίσου σημαντικούς τομείς εργασίας; Τι προϋποθέτει η ανάληψη και ολοκλήρωση ενός άκρως απαιτητικού έργου ;

MM: Για περισσότερες από τρεις δεκαετίες η Α&Μ προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, μελέτης και κατασκευής, διαχείρισης έργου, γραφιστικής, διακόσμησης και styling, που την καθιστά μοναδικά συνθετική στο είδος της.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της Α&Μ Architects βασίζεται στο γεγονός ότι μπορεί να παρέχει όλων των ειδών τις υπηρεσίες, μέσα από μια πληθώρα μηχανικών και σχεδιαστών διαφόρων ειδικοτήτων κάτω από μια στέγη. Αυτή η μεθοδολογία συνδυασμένη με την “εμμονή” στην σχεδιαστική και κατασκευαστική λεπτομέρεια, καθώς και με τη συνέπεια στους χρόνους παράδοσης και την ασφάλεια, αποτελούν τους “πολλαπλασιαστές ισχύος” της εταιρείας μας.

 

Υπήρξατε από τις πρώτες εταιρείες, οι οποίες επένδυσαν στην εξωστρέφεια, πολύ πριν την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας. Μέσα από αυτήν την εξωστρεφή στρατηγική, καταφέρατε να συνεργαστείτε με κάποιες από τις σπουδαιότερες πολυεθνικές εταιρείες. Πέρα από τη διορατικότητα και την πρωτοπορία, ποιοι παράγοντες όρισαν και ορίζουν κάθε νέο βήμα της A & M Architects;

MM: Είναι αλήθεια ότι η ιδιότητα του ταξιδευτή που αντιπροσωπεύει την τεχνική ικανότητα αλλά και τη δημιουργικότητα του Έλληνα μηχανικού, είναι βαθιά χαραγμένη στο DNA της εταιρείας μας. Δεξιότητες που εκτιμώνται από τους διεθνείς επιχειρηματικούς ομίλους, είναι μόνο εκείνες που συνοδεύονται από μεθοδικότητα, γνώση των σύγχρονων υλικών και μεθόδων κατασκευής και αντίστοιχων εργαλείων σχεδιασμού.
Πέραν αυτών, αναπόσπαστο στοιχείο είναι η επικοινωνία με τις αγορές του εξωτερικού είτε μέσω των έργων και του “
word of mouth”, είτε μέσω των αναγνωρίσεων όπως οι βραβεύσεις μας στο Manchester, στο Amsterdam, στο Hangzhou της Κίνας αλλά και η αναγνώριση από διεθνή μέσα έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας.

 

 vibe architecture cozy meets

Αppollon Library Suites

 

 vibe architecture cozy meets

Citibank

Πώς καταφέρνετε εν μέσω κρίσης να αποτελείτε μια συνεχώς εξελισσόμενη και κερδοφόρα εταιρεία; Είναι οι οικονομικοί χειρισμοί, η συνέπεια, το ανθρώπινο δυναμικό που κάνουν τη διαφορά; Πώς θα περιγράφατε τη φιλοσοφία της Α&M Architects αναφορικά με τη διοικητική και οικονομική της πολιτική;

AK: Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα είχε επιτευχθεί εάν δεν είχαμε επιδείξει πίστη και συνέπεια στον βασικότερο πυλώνα μιας εξελισσόμενης ευρωπαϊκής επιχείρησης, που είναι οι άνθρωποί της. Κάτι τέτοιο αποτελεί την ειδοποιό διαφορά στην αντιμετώπιση της κρίσης, διότι προσφέρει την στήριξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, μέσα από το πρίσμα του εμείς και όχι του εγώ. Αν σε αυτά αθροίσουμε την εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης κρίσεων και επιχειρηματικής συνέχειας που εφαρμόζουμε στον διοικητικό και οικονομικό τομέα, μας επιτρέπει να συνεχίζουμε να δημιουργούμε έργα υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας.

 

Το μότο της εταιρείας σας είναι “Δε χτίζουμε κτίρια. Χτίζουμε σχέσεις με τους πελάτες μας”. Δεδομένων των διαφορών που υπάρχουν ανάμεσα στην εθνική ταυτότητα και την ιδιοσυγκρασία των λαών, και εφόσον δραστηριοποιείστε εξίσου σε διεθνείς αγορές όπως εκείνη της Μέσης Ανατολής, πόσο δύσκολο ήταν να κερδίσετε την εμπιστοσύνη πελατών διαφορετικών εθνικοτήτων; Ποιες δυσκολίες συναντήσατε μέχρι σήμερα;

MM: Το μότο μας το πιστεύουμε και το υποστηρίζουμε διαχρονικά σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας μας. Δε διεκπεραιώνουμε απλώς ένα project, αλλά δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους πελάτες μας. Γι’ αυτό και με τους περισσότερους από αυτούς (τόσο στο εσωτερικό όσο και εξωτερικό) αποκτήσαμε πλέον σχέσεις φιλίας. Θέλουμε ο πελάτης μας να μπορεί και να θέλει να μας εμπιστευτεί το επόμενο έργο του.
Αυτό έρχεται με την πλήρη ικανοποίηση του πελάτη μας που ζει, εργάζεται, ή παραθερίζει σε έργα τα οποία εκφράζουν τον ίδιο αλλά και όσα ονειρεύτηκε. Κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός, γι’ αυτό και φροντίζουμε κάθε πρότασή μας να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και την κουλτούρα του.

 vibe architecture cozy meets

Media Labs

 vibe architecture cozy meets

Microsoft

 

Μέσα από τη συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς, καταφέρατε να αναλάβετε σημαντικά projects σε παγκόσμιο επίπεδο. Ποια πιστεύετε πως είναι εκείνα τα ιδιαίτερα στοιχεία που κάνουν την A & M Architects να ξεχωρίζει; Τι είδους έργο θα αποτελούσε για εσάς πρόκληση στο μέλλον;


MM: Ο επαγγελματισμός ξεκινά από τη στιγμή που δίνουμε την επαγγελματική μας κάρτα και συνεχίζει με την εξυπηρέτηση, μετά την παροχή των υπηρεσιών μας. Αυτό απαιτεί αφοσίωση και μετριοφροσύνη. Είμαστε ένα “μικρού αναστήματος” γραφείο όταν διαγωνιζόμαστε ανάμεσα σε αρχιτεκτονικά γραφεία των 100 και 500 ατόμων, αλλά γινόμαστε κατά τι “υψηλότεροι” όταν κερδίζουμε την εμπιστοσύνη ενός επιπλέον έργου στο εξωτερικό. Σημαντικότερη πρόκληση για μας είναι κάθε έργο, ανεξαρτήτως μεγέθους, αρκεί να χαίρει της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης της διεθνούς αγοράς. Έτσι βλέπουμε εμείς το μέλλον και σε αυτό στοχεύουμε.

 

Η A&M Architects δραστηριοποιείται έντονα στον ξενοδοχειακό τομέα, με εντυπωσιακά έργα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τα “δυνατά” χαρτιά για την οικονομία της Ελλάδας. Πιστεύετε ότι η αναβάθμιση των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μπορεί να καταστεί η βασική αιτία για την ενίσχυση της σύγχρονης ελληνικής εικόνας στο εξωτερικό;

AK: Γνωρίζετε καλύτερα από εμάς πόσο σημαντικό είναι το θέμα του branding της ελληνικής φιλοξενίας, στο σύνολο της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας. Η αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών πρέπει να εκφράζει το αυθεντικό. Ο σύγχρονος σχεδιασμός, μεταφέρει τόσο στους επενδυτές της τουριστικής βιομηχανίας, όσο και στον επισκέπτη, την “αίσθηση του τόπου”, οπτικοποιώντας τις υψηλής ποιότητας παρεχόμενες υπηρεσίες φιλοξενίας και εστίασης σε ανταγωνιστικό προϊόν. Αυτά κατά την γνώμη μας, αποτελούν την προμετωπίδα της ελληνικής οικονομικής αναγέννησης.

 

 vibe architecture cozy meets

Residence in Kifisia

 vibe architecture cozy meets

Watson Farley Williams

 

Ο προσανατολισμός της Α&M Architects θα έλεγε κανείς ότι είναι στραμμένος περισσότερο στα επαγγελματικά κτίρια και λιγότερο στις κατοικίες. Ποιοι οι λόγοι μιας τέτοιας κατεύθυνσης; Τι σας οδηγεί κάθε φορά στην απόφαση να αναλάβετε ένα συγκεκριμένο έργο;


MM: Απ’ την αρχή της πορείας της η Α&Μ Architects, σε αντίθεση με άλλα αρχιτεκτονικά γραφεία, υιοθέτησε μια περισσότερο “corporate λογική” και προσανατολίστηκε προς τα επαγγελματικά κτίρια και λιγότερο προς την κατοικία. Η εστίαση μας στο επαγγελματικό κτίριο γέννησε επαναλαμβανόμενα ικανοποιημένους πελάτες. Η ικανοποίηση του πελάτη της κατοικίας από την άλλη, δημιουργεί διαχρονική ευχαρίστηση που τις περισσότερες φορές είναι μοναδική. Πολλές κατοικίες και μάλιστα επωνύμων παραμένουν ανώνυμες! Ενώ στον κατάλογο των έργων μας περιλαμβάνονται γνωστές επιχειρήσεις όπως Microsoft, Diageo, Pfizer, Samsung, Citibank, SSP, TAP, Siemens, Sfera, Regus, Mango, H&M, WFW, Novartis, Time Hotel κ.α .

 

Πόσο σημαντική είναι η συνεχής αναβάθμιση και ανάπτυξη των οργανωτικών δομών μιας εταιρείας αυτού του βεληνεκούς; Ποια είναι τα αποτελέσματα που επιδιώκετε μέσα από τη συνεχή “επαγρύπνηση”; Ποια τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον;

ΑΚ: Η συνεχής βελτίωση, ανάπτυξη και αναβάθμιση των οργανωτικών δομών μας, αποτελεί πρωταρχικό μας μέλημα, αλλά και αναγκαία προϋπόθεση για την επιβίωση μιας εταιρείας, που δραστηριοποιείται τόσο στον ελληνικό χώρο όσο και στη διεθνή κονίστρα.

Ήδη η εταιρεία μας εφαρμόζει με επιτυχία ένα ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης που έχει πιστοποιηθεί κατά ISO 9001 και OHSAS 18001, καλύπτοντας τα θέματα Διασφάλισης Ποιότητας – Υγείας και Ασφάλειας. Στο τέλος του 2016 αναμένουμε την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την πιστοποίηση κατά ISO 14001, στα πλαίσια της περιβαλλοντικής πολιτικής που υλοποιεί το γραφείο μας.

Σκοπός μας είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης τόσο της ποιότητας, της υγιεινής και ασφάλειας, όσο και των περιβαλλοντικών πλευρών της δραστηριότητας μας, προκειμένου να στοχεύσουμε στην συνεχώς βελτιούμενη απόδοση μας, με κριτήρια τόσο την μέγιστη εμπέδωση της κουλτούρας ασφάλειας, όσο και το ελάχιστο δυνατό αποτύπωμα στο περιβάλλον από τις δραστηριότητές μας.

 

A&M ARCHITECTS
ARCHITECTS – ENGINEERS – PROJECT MANAGERS

Δροσοπούλου 61

Αθήνα 11257
Τ: +30 210 825 8992

 www.am-architects.gr

[email protected]

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath