Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Η διαλειμματική προπόνηση είναι σούπερ για το σώμα σου

Η διαλειμματική προπόνηση είναι σούπερ για το σώμα σου

Η διαλειμματική προπόνηση είναι σούπερ για το σώμα σου
H διαλειμματική προπόνηση θα κάνει τον μεταβολισμό σου να τρέχει.

Ετοιμάζεσαι για bikini body; Αν θέλεις να χάσεις βάρος και να “στεγνώσεις” τότε είναι καιρός να δοκιμάσεις τη διαλειμματική προπόνηση. Είναι ιδανική για το αδυνάτισμα, για όσους θέλουν να αυξήσουν την αντοχή τους ή δεν έχουν τόσο πολύ χρόνο για προπόνηση. Μπορείς να κάνεις διαλειμματική προπόνηση σε όποια άσκηση συνηθίζεις να κάνεις και σου αρέσει. Δοκίμασέ την στο σχοινάκι, στο τρέξιμο ή στο περπάτημα, σε ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης που σου αρέσει ή σε ένα πρόγραμμα tae bo. Δοκίμασέ την επίσης σε ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην μυική ενδυνάμωση, όπου επιθυμείς.

 

Η διαλειμματική προπόνηση είναι σούπερ για το σώμα σου

Τι είναι όμως η διαλειμματική προπόνηση;

Είναι η άσκηση κατά την οποία σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα αυξάνεις την ένταση, δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό και έπειτα σταματάς για να κάνεις μικρά διαλειμματάκια. Εσύ ορίζεις το επίπεδο της έντασης που θέλεις να φτάσεις. Ακόμη, εσύ ορίζεις πόσο χρόνο θα διαρκέσουν τα τμήματα της άσκησης και πόσο χρόνο θα διαρκέσουν τα τμήματα του break. Συνήθως η άσκηση διαρκεί 2-5 λεπτά και η διάρκεια του διαλείμματος κινείται στα 1-3 λεπτά.

Η αύξηση της έντασης της άσκησης και το γεγονός πως η υψηλής έντασης άσκηση επαναλαμβάνεται κάποιες φορές κατά τη διάρκεια της συνολικής σου προπόνησης, έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση των καρδιακών παλμών και κατ’ επέκτασιν την αύξηση της καύσης λίπους. Έτσι, μπορείς σε μισή ώρα αερόβιας διαλειμματικής προπόνησης να χάσεις πολλές θερμίδες, να τονώνεις τους μυς σου και να επιτύχεις τον προπονητικό σου στόχο.

 
Πόσες φορές να την δοκιμάσω;

Η συχνότητα της άσκησης την εβδομάδα εξαρτάται από τα επίπεδα φυσικής κατάστασης του αθλούμενου. Μια καλή συχνότητα για όσους γυμνάζονται και είναι σε μέτρια επίπεδα φυσικής κατάστασης είναι 1-2 φορές, διαλειμματικές προπονήσεις, την εβδομάδα. 

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να μετράς τον χρόνο της προπόνησής σου και των διαλειμμάτων και να έχεις προετοιμάσει τον εαυτό σου πως πρόκειται να προχωρήσεις σε μία απαιτητική προπόνηση. Ακόμη, μην ξεχνάς να πίνεις τακτικά νερό για να μην αφυδατωθείς. Καλή άσκηση!

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!