Home / Wellness  / Diet & Fitness  / 10 σνακ που μπορείς να φας άφοβα όταν κάνεις δίαιτα

10 σνακ που μπορείς να φας άφοβα όταν κάνεις δίαιτα

10 σνακ που μπορείς να φας άφοβα όταν κάνεις δίαιτα
Σούπερ σνακ: Είναι 10 και έχουν μηδενικές θερμίδες! 

Ο δεκάλογος των τροφών που έχουν πολύ λίγες θερμίδες και αποτελούν ιδανικό σνακ για όσους προσέχουν τη διατροφή τους. Όταν νιώθεις μια λιγούρα προτίμησέ τα. 

 

#1 Σέλινο.

Το σέλινο αποτελείται σε ποσοστό περίπου 75% από νερό και σε ποσοστό 25% από φυτικές ίνες. Έχει ελάχιστες θερμίδες και βοηθά στις καύσεις. Περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες C, B1, B2 και Κ. Άρα εκτός από διαιτητικό είναι και healthy. 

 

#2. Πορτοκάλι.

Το πορτοκάλι έχει μόλις 56 θερμίδες το ένα και σε χορταίνει. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, σάκχαρα, κάλιο, ασβέστιο. Ενισχύει το ανοσοποιητικό, τονώνει τον οργανισμό και αποτελεί σούπερ σνακ όταν πεινάς και θέλεις να αποφύγεις τα πατατάκια. 

 

#3. Καρότο. 

Ένα μέτριο καρότο έχει περίπου 10 θερμίδες δηλαδή… τίποτα! Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα βοηθά στην άμυνα του οργανισμού και στην αντιμετώπιση των λοιμώξεων του ανοσοποιητικού. Πολλά θετικά σε ένα. 

 

#4. Λάχανο.

Είναι τέλεια επιλογή για σαλάτα και έχει ελάχιστες θερμίδες. Είναι ακόμη πλούσιο σε βιταμίνη C και ανόργανα στοιχεία άκρως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης, συνδυάζεται γευστικά με το καρότο δημιουργώντας μία υπέροχη σαλάτα. 

 

#5. Σπαράγγια.

Έχουν εξαιρετικές διαιτητικές ικανότητες, αντιοξειδωτική δράση, πολλές βιταμίνες και σχεδόν μηδανικές θερμίδες. Τα πέντε έχουν περίπου 20 θερμίδες και καθόλου λίπος. 

 

 

10 σνακ που μπορείς να φας άφοβα όταν κάνεις δίαιτα

Τα σνακ με ελάχιστες θερμίδες που θα βάλεις αμέσως στη διατροφή σου.

 

 

 

#6. Παντζάρια.

Μία κούπα παντζάρια έχει μόλις 59 θερμίδες. Τα νόστιμα αυτά λαχανικά εκτός από διαιτητικά είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φολικό οξύ.

 

#7. Αγγούρι.

Ως επί το πλείστον αποτελείται από νερό και έχει πραγματικά μηδενικές θερμίδες, όμως ταυτόχρονα συγκεντρώνει βιταμίνες όπως C, B1, B2 και βιταμίνη Α που εντοπίζονται στη φλούδα.

 

#8. Κουνουπίδι.

Έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Ακόμη αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να ακολουθήσουν μία διατροφή αποτοξίνωσης και ευεξίας. 

 

#9. Μανιτάρια.

Σας χορταίνουν και έχουν τα 100 γρ μόλις 26 θερμίδες. Είναι μία υπέροχη πηγή πρωτεϊνών και αμινοξέων που ενισχύουν τον μεταβολικό ρυθμό. 

 

#10. Ντομάτες.

Άλλο ένα νόστιμο λαχανικό (μάλλον φρούτο) με λίγες θερμίδες είναι οι ντομάτες. Πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία είναι η καλύτερη επιλογή για τη βραδινή σας σαλάτα. 

 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!