Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Πώς θα κάνεις 10.000 βήματα χωρίς να βγεις από το σπίτι

Πώς θα κάνεις 10.000 βήματα χωρίς να βγεις από το σπίτι

Πώς θα κάνεις 10.000 βήματα χωρίς να βγεις από το σπίτι
Έτσι θα κάνεις 10.000 βήματα χωρίς να βγεις καθόλου έξω (video).

Βρέχει, έχει κρύο και τελοσπάντων για διάφορους δικούς σου λόγους δεν θέλεις να βγεις σήμερα από το σπίτι αλλά πρέπει να κάνεις τα 10.000 βήματα που έχεις θέσει ως στόχο. Υπάρχει λύση για να μην παρεκκλίνεις από τον στόχο σου και να συνεχίσεις την προσπάθειά σου για τη σιλουέτα που ονειρεύεσαι. Στη δίνει το YouTube και εμείς τη βρήκαμε για σένα.

 

Το video είναι στην ισπανική γλώσσα, αλλά μην τρομάζεις, απλά ακολούθησε την συμπαθητική γυμνάστρια. Κάνε ό,τι κάνει και θα καταφέρεις εύκολα και σε 40 λεπτά να περπατήσεις 10.000 βήματα μέσα στο σπίτι σου.

 

 

Γιατί περπάτημα;

Το περπάτημα είναι μια εξαιρετική μορφή γυμναστικής που δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις συγκριτικά με το τρέξιμο ή άλλου είδους ασκήσεις που περιέχουν άλματα. Σε βοηθάει να είσαι υγιής, καθώς και να χάσεις βάρος και λίπος. Συγκεκριμένα σε ωφελεί γιατί:

  • Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και σε ωθεί να χάσεις θερμίδες.
  • Είναι εύκολο και όχι τόσο κουραστικό σε σχέση με άλλες μορφής άσκησης.
  • Έχει μηδαμινό κόστος.
  • Ενισχύει την μακροζωία.
  • Καταπολεμά τον καρκίνο και σύμφωνα με μελέτες μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισής του καρκίνου του μαστού και καρκίνου του παχέος εντέρου, ενώ βελτιώνει και τις πιθανότητες ανάκαμψης των ασθενών.
  • Απομακρύνει το άγχος και σε βοηθά να ηρεμήσεις.
  • Συμβάλλει στην υγεία του νου και του πνεύματος.
  • Είναι από τις μορφές γυμναστικής που μπορείς να κάνεις παντού, σε όποιο μέρος κι αν βρίσκεσαι.
 

Μην απορρίπτεις το περπάτημα σε εξωτερικούς χώρους. Κάντο με μια φίλη σου. Είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για γυμναστική και κουβεντούλα!

Πώς θα κάνεις 10.000 βήματα χωρίς να βγεις από το σπίτι

 

Γιατί όμως τόσα βήματα;

Τη δεκαετία του ’60 οπαδοί της πεζοπορίας στην Ιαπωνία είχαν προτείνει τη λύση των 10.000 βημάτων σχεδόν καθημερινά, για την υγεία και τον έλεγχο του βάρους. Σήμερα, είναι μία πολύ διαδεδομένη τακτική η οποία σε βοηθά να ορίζεις τον στόχο σου και να τον υλοποιείς.

10.000 βήματα ισοδυναμούν περίπου με 8km για τον μέσο άνθρωπο και αρκετές θερμίδες, οι οποίες όμως υπολογίζονται σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες όπως είναι η ποιότητα και δυσκολία του εδάφους, ο ρυθμός του περιπατητή, το σωματικό του βάρος και λίπος, η ηλικία κα.

Εκτός όμως από την ποσότητα των βημάτων σημασία έχει και ο τρόπος με τον οποίο περπατάς, ο ρυθμός, η ένταση. Προσπάθησε να περπατάς ζωηρά και απέφυγε το χαλαρό περπάτημα, καθώς δεν θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος.

 

 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!