Home / Cozyhome  / Architecture  / Η μινιμαλιστική ανακαίνιση του καταστήματος Centro Ottici από τους mold architects

Η μινιμαλιστική ανακαίνιση του καταστήματος Centro Ottici από τους mold architects

 

Μετά από 40 χρόνια σταθερής πορείας ανακαινίστηκε το κατάστημα οπτικών Centro Ottici από τους mold architects στην Αθήνα. Οι αρχιτέκτονες αναθεώρησαν τον υπάρχον χώρο για να δημιουργήσουν μια νέα εταιρική ταυτότητα,  που θα προβάλλει την ευρεία σειρά οπτικών και γυαλιών ηλίου.

 

 

 

 

 

Η βασική ιδέα της ομάδας σχεδίασης ήταν να αφαιρέσουν όλη την υπάρχουσα υποδομή και να επαναδιατυπώσουν τον αρχιτεκτονικό χώρο με δομικό στοιχείο το ίδιο το προϊόν, δημιουργώντας έναν απόλυτα λειτουργικό χώρο.

 

 

 

 

 

Το μπροστινό μέρος και μία από τις κύριες πλευρές του καταστήματος καλύπτεται από ένα μεταλλικό πλέγμα, σχεδιασμένο για να παρουσιάζονται τα γυαλιά ηλίου, οι καθρέφτες και τα εταιρικά λογότυπα. Ο σχεδιασμός του πλέγματος  κατασκευάστηκε σαν μεταλλική κουρτίνα. Το σχέδιο θυμίζει ένα δομικό στοιχείο της τοιχοποιίας, την πλιθιά.

 

 

 

 

 

 

Η περιοχή απέναντι από την μεταλλική κουρτίνα παρουσιάζει τα γυαλιά όρασης. Οι αρχιτέκτονες χρησιμοποίησαν τα υπάρχοντα συρτάρια (500 γυαλιών), τα οποία εκτείνονται σε όλες τις πλευρές του καταστήματος. Τα έπιπλα χρησιμοποιούνται πλέον ως τμήμα μιας ξεκάθαρης λευκής κατακόρυφης εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ το μεταλλικό τραπέζι, μήκους 3μέτρων εξυπηρετεί τη δοκιμή γυαλιών.

 

 

 

 

 

 

Η τρίτη επιφάνεια είναι ένας καθρέφτης σε σχήμα γάμμα, 4 μέτρων πλάτους, συμπεριλαμβανομένης και της σοφίτας. Ο καθρέφτης μεγεθύνει τις διαστάσεις του χώρου και σε συνδυασμό με την γραμμική αντανάκλαση στο πάτωμα, δημιουργεί μια ατελείωτη επανάληψη του πλέγματος. Το εφέ του χώρου επιτρέπει στον επισκέπτη να επικεντρώνεται στο προϊόν.

 

 

 

 

 

 

Ο φωτισμός barissol επιλέχθηκε για την οροφή και το πίσω μέρος του καταστήματος. Οι αρχιτέκτονες αντιμετώπισαν τον φωτισμό ακολουθώντας τη λογική της αφαίρεσης. Μετέτρεψαν τον χώρο σε ενιαίες επιφάνειες φωτισμού ενώ περιόρισαν τον αριθμό αντικειμένων και τις πηγές φωτισμού.

 

 

 

 

 

 

H πρόσοψη του καταστήματος εμφανίζει ένα διπλό διάτρητο layer από λευκό και χάλκινο, δίνοντας την ψευδαίσθηση του βάθους καθώς οι σκιές ποικίλουν ανάλογα με το σημείο που στέκεται ο επισκέπτης και την ώρα της ημέρας.

 

 

 

 

 

 

 «η μεταλλική κουρτίνα, οι αντανακλαστικές και φωτιζόμενες επιφάνειες, η απουσία χρώματος, η απουσία σκιών, η minimal παρουσία αντικειμένων, τα επαναλαμβανόμενα και τα αντανακλαστικά patterns, συμβάλλουν στη δημιουργία ενός μη ρεαλιστικού χώρου, τόσο συμβολικού όσο και απόκοσμου, με σκοπό να προωθήσει το ευφάνταστο προϊόν της εταιρείας», ανέφεραν οι αρχιτέκτονες mold.

 

 

 

 

 

 

Centro Ottici, Φαρμάκη- Νέα Σμύρνη, Αθήνα

architecture: mold architects

lead architects: iliana kerestetzi, konstantinos vlachoulis, aris sfikas

design team: iliana kerestetzi, konstantinos vlachoulis, michail xirokostas

construction: aris sfikas

lighting design: athanassios danilof

metal constructions: qoop

photography: voumvakis Panagiotis

 

http://moldarchitects.com/

 

[email protected]

"The most beautiful experience we can have is the mysterious. It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science". Albert Einstein