Home / Family  / 4 υγιεινές προτάσεις σνακ για την εγκυμοσύνη!

4 υγιεινές προτάσεις σνακ για την εγκυμοσύνη!

Σνακ στην εγκυμοσύνη, τα 4 σνακ που είναι γευστικά κι υγιεινά.

Έχετε αυξημένη όρεξη και λιγούρες; Συγκεντρώσαμε για εσάς 4 υγιεινές προτάσεις για σνακ που θα σας χορτάσουν, θα τιθασεύσουν τις λιγούρες σας και δεν θα σας επιβαρύνουν με κακά λιπαρά και πολλές θερμίδες, ενώ είναι ασφαλή να τα καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. 

 

Καταναλώνετε τρία κανονικά γεύματα και δύο – τρία ελαφριά υγιεινά σνακ στη διάρκεια της ημέρας.

Πίνετε τακτικά νερό, τουλάχιστον οχτώ ποτήρια τη μέρα.

Προτιμήστε το φυσικό, παρθένο ελαιόλαδο στη μαγειρική σας. 

 

Ποπ κορν χωρίς πολύ αλάτι. 

Εμπιστευθείτε τη homemade edition. Το ποπ κορν είναι ένα πραγματικά υγιεινό σνακ και καλή πηγή φυτικών ινών αρκεί να μην το φτιάξετε με πολύ αλάτι και πολύ βούτυρο ή λάδι. Καλύτερα είναι να προτιμήσετε το λάδι και τα δικά σας σπιτικά ποπ κορν, καθώς αυτά του εμπορίου είναι πολύ αλατισμένα και σαφώς όχι και τόσο υγιεινά. 

 

Κομμάτια μπανάνα με φυστικοβούτυρο. 

Αν θέλετε κάτι γλυκό κι ελαφρώς αλμυρό ταυτόχρονα κόψτε κομματάκια τη μπανάνα σας και συνοδέψτε με λίγο φυστικοβούτυρο που είναι επίσης μια υγιεινή επιλογή. Το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και υγιή λίπη, που ωφελούν την καρδιά, αποτελώντας ένα υγιεινό και νόστιμο επιδόρπιο. Προσοχή όμως, γιατί είναι πλούσιο σε θερμίδες. Μόλις 2 κουτάλια της σούπας φυστικοβούτυρο, περιέχουν 200 θερμίδες. Οπότε μία κουταλιά φυστικοβούτυρο με μία μπανάνα σε κομματάκι συνιστά ένα πλήρες και ισορροπηµένο σνακ, που θα σας κρατήσει χορτασµένες για περισσότερη ώρα.

 

4 υγιεινές προτάσεις σνακ για την εγκυμοσύνη!

 

 

Γιαούρτι με ξηρούς καρπούς. 

Κλασική επιλογή και πολύ υγιεινή. Το γιαούρτι θα σας χορτάσει, ενώ η προσθήκη των ξηρών καρπών θα μπουστάρουν τον οργανισμό σας με θρεπτικά στοιχεία και ενέργεια, ενώ σύμφωνα με έρευνες συμβάλλουν στην παράταση ζωής. 

 

Τσιπς γλυκοπατάτας.

Σας δίνουν την αίσθηση πως τρώτε πατατάκια καθώς είναι τραγανά, αλλά είναι πολύ περισσότερο υγιεινά και έχουν σημαντικά λιγότερες θερμίδες. Μπορείτε να τα φτιάξετε εύκολα στον φούρνο σας και να απολαύσετε χωρίς τύψεις καθώς οι γλυκοπατάτες είναι κι ευεργετικές. Τις συνιστούν οι διατροφολόγοι σε μία υγιεινή διατροφή γιατί είναι προτιμότερες από τις λευκές πατάτες, δεδομένου ότι διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά, ενώ σύμφωνα με έρευνες έχουν θετική επίδραση στη ψυχολογία και τη διάθεσή μας.  

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!