Home / Wellness  / Health  / Ποια είναι τα φρούτα εποχής και γιατί να τα καταναλώνετε

Ποια είναι τα φρούτα εποχής και γιατί να τα καταναλώνετε

Ποια είναι τα φρούτα εποχής και γιατί να τα καταναλώνετε
Ποια είναι τα φρούτα του Ιούνη και τα οφέλη τους. 

Η κατανάλωση εποχικών φρούτων και λαχανικών είναι ωφέλιμη για την υγεία μας. Προτιμήστε τα εποχικά φρούτα και λαχανικά γιατί είναι υγιεινές επιλογές απαλλαγμένες από τοξίνες, οι οποίες βλάπτουν σημαντικά τον οργανισμό μας. 

 

Ποια είναι τα φρούτα εποχής και γιατί να τα καταναλώνετε

 

 

Ποια είναι τα εποχικά φρούτα του Ιούνη;

  • Νεκταρίνι
  • Πεπόνι
  • Καρπούζι
  • Φράουλα
  • Βερίκοκο
  • Βύσσινο
  • Κεράσι

 

Νεκταρίνι. 

Ένα φρούτο νόστιμο και πολύ καλό για την υγεία μας. Τα νεκταρίνια βελτιώνουν την υγεία των ματιών, είναι σούπερ αντιοξειδωτικά, ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, βοηθούν στην απώλεια βάρους και τέλος τονώνουν το ανοσοποιητικό, όχι κι άσχημα! 

 

Πεπόνι. 

Οι βιταμίνες A και C που περιέχει το πεπόνι, οι ίνες, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και το κάλιο είναι μόνο κάποια από τα σημαντικά συστικά του για τον οργανισμό μας. Το πεπόνι βοηθά συνολικά την υγεία μας ενυδατώνοντάς μας, προστατέυοντας το δέρμα και την καρδιά μας και βοηθώντας μας να ελέγξουμε το βάρος μας. 

 

Καρπούζι.

Το φρούτο συνώνυμο του καλοκαιριού είναι δροσερό και γευστικότατο. Συμβάλλει στην απώλεια βάρους, μας δίνει την άισθηση που χορταίνουμε, έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως Βιταμίνη C, Α και Β5, χαλκό και κάλιο, που ευεργετούν και προστατεύουν με ποικίλους τρόπους τον οργανισμό μας. 

 

Φράουλα.

Οι γλυκές φράουλες που επίσης μας θυμίζουν το καλοκαίρι ενισχύουν τη μνήμη και το ανοσοποιητικό μας σύστημα, έχουν αντικαρκινικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενώ παράλληλα χαρίζου πιο υγιές δέρμα. 

 

Βερίκοκο. 

Τα βερίκοκα έχουν λίγες θερμίδες, χαμηλά λιπαρά, πολλές ίνες και υδατάνθρακες. Είναι πολύ καλά για την υγεία μας καθώς κάνουν καλό στην αναιμία, βοηθούν την πεπτική λειτουργία και καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα, ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και κάνουν καλό στην καρδιά μας. 

 

Βύσσινο.

Το βύσσινο λόγω της υψηλής περιεκτικότητά του σε σίδηρο είναι καλό να καταναλώνεται στην αναιμία, ενώ παράλληλα έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες. Ακόμη, είναι διουρητικό και έχει αντισηπτικές ιδιότητες. Τέλος, περιέχει πολύ μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, καθώς και ικανοποιητικές ποσότητες καλίου και βιταμίνης Α.

 

Κεράσι. 

Τα κεράσια είναι σούπερ αντιοξειδωτικά και περιέχουν μελατονίνη, η οποία επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης. Επιπλέον βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη και στον έλεγχο του βάρους και συμβάλλουν μεταξύ άλλων στη σωστή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος.

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!