Home / Wellness  / Psychology  / Πώς να σκέφτεστε πάντα με αισιοδοξία

Πώς να σκέφτεστε πάντα με αισιοδοξία

Αισιοδοξία
Δείτε όλα τα οφέλη που προσφέρει, στη ψυχική υγεία σας, η σκέψη με αισιοδοξία, αλλά και πώς να το καταφέρετε.

 

Η θετική σκέψη έχει πολλά οφέλη για τη ψυχική υγεία μας. Μας χαρίζει περισσότερη ζωή, μας αποβάλλει το άγχος και τις αρνητικές σκέψεις και έτσι αντιμετωπίζουμε καλύτερα διάφορες καταστάσεις. Ακόμα και στην αποτροπή ενός κρυολογήματος, μιας ασθένειας ή της κατάθλιψης, η αισιοδοξία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Με λίγα λόγια ενδυναμώνει και ενισχύει την πνευματική και σωματική μας ευεξία.

 

 

Για να μπορέσετε να επιτύχετε να σκέφτεστε μόνο με αισιοδοξία, θα πρέπει πρώτα να αλλάξετε λίγο κάποιες συνήθειες. Κάθε φορά που σας καταβάλλει ένα αρνητικό συναίσθημα, μπορείτε να ανακαλείτε κάτι όμορφο στη μνήμη σας και να επικεντρώνεστε σε αυτό. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε μόνο λέξεις που είναι θετικά φορτισμένες και βρείτε μια φράση που σας κάνει να πιστέψετε στον εαυτό σας. Ανακαλύψτε όλα όσα έχετε και σας κάνουν να νιώθετε ευγνώμονες και εστιάστε εκεί την προσοχή σας.

 

Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που αντιμετωπίζουν πολύ χειρότερες καταστάσεις. Οπότε οφείλουμε να πούμε “ευχαριστώ” για όσα καλά έχουμε δεδομένα. Αν κάτι πιστεύετε ότι δεν πάει όπως εσείς επιθυμείτε, βρείτε την αιτία, τη λύση ή αλλάξτε την προοπτική σας γι’ αυτό. Χαλαρώστε, γελάστε, περάστε όμορφα ή υιοθετήστε μια δημιουργική δραστηριότητα και θα σας φτιάξει αμέσως η διάθεση.

 

 

Με τις ευχάριστες σκέψεις και την οπτική ότι στα περισσότερα πράγματα υπάρχει κάτι θετικό, η ποιότητα ζωής σας θα βελτιωθεί. Επιλέξτε να αποκομίσετε και να κοιτάτε μόνο το καλό σε μια κατάσταση, αποβάλλοντας την αρνητικότητα.

christinamai@cozyhome.gr

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.