Home / Beauty  / Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου τη νέα χρονιά

Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου τη νέα χρονιά

Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου τη νέα χρονιά
Νέα χρονιά = Πιο δυνατά, λαμπερά και υγιή μαλλιά με αυτές τις βιταμίνες. 

Ποιες είναι οι βιταμίνες που χρειάζεσαι για να έχεις λαμπερά και πυκνά μαλλιά; Κράτα σημειώσεις και φρόντισε να εντάξεις στη διατροφή σου τις εξής τροφές τη νέα χρονιά που είναι πλούσιες σε ευεργετικά συστατικά για την υγεία των μαλλιών σου! 

 
Βιταμίνη Α: Για μακριά μαλλιά. 

Αν θέλεις να μακρύνεις φέτος τα μαλλιά η βιταμίνη Α θα σε βοηθήσει. Συμβάλλει σημαντικά στην ενδυνάμωση των μαλλιών σου και στην υγιή ανάπτυξή τους. Ακόμη, η βιταμίνη Α μειώνει την ξηρότητα και προστατεύει από το σπάσιμο, την ψαλίδα και την τριχόπτωση.

Πού μπορείς να τη βρεις: Στο συκώτι, το μουρουνέλαιο, τον κρόκο του αυγού, στο βούτυρο, τα λιπαρά ψάρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

 

Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου τη νέα χρονιά

 

 

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: Για πιο πυκνά μαλλιά. 

Οι βιταμίνες τύπου Β προφυλάσσουν τα μαλλιά από την αραίωση και τα βοηθούν να είναι πιο πυκνά. Σύμφωνα με μελέτες η πιο σημαντική του συμπλέγματος για την υγεία των μαλλιών είναι η βιοτίνη. 

Πού μπορείς να τη βρεις: Στα δημητριακά ολικής άλεσης, τα αμύγδαλα, στα μανιτάρια, στη γλυκοπατάτα, στο αβοκάντο, το κρέας, τα θαλασσινά και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

 

 

Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου τη νέα χρονιά

 

Βιταμίνη C: Για να αποτοξινώσεις τα μαλλιά σου.

Πιθανόν αναρωτιέσαι σε τι βοηθά η αποτοξίνωση και η αποβολή τοξινών σε ό,τι αφορά το τριχωτό της κεφαλής σου. Κι όμως! Η ισχυρή αντιοξειδωτική δράση της Βιταμίνης C ενδυναμώνει τα μαλλιά, τα προστατεύει από τη φθορά και τα βοηθά να είναι πιο λαμπερά. 

Πού μπορείς να τη βρεις: Στα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και τα μανταρίνια, στις κόκκινες και κίτρινες πιπεριές, τις φράουλες, τα μούρα, το μπρόκολο και το κουνουπίδι. 

 

Οι βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου τη νέα χρονιά

Η βιταμίνη C είναι από τις βιταμίνες που χρειάζονται τα μαλλιά σου για να είναι υγιή τη νέα χρονιά.

 

 

Βιταμίνη D: Για να προλάβεις την τριχόπτωση. 

Η έλλειψη της Βιταμίνης D έχει σαν αποτέλεσμα την τριχόπτωση, καθώς κάνει τα μαλλιά πιο εύθραυστα και συρρικνώνει τους θύλακες τις τρίχας οι οποίοι δυσκολεύονται να τις κρατήσουν και εκείνες πέφτουν. 

Πού μπορείς να τη βρεις: Στα ψάρια όπως η ρέγκα και ο σολομός, στο γάλα όπως και το γάλα σόγιας και το ασιατικό τόφου. Ακόμη, μπορείς να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να την παράξει με την ηλιοθεραπεία, καθώς η βιταμίνη D δημιουργείται όταν μας βλέπει ο ήλιος για τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα.

 

Βιταμίνη Β12: Για να μην σπάνε τα μαλλιά σου. 

Η έλλειψη βιταμίνης Β12 στον οργανισμό, έχει συχνά ως συνέπεια ην πρόωρη απώλεια των μαλλιών και το σπάσιμο της τρίχας. 

Πού μπορείς να τη βρεις: Στο κρέας και τα αυγά, τα οστρακοειδή, το τυρί, τα ψάρια, το γάλα σόγιας, το γιαούρτι, τα στρείδια και το συκώτι.

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!