Home / Wellness  / Diet & Fitness  / 7 fitness tips για όμορφη σιλουέτα

7 fitness tips για όμορφη σιλουέτα

wellness fitness diet coyvibe

Secret tips: Μάθε τα μυστικά για ονειρεμένο σώμα σε λιγότερο χρόνο.

Ακολουθώντας τα παρακάτω tips στην προπόνησή σου θα δεις γρήγορα τα αποτελέσματα στη σιλουέτα σου! 

Κάνε ενδυνάμωση στο διάδρομο

Συνδύασε αερόβια άσκηση με ενδυνάμωση κάνοντας προπόνηση με βαράκια στο διάδρομο. Κράτησε αλτήρες των 2 ή 3 κιλών και ξεκίνα με γρήγορο περπάτημα. Στην συνέχεια αύξησε την ένταση για 1 λεπτό και κάνε ελαφρύ τρέξιμο. Έπειτα κατέβασε την ένταση και πραγματοποίησε ταυτόχρονα ασκήσεις για το πάνω μέρος του σώματος για 1 λεπτό περίπου, όπως πιέσεις ώμων ή δικέφαλους. Επανέλαβε το πρόγραμμα 2 με 3 φορές την εβδομάδα.

Κάνε διαλειμματική προπόνηση

Για να χάσεις βάρος πρέπει να αυξήσεις τους καρδιακούς σου παλμούς και να κάνεις 30 λεπτά άσκηση κάθε μέρα. Αν θέλεις να γλιτώσεις χρόνο, κάνε 10 λεπτά αερόβια αλλά φρόντισε να προσθέσεις μικρά χρονικά διαστήματα υψηλής έντασης στην προπόνησή σου. Όταν κάνεις ελλειπτικό μηχάνημα, προσπάθησε να εναλλάσσεις τη συχνότητα, από υψηλή σε χαμηλή για κάποια λεπτά. Έτσι αποφεύγεις τη μονοτονία και καις περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο.

Ποτέ μην κάνεις την ίδια άσκηση

Ο λόγος που πολύ άνθρωποι δεν βλέπουν αλλαγές στο σώμα τους είναι επειδή επαναλαμβάνουν ακριβώς τις ίδιες ασκήσεις και δεν τις εξελίσσουν. Προσπάθησε να δημιουργείς μια νέα πρόκληση κάθε φορά που ασκείσαι. Κάνε περισσότερες επαναλήψεις ή χρησιμοποίησε περισσότερα βάρη ώστε να ωθήσεις το σώμα σου να εργαστεί πιο σκληρά.

Κάνε όσο πιο βαθιά squat μπορείς

Τα καθίσματα είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων για σμιλεμένους γλουτούς. Όμως όλες ξέρουμε ότι είναι ίσως το πιο δύσκολο σημείο στο γυναικείο σώμα. Για αυτό αύξησε το βαθμό δυσκολίας, χαμηλώνοντας όσο μπορείς το κάθισμά σου. Για πιο θεαματικά αποτελέσματα, κάνε squat με άλμα ή αλτήρες.

Επικεντρώσου στους μυς σου

Όταν εκτελείς μια άσκηση, προσπάθησε να είσαι όσο πιο συγκεντρωμένη γίνεται στους μυς που δουλεύεις εκείνη τη στιγμή. Σφίξε τα σημεία που πρέπει και δώσε όλο σου τον εαυτό. Θα ανταμειφθείς.

Τρέξε στη φύση

Το να τρέχεις στο διάδρομο μπορεί να σου φαίνεται βαρετό για αυτό όταν μπορείς τρέξε σε κάποιο γήπεδο ή εξωτερικό χώρο. Έτσι θα κάψεις περισσότερες θερμίδες γιατί θα ασκηθείς σε ανομοιόμορφο έδαφος και θα δεις καλύτερα αποτελέσματα.

Κάνε σχοινάκι

Είναι η καλύτερη άσκηση για να χάσεις θερμίδες. Είναι έντονη όμως μπορείς να τα καταφέρεις εναλλάσσοντας και εδώ το ρυθμό. Και το πιο σημαντικό; Καις περίπου 26 θερμίδες ανά λεπτό!

7 fitness tips για όμορφη σιλουέτα

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!