Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Λίπος στην κοιλιά; Έτσι θα το διώξεις!

Λίπος στην κοιλιά; Έτσι θα το διώξεις!

Λίπος στην κοιλιά; Έτσι θα το διώξεις!
Θες σμιλεμένη κοιλιά αλλά έχεις συσσωρευμένο λίπος; Σου έχουμε τη λύση! 

Σου έχουμε όλους τους αποτελεσματικούς τρόπους για να διώξεις το λίπος στην κοιλιά. 

 

Λίπος στην κοιλιά; Έτσι θα το διώξεις!

 

 

Calm down girl! 

Το άγχος λειτουργεί ανασταλτικά στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος και σε καθυστερεί να δεις τα αποτελέσματα που θες. Ναι, οι συνθήκες σήμερα είναι δύσκολες, όμως σκέψου πως όσο λιγότερο αγχώνεσαι τόσο πιο εύκολο θα είναι να χάσεις τα κιλά που θέλεις και να κάψεις το περιττό λίπος. 
Πώς θα μειώσεις το στρες που σε καταβάλλει; Διάλεξε μια μορφή άσκησης που σε ευχαριστεί και σε διασκεδάζει. Σκέψου για παράδειγμα τον χορό ή τη zumba. Ο χορός είναι εξαιρετική γυμναστική για να χάσεις λίπος από όλο σου το σώμα, το ίδιο και η zumba. Ταυτόχρονα σε διασκεδάζουν!

 

Συνδύασε αερόβια με στατική γυμναστική. 

Ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις το επίμονο λίπος στην κοιλιά είναι με γυμναστική που περιέχει αερόβια άσκηση αλλά και ασκήσεις με βάρη ή στατική γυμναστική. Οι ειδικοί προτείνουν την αεροβική γυμναστική ως ιδιαίτερα αποτελεσματική για την μείωση του λίπους της κοιλιάς και υπογραμμίζουν πως σε συνδυασμό με τα βάρη που αυξάνουν τη μυϊκή μάζα, είναι ο ιδανικός τρόπος για να είσαι fit.

Ακόμη και στο σπίτι έχεις πολλές επιλογές για αεροβική άσκηση. Βάλε YouTube και κάνε αερόμπικ, επιτόπιο τρέξιμο, tabata ή tae bo. Όταν ολοκληρώσεις το πρόγραμμά σου κάνε την άσκηση σανίδα -είναι η κορυφαία όλων των ασκήσεων και ιδιαίτερα για τους κοιλιακούς μυς- και κάποιες επιλεγμένες ασκήσεις με βαράκια. 

 

 

 

 

Βάλε στη διατροφή σου τις “σωστές” τροφές.

Υπάρχουν τροφές που σύμφωνα με έρευνες βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Κάποιες από αυτές είναι το γιαούρτι, το γκρέιπφρουτ, η κινόα, οι γλυκοπατάτες, ο σολομός, το αγγούρι, τα σπαράγγια και η βρώμη. 

 

Ενυδατώσου με νερό και βιταμινούχα ποτά. 

Η ενυδάτωση μαζί με την ψυχολογία, τη διατροφή και την άσκηση αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της προσπάθειάς σου, για σμιλεμένους κοιλιακούς. Πιες πολύ νερό, όχι αναψυκτικά ή χυμούς και προτίμησε άλλου είδους ροφήματα. Το φυσικό τσάι είναι μία πολύ καλή επιλογή όπως και τα μη ανθρακούχα ποτά εμπλουτισμένα με βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία (και φυσικά απαλλαγμένα εντελώς από ζάχαρη -πάντα τσέκαρε τις ετικέτες πριν αγοράσεις οτιδήποτε!). 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!