Home / Wellness  / Health  / Πορτοκάλι VS Ακτινίδιο: Ποιο είναι πιο υγιεινό;

Πορτοκάλι VS Ακτινίδιο: Ποιο είναι πιο υγιεινό;

Πορτοκάλι VS Ακτινίδιο: Ποιο είναι πιο υγιεινό;
Πορτοκάλι ή Ακτινίδιο; Ποιο φρούτο παίρνει περισσότερους healthy βαθμούς;

Πορτοκάλι ή Ακτινίδιο; Αλήθεια ποιο είναι καλύτερο για την υγεία μας; Συγκεντρώσαμε τα οφέλη τους στον οργανισμό μας σε δύο λίστες και σας τα παρουσιάζουμε.

 

 

Πορτοκάλι VS Ακτινίδιο: Ποιο είναι πιο υγιεινό;

 

 

Πορτοκάλι: Τα οφέλη του.

Ποιες είναι οι ευεργετικές δράσεις του πορτοκαλιού στον οργανισμό μας;

  • Βοηθά στην υγεία της καρδιάς. Έχει αποδειχθεί πως η καθημερινή τους κατανάλωση μειώνει κατά 20% τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Συμβάλλει σε χαμηλά επίπεδα χοληστερίνης. 
  • Ενισχύει την άμυνα του οργανισμού, χτίζοντας ένα πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Βελτιώνει την υγεία της επιδερμίδας και της χαρίζει λάμψη.
  • Τα 100 γρ έχουν μόλις 47 θερμίδες, γεγονός που κάνει το πορτοκάλι μία τέλεια τροφή για όσους βρίσκονται σε δίαιτα και γενικώς θέλουν να ελέγχουν το βάρος τους.
  • Είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, οι οποίες έχουν ευεργετικά οφέλη όπως η καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, το σωματικό βάρος και τα επίπεδα της χοληστερίνης.
  • Ακόμη, είναι εξαιρετική πηγή από φαινολικές ενώσεις, οι οποίες έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.
  • Προλαμβάνουν τη δημιουργία πετρών στα νεφρά.
  • Βοηθούν στην πρόληψη της αναιμίας. Όταν τα καταναλώνουμε με τροφές που περιέχουν σίδηρο μειώνονται οι πιθανότητες να εμφανίσουμε αναιμία.
  • Έχουν πολύ βιταμίνη C.
  • Συμβάλλουν στην καλύτερη όραση.

 

Ακτινίδιο: Τα οφέλη του.

Το έχουν αποκαλέσει “θαυματουργό”. Ιδού οι λόγοι:

  • Βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.
  • Έχει πολλές φυτικές είναι οι οποίες ευεργετούν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, καταπολεμώντας τη δυσκοιλιότητα.
  • Τα 100 γρ έχουν μόνο 66 θερμίδες. Μπορεί να είναι λίγο περισσότερες από το πορτοκάλι αλλά και πάλι είναι πολύ λίγες θερμίδες, γεγονός που επίσης τα καθιστά εξαιρετικά για διατροφή.
  • Βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στην αποβολή των τοξινών.
  • Καταπολεμά τις καρδιαγγειακές παθήσεις.
  • Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνη C, ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη Β6, μαγνήσιο, κάλιο, βιταμίνη Κ, χαλκό, βιταμίνη Ε, φολικό οξύ και μαγγάνιο.
  • Λόγω της αυξημένης περιεκτικότητάς του σε βιταμίνη C και σε φυτοχημικά βελτιώνουν τη διάθεση. 
  • Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Προστατεύει από το άσθμα και ασθένειες του αναπνευστικού.
  • Έχει αντικαρκινική δράση εξαιτίας των φλαβονοειδών και καροτενοειδών που περιέχουν.
  • Είναι καλό για την επιδερμίδα μας.

 

 

Τελικά ποιο κερδίζει στα σημεία;

 

Πορτοκάλι VS Ακτινίδιο: Ποιο είναι πιο υγιεινό;

 

Όπως φαίνεται δεν υπάρχει νικητής στη μάχη Πορτοκάλι VS Ακτινίδιο, καθώς και τα δύο φρούτα είναι ωφέλιμα συνολικά για την υγεία και πολύ θρεπτικά. Για αυτό συνδυάστε τα σε ένα υπέροχο smoothie με γιαούρτι και τζίντζερ που είναι επίσης σούπερ detox και απολαύστε τα οφέλη τους στην υγεία σας.

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!