Home / Wellness  / Health  / 6+1 θαυματουργές τροφές για αετίσια όραση

6+1 θαυματουργές τροφές για αετίσια όραση

6+1 θαυματουργές τροφές για αετίσια όραση
7 τροφές που κάνουν καλό στην όραση.

Δυστυχώς οι παθήσεις των ματιών και μία πραγματικότητα για πολλούς ανθρώπους και όπως είναι γνωστό η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη. Συγκεντρώσαμε τις τροφές που συμβάλλουν σε μία καλύτερη όραση και βοηθούν τα μάτια μας να είναι υγιή. Η διατροφή σχετίζεται με την υγεία μας και την υγεία των ματιών μας για αυτό είναι καλό να εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας εκείνες τις τροφές που χάρις στα θρεπτικά συστατικά και τα ισχυρά αντιοξειδωτικά που περιέχουν

 
Φασόλια.

Τα φασόλια είναι μία πολύ καλή τροφή για την υγεία των ματιών μας. Τα φασόλια περιέχουν ψευδάργυρο ο οποίος σύμφωνα με μελέτες προλαμβάνει ή επιβραδύνει την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

 
Σπανάκι.

Πλούσιο σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη δηλαδή τις ουσίες που προστατεύουν από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και τον καταρράκτη, τις πιο συχνές παθήσεις των ματιών που προκαλούν μικρή ή μεγαλύτερη απώλεια όρασης.

 
Πορτοκάλια.

Τα πορτοκάλια είναι επίσης καλές πηγές λουτεΐνης και ζεαξανθίνης, των οποίων τη δράση αναφέραμε παραπάνω. Επίσης πλούσια σε αυτές τις θρεπτικές για τα μάτια μας ουσίες είναι τα αυγά, τα οποία ακόμη περιέχουν βιταμίνη Α και ψευδάργυρο, που δρουν ενάντια στην ξηροφθαλμία και στην ανάπτυξη ελεύθερων ριζών.

 

 

 

6+1 θαυματουργές τροφές για αετίσια όραση

 

 

 

Πράσινα Λαχανικά.

Εδώ η λίστα με τα τρόφιμα που είναι θαυματουργά για τα μάτια μας μεγαλώνει. Το μαρούλι, τα μπιζέλια, τα πράσινα φασόλια, το μπρόκολο και το λάχανο τάσσονται στη μάχη υπέρ της υγείας των ματιών μας.

 
Ψάρια.

Λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, η ρέγκα, το σκουμπρί και η σαρδέλα είναι γεμάτα Ω-3 λιπαρά οξέα. Συμβάλλουν στην καλή ενυδάτωση του ματιού και στην πρόληψη της ξηροφθαλμίας. 

 
Κόκκινες πιπεριές.

Η γλυκιά κόκκινη πιπεριά είναι πλούσια σε βιταμίνες C, A και E, και πολλά αντιοξειδωτικά τα οποία συνεισφέρουν στην καλύτερη υγεία των ματιών.

 

Γλυκοπατάτες.

Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε β-καροτένιο, την ουσία που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του αμφιβληστροειδούς. 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!