Home / Wellness  / Diet & Fitness  / 3 ασκήσεις για γραμμωμένους, sexy κοιλιακούς

3 ασκήσεις για γραμμωμένους, sexy κοιλιακούς

Ασκήσεις για ζηλευτούς κοιλιακούς στο σπίτι.

Ήθελες πάντοτε καλοσχηματισμένους κοιλιακούς; Αν ξεκινήσεις από σήμερα κιόλας το καλοκαίρι θα φοράς περήφανη το μπικίνι σου και κοιλιά σου θα είναι πιο sexy από ποτέ! Δες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου, 3 με 4 φορές την εβδομάδα, για επίπεδη κοιλιά.

 

Σανίδα.

Η γνωστή σε όλους σανίδα, είναι μια άσκηση που γυμνάζει πολλούς μυς, με το βάρος του σώματος. Είναι μια στατική άσκηση, που γυμνάζει τους κοιλιακούς μυς αλλά και τους μυς του κορμού. Ξεκίνα στην θέση των κάμψεων, με τους αγκώνες στο πάτωμα. Φρόντισε ώστε η σπονδυλική σου στήλη, όπως και ο αυχένας σου να είναι ευθυγραμμισμένοι. Πρόσεξε το ύψος στο οποίο είναι η μέση σου. Η σωστή στάση θέλει την μέση σε ευθεία θέση, σχετικά χαμηλά. Συγκέντρωσε τις δυνάμεις σου και όταν είσαι έτοιμη ξεκίνα να χρονομετράς. Προσπάθησε να μείνεις στην σωστή θέση ακίνητη, για 30 δευτερόλεπτα στην αρχή. Επανέλαβε για 2- 3 σετ και ολοκλήρωσε. Καθώς θα περνούν οι μέρες και θα κάνεις σωστά την άσκηση, θα νιώθεις έντονο κάψιμο στους κοιλιακούς σου. Ακόμη, προσπάθησε να αυξάνεις τα δευτερόλεπτα μέρα με την μέρα και θα δεις σύντομα αποτελέσματα.

 

Ροκανίσματα με ανυψωμένα γόνατα.

Η άσκηση αυτή είναι ιδανική για την εκγύμναση και των κάτω κοιλιακών μυών. Αποτελεί μια πιο απαιτητική παραλλαγή της άσκησης με τα απλά ροκανίσματα καθώς είναι περισσότερο αποτελεσματική. Βρίσκεσαι σε ανάσκελα και σηκώνεις τα πόδια σου στον αέρα. Έπειτα, λυγίζεις τα γόνατά σου και τα κρατάς σε αυτή την θέση. Έχοντας ανοιχτά τα χέρια σου, για μεγαλύτερη δυσκολία, ανασηκώνεις τους ώμους σου. Φρόντισε ώστε ο αυχένας σου να είναι σε ευθεία, και μείνε κάποια δευτερόλεπτα με τα χέρια ψηλά. Έτσι ενεργοποιείς τους κοιλιακούς σου και καις το περιττό λίπος. Εκτέλεσε 2- 3 σετ των 12 επαναλήψεων.  

 

Ποδήλατο.

Το ποδήλατο σε βοηθά να γυμνάσεις τους πλάγιους κοιλιακούς σου και να αποκτήσεις πιο λεπτή μέση. Ξαπλώνεις ανάσκελα και έχεις τα γόνατά σου λυγισμένα. Ανασηκώνεις τους ώμους σου και τα πόδια σου και ξεκινάς να κινείς τα πόδια σου όπως όταν κάνεις ποδήλατο. Κράτησε τον αυχένα σου σε ευθεία και πάλι, και σήκωσε πρώτα το δεξί σου χέρι ώστε να ακουμπάει με το αριστερό σου γόνατο. Έπειτα κάνε το ίδιο με το άλλο χέρι και γόνατο, μιμούμενη τις κινήσεις που κάνεις όταν κάνεις ποδήλατο. Προσπάθησε να εκτελέσεις την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα, ολοκληρώνοντας σε 3 σετ.

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!