Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Γυμνάσου μπροστά στην TV!

Γυμνάσου μπροστά στην TV!

fitness tips cozyvibe

7 εύκολες ασκήσεις για να κάνεις, όταν βλέπεις τηλεόραση.

 

Βλέπεις τηλεόραση αλλά ταυτόχρονα θες να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου; Δεν έχεις χρόνο για το γυμναστήριο και το θεωρείς μονότονο; Εξοικονόμησε χρόνο και χρήματα, βλέποντας παράλληλα το αγαπημένο σου τηλεοπτικό πρόγραμμα και φτιάξε το σώμα που ονειρεύεσαι! Δες εύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σαλόνι του σπιτιού σου, χωρίς καθόλου εξοπλισμό.

 

Push ups

Είναι ίσως η καλύτερη άσκηση για το πάνω μέρος του σώματός σου. Έχεις τα χέρια σου ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και τα πόδια σου ενωμένα. Κρατάς το σώμα σου σε ευθεία γραμμή και σηκώνεις το βάρος του σώματός σου με τα χέρια σου. Κάνε 12 με 15 επαναλήψεις.

Σανίδα

Μόνο με το βάρος του σώματός σου στέκεσαι σε παρόμοια θέση με την παραπάνω άσκηση και προσπαθείς να διατηρήσεις σταθερό το σώμα σου, στηρίζοντάς το στους καρπούς και τα δάκτυλα των ποδιών σου. Κρατήσου για 1 λεπτό και επανάλαβε για 3 σετ. Θα δεις απίστευτα αποτελέσματα στην κοιλιά και τον κορμό σου.

Πλιέ squat

Στάσου με τα πόδια σου ελαφρώς πιο ανοιχτά από το ύψος των ώμων και κάνε ένα βαθύ κάθισμα  έχοντας τους αγκώνες προς την εσωτερική πλευρά των γονάτων. Σήκω με δύναμη  σηκώνοντας παράλληλα τις μύτες των ποδιών σου. Χαμήλωσε πάλι κάνοντας,  όσο πιο βαθύ κάθισμα μπορείς. Επανέλαβε για 15 φορές.

Προβολές ποδιών

Έχεις τα πόδια σου σε θέση βηματισμού, λυγίζεις το μπροστινό σου πόδι και κατεβαίνεις κατακόρυφα. Προσέχεις ο μπροστινός σου μηρός να έρθει παράλληλα με το έδαφος και το γόνατο του πίσω ποδιού σου να μην ακουμπήσει το έδαφος. Είναι εξαιρετική άσκηση για όλους τους μύες των ποδιών.

Γέφυρα

Ξαπλώνεις ανάσκελα, με τα πόδια λυγισμένα και τα πέλματα με τις παλάμες να ακουμπάνε στο έδαφος. Σφίγγεις τους γλουτούς, πιέζεις τις φτέρνες προς το έδαφος και ανεβάζεις την λεκάνη σου ψηλά. Κρατάς για 30 δευτερόλεπτα και έπειτα κατεβαίνεις στην αρχική θέση. Γυμνάζεις τέλεια γλουτιαίους και οπίσθιους μηριαίους.

Επιτόπιο τροχάδην

Στέκεσαι σε όρθια θέση και τρέχεις επιτόπου προσπαθώντας να σηκώνεις τα γόνατα, όσο ψηλότερα μπορείς. Μπορείς να αυξάνεις ή να μειώνεις τον ρυθμό.

Απαγωγές ποδιών

Ξάπλωσε στο πλάι. Στήριξε το βάρος σου στον αγκώνα του ενός χεριού και τέντωσε το ένα πόδι ευθεία μπροστά. Προσπάθησε να το σηκώσεις, όσο πιο ψηλά μπορείς και μείνε εκεί για λίγα δευτερόλεπτα. Έπειτα επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!