Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Τρεις ασκήσεις για ενδυνάμωση χεριών

Τρεις ασκήσεις για ενδυνάμωση χεριών

ενδυνάμωση χεριών

Αισθάνεστε ότι τα χέρια σας είναι συνεχώς αδύναμα; Δείτε μερικές εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για ενδυνάμωση χεριών.

 

Τα χέρια είναι μια περιοχή του σώματος που γυμνάζεται πιο δύσκολα και όχι τόσο συχνά. Οι άνδρες δίνουν μεγάλη προσοχή στην ενδυνάμωση χεριών, ενώ για τις γυναίκες είναι μια περιοχή που παραμελούν αρκετά. Ωστόσο, αν δε γυμνάζουμε τα χέρια μας είναι από τις πρώτες περιοχές που χαλαρώνουν πολύ εύκολα. Σιγά-σιγά και με εύκολες ασκήσεις μπορείτε να τα δυναμώσετε, για να σφίξουν και να έχετε τέλειο αποτέλεσμα.

 

Ανοίγματα με αλτήρες

Αν δεν έχετε στο σπίτι αλτήρες ή βαράκια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεγάλα μπουκάλια με νερό. Κρατήστε ίσιο το σώμα σας και ανοίξτε τα χέρια σας στο πλάι, μια το ένα, μετά το άλλο και τέλος και τα δύο μαζί. Επαναλάβετε την άσκηση ενώ έχετε τα χέρια σας μπροστά και μετά πίσω από τους αγκώνες.

 

 

Ενδυνάμωση δικέφαλων μυών

Πάρτε ξανά το μπουκάλι ή το βαράκι και φέρτε τους ώμους σας δίπλα από τον κορμό σας. Σηκώστε μόνο από τον αγκώνα και κάτω, για να δυναμώσουν οι δικέφαλοι.

 

 

Push ups

Μια άσκηση που πολλοί την θεωρούν “βασανιστική”. Μπορεί όμως να φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα για την περιοχή των χεριών. Ξεκινήστε με λίγες επαναλήψεις και στη συνέχεια αυξήστε τες.

christinamai@cozyhome.gr

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.