Home / Wellness  / Health  / Τι να φας για να νικήσεις την κατακράτηση υγρών

Τι να φας για να νικήσεις την κατακράτηση υγρών

Τι να φας για να νικήσεις την κατακράτηση υγρών
Καταπολέμησε την κατακράτηση υγρών με τις πιο ενυδατικές τροφές.

Μπορείς να αντιμετωπίσεις την κατακράτηση υγρών με άσκηση, λεμφικό μασάζ αλλά και προσεγμένη διατροφή. Βάλε στην καθημερινότητά σου στόχο να πίνεις πολύ νερό και κάνε healthy επιλογή τροφών. Συγκεντρώσαμε για σένα τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε νερό και είναι σούπερ ενυδατικά. Η υψηλή τους περιεκτικότητα θα σε βοηθήσει να απομακρύνεις την κατακράτηση υγρών πιο εύκολα και ακόμη θα κάνει πιο λαμπερή την επιδερμίδα σου.

 
Τι να φας για να νικήσεις την κατακράτηση υγρών

Τρώγοντας αυτές τις τροφές θα είναι σαν να πίνεις πολλά ποτήρια νερό.

 

 

Ντομάτα.

Έχει περιεκτικότητα σε νερό 94% και πολύ λίγες θερμίδες. Πιο συγκεκριμένα 1 φλιτζάνι έχει μόλις 32 θερμίδες. Η ντομάτα είναι νόστιμη, πολύ αντιοξειδωτική και ενυδατική. 

 

Πιπεριά.

Η πιπεριά έχει περιεκτικότητα σε νερό 92%, αποτελώντας ένα ακόμη λαχανικό ενυδατικό και healthy. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνες Β και κάλιο, ενώ περιέχει και καροτενοειδή αντιοξειδωτικά. Βάλτε την οπωσδήποτε στη διατροφή σου.

 

Γκρέιπφρουτ.

Οι διατροφολόγοι τα βάζουν στα προγράμματα διατροφής γιατί είναι πολύ λιποδιαλυτικά και έχουν ελάχιστες θερμίδες. Παράλληλα όμως έχουν και πολύ νερό και είναι σούπερ αντιοξειδωτικά. Όλα αυτά τα καθιστούν σούπερ τροφή για σένα που έχουν κατακράτηση υγρών.

 
Κολοκυθάκια.

Η περιεκτικότητά τους σε νερό είναι 94%! Τα κολοκυθάκια είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό που σε βοηθά να αποτοξινωθείς αλλά και να ακολουθείς μία διαιτητική διατροφή.

 

Τι να φας για να νικήσεις την κατακράτηση υγρών

 

 

Πορτοκάλια. 

Σίγουρα ξέρεις πως έχουν πολλή βιταμίνη C. Όμως δεν είναι μόνο για αυτό σούπερ για τη διατροφή σου. Τα πορτοκάλια περιέχουν 88% νερό, γεγονός που τα κάνει πολύ ενυδατικά και ιδανικά για να καταπολεμήσεις την κατακράτηση υγρών. Ακόμη, είναι πλούσια σε κάλιο και φολικό οξύ και παρέχουν στον οργανισμό πλήθος θρεπτικών ουσιών.

 

+1. Αγγουράκι.

Το αγγουράκι δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα. Αποτελείται 95% από νερό, είναι πάρα πολύ δροσιστικό και ίσως το μόνο λαχανικό που πραγματικά σε κάνει να ξεδιψάς. Συμβάλλει σημαντικά στην προσπάθειά σου να νικήσεις την κατακράτηση υγρών που σε ταλαιπωρεί, ενώ είναι ωφέλιμο και για άλλους λόγους. Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Επίσης, περιέχει βιταμίνες C, K και B, κάλιο, μαγγάνιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο.

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!