Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Κι όμως, έτσι θα χάσεις κιλά με το περπάτημα

Κι όμως, έτσι θα χάσεις κιλά με το περπάτημα

Κι όμως, έτσι θα χάσεις κιλά με το περπάτημα
Το fitness κόλπο για να χάσεις κιλά με το περπάτημα.

Ενδεχομένως έχεις προσπαθήσει να αδυνατίσεις στο παρελθόν κάνοντας περπάτημα και ακολουθώντας πιο συγκρατημένη διατροφή. Όμως τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σου δεν σε δικαίωσαν και απογοητεύτηκες. Αν τώρα σκέφτεσαι να ακολουθήσεις ένα νέο πλάνο για να αδυνατίσεις, μην απορρίψεις το περπάτημα. Υπάρχει τρόπος τώρα για να χάσεις βάρος και πόντους, περπατώντας.

Αυτό που πρέπει να κάνεις για να αδυνατίσεις με περπάτημα είναι αφενός να ανεβάσεις τους σφυγμούς σου και αφετέρου να προσθέσεις κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης στην προπόνησή σου. Έτσι, θα είναι σαν να εκμεταλλεύεσαι τα πλεονεκτήματα της διαλειμματικής προπόνησης η οποία όπως πλήθος ερευνών μαρτυρούν είναι εξαιρετικά αποτελεσματική σε ό,τ αφορά το χάσιμο λίπος και πόντων. Τι να κάνεις;

 

  1. Περπάτα πιο γρήγορα. Μην κάνεις βόλτα λες και βρίσκεσαι το βράδυ στο νησί και περιπλανιέσαι στα σοκάκια. Κάντε γρήγορο περπάτημα και προσπάθησε να έχεις ψηλά τους σφυγμούς της καρδιάς σου. Προμηθεύσου ένα fitness ρολόι ή βάλε στο κινητό σου ένα fitness πρόγραμμα για να ελέγχεις τους σφυγμούς σου και τους χρόνους σου.
  2. Χώρισε την προπόνησή σου σε 1ολεπτα. Κάνε για τέσσερα δεκάλεπτα γρήγορο περπάτημα και μόλις τελειώνεις το δεκάλεπτο, κάνε μια παύση. Σε αυτή την παύση κάνε 1 σετ από ασκήσεις ενδυνάμωσης. Έτσι, θα αυξήσεις κι άλλο τους σφυγμούς σου και τις καύσεις σου, ενώ ταυτόχρονα θα δυναμώσεις και θα σμιλέψεις τους μυς σου. Οι αποτελεσματικότερες ασκήσεις είναι κάμψεις, κοιλιακοί, άσκηση σανίδα και παραλλαγές της, καθίσματα ή burpees.

 

Πριν και μετά το τρέξιμο μην ξεχάσεις οπωσδήποτε τις διατάσεις, ζεσταίνουν τους μυς και σε θωρακίζουν από τραυματισμούς. 

 

Κι όμως, έτσι θα χάσεις κιλά με το περπάτημα

Κι όμως, έτσι θα χάσεις κιλά με το περπάτημα!

 

 

Γιατί να επιλέξεις το περπάτημα;
  • Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις.
  • Σου δημιουργεί ευφορία και σε κάνει πιο αισιόδοξη.
  • Ρυθμίζει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.
  • Σου χαρίζει ευεξία.
  • Βοηθά το σώμα σου να αποβάλει τις τοξίνες.
  • Αυξάνει τη ροή οξυγόνου στο αίμα.
  • Βελτιώνει την πέψη και την κινητικότητα του εντέρου.

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!