Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Detox tips για να ξεφουσκώσετε μετά τα Χριστούγεννα

Detox tips για να ξεφουσκώσετε μετά τα Χριστούγεννα

Detox tips: τι να κάνετε μετά τις γιορτινές κραιπάλες.

Τα Χριστούγεννα είναι συνώνυμα με οικογενειακά ή φιλικά τραπέζια πολύ φαγητό και πολύ ποτό. Με ποιους τρόπους όμως μπορείτε να μην αισθάνεστε σκασμένοι από το πολύ φαγητό; Δείτε detox tips για να διαχειριστείτε τις γιορτινές υπερβολές.

 

Healthy ψυγείο.

Γεμίστε το ψυγείο σας με υγιεινές τροφές όπως λαχανικά, φρούτα και γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά. Έτσι όταν θα σας πιάνουν λιγούρες και θα θέλετε οπωσδήποτε να φάτε κάτι θα έχετε στην διάθεσή σας πλήθος υγιεινών επιλογών που σας χορταίνουν και δεν σας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες.

 

Επιχείρηση εκκαθάρισης λιπαρών τροφών.

Για να μην υποκύπτετε άλλο σε πειρασμούς που κρύβουν πολλές θερμίδες και λιπαρά, μάλλον πρέπει αμέσως κιόλας να απομακρύνετε από το σπίτι σας, το ψυγείο και γενικά τα περιβάλλον σας συγκεκριμένες τροφές. Γλυκά, σοκολάτες, αλλαντικά και άλλες λιπαρές τροφές είναι καιρός να αντικατασταθούν με πιο healthy επιλογές που θα σας γλιτώσουν πολλές μα πολλές θερμίδες.

 
Πρωινό το απαραίτητο.

Όταν χάνετε το πρωινό γεύμα είναι πιο πιθανό να πεινάσετε πολύ στην διάρκεια της ημέρας και να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες φαγητού. Είναι σημαντικό και απαραίτητο για την διατήρηση ή την απώλεια βάρους να καταναλώνετε σε καθημερινή βάση πρωινό γεύμα ώστε να ρυθμίσετε την πείνα σας και να μπορείτε να ελέγχετε λιγούρες ή τσιμπολογήματα.

 
Ελαφρύ βραδινό γεύμα.

Για να κάνετε αποτοξίνωση και να ξεφουσκώσετε από τις κραιπάλες των εορτών είναι σημαντικό να τρώτε ένα ελαφρύ γεύμα το βράδυ. Επιλέξτε σούπες, σαλάτες, λαχανικά ή πηγές άπαχης πρωτεΐνης για να μην παίρνετε πολλές θερμίδες. Το ελαφρύ βραδινό θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα και να έχετε περισσότερο όρεξη για πρωινό γεύμα την επόμενη μέρα.

 
Επενδύστε σε ροφήματα.

Ένας τρόπος αποτοξίνωσης είναι να πίνετε όσο πιο πολύ νερό μπορείτε. Παράλληλα ένα βοηθητικό detox tip, είναι η κατανάλωση πολλών ροφημάτων και γενικά υγρών. Τα υγρά όπως και το νερό ευνοούν την καλύτερη κυκλοφορία στον οργανισμό, σας κρατούν ενυδατωμένους και σας αποτρέπουν από την υπερφαγία. Κάποια ροφήματα δε έχουν αποδεδειγμένα θετικές επιδράσεις στην απώλεια βάρους και στην αύξηση του μεταβολισμού όπως το πράσινο τσάι.

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!