Home / Lifestyle  / Αλέξανδρος Δαβλέρης: “Η νεότητα δεν έχει ηλικία, δεν είναι μια χρονική περίοδος αλλά μια πνευματική κατάσταση”

Αλέξανδρος Δαβλέρης: “Η νεότητα δεν έχει ηλικία, δεν είναι μια χρονική περίοδος αλλά μια πνευματική κατάσταση”

Για ένα brand που η ιστορία του μετράει μισό αιώνα πάνω στο κομμάτι της ομορφιάς και της περιποίησης της επιδερμίδας, οι συστάσεις είναι περιττές. Η Gerovital είναι διάσημη σε παγκόσμιο επίπεδο με εξαγωγές σε πάρα πολλές χώρες, κάνοντας την επίσημη εμφάνισή της στην Ελλάδα πριν από 7 χρόνια, για να μας δώσεις τον δικό της μοναδικό ορισμό γύρω από την ομορφιά και τη νεότητα. Ο CEO της Gerovital Hellas, Aλέξανδρος Δαβλέρης, μας μυεί στην ουσία αυτής της υγιούς  επιχείρησης, αλλά και σε όσα αυτή αντιπροσωπεύει, ως ένα από τα από τα πιο δυνατά skincare & beauty brands. 

 

 

 

Λίγα λόγια για το πώς ξεκίνησε η Gerovital και πώς εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο δυνατά ελληνικά skincare & beauty brands.

Η ιδέα ξεκίνησε πριν 7 χρόνια περίπου μέσα στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, να δημιουργήσουμε την Gerovital Hellas, η οποία διανέμει και αντιπροσωπεύει αποκλειστικά τα προϊόντα της Farmec. Ήταν εντυπωσιακό το γεγονός, πως η Gerovital ήταν μια διάσημη μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο με εξαγωγές σε πάρα πολλές χώρες πέρα από τις ευρωπαϊκές, αλλά στην Ελλάδα δεν υπήρχε συγκροτημένη επίσημη παρουσία. Αυτό, από μόνο του το είδαμε σαν επιχειρηματική ευκαιρία, και έτσι αναλάβαμε να το αλλάξουμε. Μέσα σε αυτά τα χρόνια υπήρξαν διάφορες αλλαγές στην εταιρεία, διάφορες στρατηγικές, όμως, η επιλογή στενών συνεργατών από την αρχή μέχρι και σήμερα αλλά και η υποστήριξη από την κεντρική διοίκηση, ήταν βασικοί πυλώνες της επιτυχίας. Το πλούσιο χαρτοφυλάκιο κωδικών, μας έχει δώσει την δυνατότητα να έχουμε ένα εύρος πελατών εκτός από φαρμακεία και καταστήματα καλλυντικών, όπως ξενοδοχεία ακόμη και κομμωτήρια. Είναι χαρακτηριστικό πως η ζήτηση είναι κάθε χρόνο αυξημένη, συνεχώς νέοι καταναλωτές ζητάνε και εμπιστεύονται τα προϊόντα Gerovital και τους ευχαριστούμε ειλικρινά.

 

 

Πριν τον ρόλο σου ως CEO της Gerovital Hellas, ποια ήταν η σχέση σου με το κομμάτι της ομορφιάς και των προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας;

Προέρχομαι από μία τελείως διαφορετική αγορά, της βιομηχανικής παραγωγής συγκεκριμένα, όμως, ο κλάδος της μόδας και της ομορφιάς πάντα μου προκαλούσε ενδιαφέρον, λόγω του τεράστιου μεγέθους, της διαφοροποίησης αλλά και της ατελείωτης ποικιλίας που υπάρχει εντός του ίδιου του κλάδου. Σκεφτείτε πως, μόνο στην αγορά προϊόντων skincare, γίνονται περίπου πωλήσεις αξίας 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως! Η αλήθεια είναι πως πριν μπω στην οικογένεια της Gerovital, στην οποία έχω μάθει πολλά και θα συνεχίσω να μαθαίνω, ήμουν απλώς ένας επιλεκτικός καταναλωτής αλλά και παρατηρητής.  

 

 

Θεωρείς ότι το skincare έχει αρχίσει να μπαίνει πια συστηματικά στη ρουτίνα του σύγχρονου άντρα;

Τα ταμπού γύρω από την ανδρική περιποίηση έχουν ήδη καταρρεύσει και όλοι οι άντρες θέλουμε να έχουμε καθαρή και λαμπερή επιδερμίδα, όχι μόνο για λόγους υγιεινής αλλά και αυτοπεποίθησης. Αρχικά, όλοι πλέον έχουν συνειδητοποιήσει πως πρέπει να κάνουν κάτι παραπάνω από το να πλένουν το πρόσωπό τους με ένα κλασικό σαπούνι… χεριών! Τα σαπούνια χεριών είναι σχεδιασμένα μόνο για τα χέρια, και αυτός είναι ένας λόγος που ξηραίνεται η επιδερμίδα ενώ σαπουνίζεται το πρόσωπο, με αποτέλεσμα ξηρό δέρμα που οδηγεί σε γερασμένη εμφάνιση. Το γεγονός πως ο άντρας δεν έχει να αφαιρέσει μακιγιάζ, δε σημαίνει πως δεν έχει λιπαρότητα, ξηροδερμία ή ρύπους, που συσσωρεύονται στο δέρμα. 

Άρα, η βασική αρχή του skincare έχει ήδη μπει στην καθημερινότητα του άνδρα και όχι μόνο δεν είναι ταμπού, αλλά είναι αναγκαίο. Παρατηρώντας τον στενό μου κύκλο αλλά και τα στατιστικά των πωλήσεων των ανδρικών προϊόντων, είναι φανερό πως το skincare μπήκε ήδη συστηματικά στην ζωή των ανδρών, και αυτό είναι μια ευχάριστη εξέλιξη της κοινωνίας.

 

 

 

Από το feedback που λαμβάνεις, τι είναι αυτό που ζητάει η γυναίκα του σήμερα από τα προϊόντα ομορφιάς; Πώς η Gerovital ανταποκρίνεται σε αυτές τις επιθυμίες;

Οι γυναίκες αναζητούν προϊόντα που διατηρούν και ενισχύουν τη φυσική τους ομορφιά, συμβάλλοντας σε ένα δέρμα υγιές, φωτεινό και νεανικό. Και για αυτά τα αποτελέσματα, είναι σημαντικό τα καλλυντικά να έχουν πολύ υψηλής ποιότητας συστατικά, ώστε να είναι αποτελεσματικά. Οι καταναλωτές μας θέλουν προϊόντα που διατηρούν το δέρμα ενυδατωμένο και σφριγηλό, που τους δίνει πιο λαμπερή και υγιή εμφάνιση, με πιο ομοιόμορφη υφή.

Η Gerovital είναι μια μάρκα με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας, ειδικά σε προϊόντα περιποίησης προσώπου και αντιγήρανσης. Οι ερευνητές αναζητούν συνεχώς νέες φόρμουλες που προσαρμόζονται καλύτερα στις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών και  περιέχουν τις τελευταίες καινοτομίες στη βιομηχανία καλλυντικών. Διαφορετικές σειρές έχουν αναπτυχθεί για συγκεκριμένες ηλικίες και τύπους δέρματος, έτσι μπορείτε να βρείτε από προϊόντα κατά της ακμής έως αντιγηραντικές κρέμες ηλικίας για 55+. Ωστόσο, το χαρτοφυλάκιό μας περιέχει, επίσης, προϊόντα περιποίησης μαλλιών και περιποίησης σώματος.

 

 

Η Gerovital καλύπτει μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων ομορφιάς (πρόσωπο, μαλλιά, σώμα, καλλυντικά, αντρικά προϊόντα κ.α). Να περιμένουμε προσθήκες νέων προϊόντων; Τι θα αφορούν;

Η Gerovital αναπτύσσει νέα προϊόντα ή εκσυγχρονίζει ορισμένα από αυτά κάθε χρόνο, διότι είναι σημαντικό να καινοτομούμε συνεχώς και να παρέχουμε τις νεότερες λύσεις στους καταναλωτές. Έτσι, κάθε χρόνο υπάρχουν 2-3 καινοτομίες στο χαρτοφυλάκιό μας. Τον τελευταίο καιρό, έχουμε νέα προϊόντα μακιγιάζ στη σειρά Gerovital Beauty, όπως νέα κραγιόν σε διάφορες αποχρώσεις, 6 μολύβια χειλιών, νέα foundations (χρώματα βάσης) και δύο primers.

Τον Μάρτιο κυκλοφορεί μια νέα επέκταση της σειράς H3 Evolution, η σειρά Perfect Look, με μια νέα φόρμουλα, η οποία συνδυάζει το 4D Υαλουρονικό οξύ και το φυσικό λάδι από άγριο τριαντάφυλλο, με άμεσο αποτέλεσμα ενυδάτωσης και φωτεινότητας. Αμέσως μετά, έρχεται η αντηλιακή σειρά, η Gerovital Sun, η οποία εκσυγχρονίζεται με μια βελτιστοποιημένη φόρμουλα και έναν νέο σχεδιασμό. Για το φθινόπωρο υπάρχουν περισσότερες εκπλήξεις!

 

 

 

Τι είναι τελικά αυτό που κάνει τη Gerovital να ξεχωρίζει, και να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού;

Πρώτα απ’ όλα, η Gerovital δημιουργήθηκε από τη διάσημη γιατρό Ana Aslan,  η πρώτη παγκοσμίως, που ίδρυσε Ινστιτούτο Γεροντολογίας. Εστίασε πάνω στη φυσιολογία και στη διαδικασία γήρανσης και ανέλαβε δεκάδες διεθνείς διασημότητες με το Gerovital H3, που δεν ήταν απλώς μια κρέμα, αλλά  ένα φάρμακο. Εμπιστεύτηκε τη συνταγή της κρέμας στο εργοστάσιο Farmec (στο Cluj-Napoca, Ρουμανία) το 1967 και καθοδήγησε τους ερευνητές μέχρι το τέλος της ζωής της. Έτσι, η μάρκα έχει μια πολύ πλούσια κληρονομιά και οι άνθρωποι πίσω της είναι πραγματικά ειδικοί στην ομορφιά, δουλεύουν με υψηλής ποιότητας συστατικά και δοκιμάζουν τις φόρμουλες σε διεθνείς κλινικές, που επιβεβαιώνουν τα ζητούμενα αποτελέσματα. Τα προϊόντα απευθύνονται σε διάφορους καταναλωτές, γυναίκες και άνδρες όλων των ηλικιών, με πολύ διαφορετικούς τύπους και ανάγκες δέρματος, οπότε είναι προσαρμοσμένα για κάθε άτομο.

Θα έλεγα ότι η Gerovital είναι ξεχωριστή λόγω της ιστορίας, της ποιότητάς της και επειδή είναι ένα έντιμο brand, που κάνει αυτό που υπόσχεται.

 

 

 

Η dr Ana Aslan έλεγε: «Το να είναι κανείς για πάντα νέος δε σημαίνει να είναι 20 χρονών. Σημαίνει να είναι αισιόδοξος, να νιώθει καλά, να έχει έναν στόχο για τον οποίο αξίζει να αγωνίζεται και να τον επιτυγχάνει». Ποια είναι η δική σου άποψη αναφορικά με τη νεότητα;

Η νεότητα δεν έχει ηλικία, δεν είναι μια χρονική περίοδος αλλά μια πνευματική κατάσταση. Η νεότητα έχει να κάνει με το πώς ζεις, με το πόσο αγαπάς το σώμα σου, τον εαυτό σου,  και πώς τον μεταχειρίζεσαι. Συμφωνώ απόλυτα με τη φράση του Holmes πως “οι άνθρωποι δεν σταματούν να παίζουν επειδή γερνάνε, αλλά γερνάνε επειδή σταματούν να παίζουν.”

Με υγιεινή διατροφή και μακριά από το κάπνισμα, αγαπήστε και ενισχύστε τον εαυτό σας, κυνηγήστε τα όνειρα σας και ζήστε πραγματικά με αισιοδοξία τον χρόνο, που δεν περιμένει κανέναν!  

 

 

Τα θεαματικά αποτελέσματα της θεραπείας με Gerovital H3 από την πρώτη φορά που παρουσιάστηκε (1957) μέχρι και σήμερα θεωρείται το «ελιξίριο της ζωής» για πολλούς ανθρώπους προχωρημένης ηλικίας. Τελικά η Gerovital έχει το μυστικό της νεότητας;

Ίσως, το μυστικό της νεότητας είναι να ζήσουμε πλήρως κάθε στάδιο της ζωής μας, να αποδεχθούμε και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας όπως είμαστε, και να ενισχύσουμε τα καλύτερα μέρη μας. Το ίδιο ισχύει και για την εξωτερική ομορφιά. Είναι μια κατάσταση του νου, είναι η προσωπική γοητεία και, ναι, η φροντίδα της επιδερμίδας σημαίνει πολλά, γιατί διατηρεί το δέρμα μας υγιές και προστατευμένο. Ακολουθούμε τη φιλοσοφία της Dr. Ana Aslan: Το να είσαι πάντα νέος δεν σημαίνει να είσαι 20. Σημαίνει να είσαι αισιόδοξος, να νιώθεις καλά, να έχεις ιδανικά και να αγωνίζεσαι για αυτά.  Αυτές είναι οι αξίες της Gerovital: να παρέχει προϊόντα που ενυδατώνουν, προστατεύουν (για παράδειγμα από τη ρύπανση ή την υπεριώδη ακτινοβολία) και βοηθούν το δέρμα να πολεμήσει όλες τις αντίπαλες δυνάμεις.

Πάντως, εάν μπορούσα να δώσω μια θεμελιώδη πρόταση στους πελάτες μας ως εκπρόσωπος της Gerovital, θα έλεγα ότι ο πρώτος κανόνας είναι να αναζητήσετε αυθεντικά, πολύ ποιοτικά καλλυντικά και ο δεύτερος κανόνας είναι να επιλέξετε προσεκτικά, ώστε να ταιριάζουν στην ηλικία και τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

 

 

 

Ένας προσωπικός σου επαγγελματικός στόχος που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;

Στόχος μου είναι στην Ελλάδα όλοι να δοκιμάσουν τα προϊόντα Gerovital που ταιριάζουν στις ανάγκες τους, και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν…

 

 

 

 Aναζητήστε όλα τα τα προϊόντα Gerovital στο www.gerovital.gr.

 

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath