Home / Wellness  / Health  / Αποξηραμένα φρούτα: Μύθοι και αλήθειες

Αποξηραμένα φρούτα: Μύθοι και αλήθειες

Αποξηραμένα φρούτα

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι τα αποξηραμένα φρούτα είναι πολύ υγιεινά, ενώ κάποιοι όχι. Τι ισχύει πραγματικά;

 

Η αλήθεια είναι ότι γύρω από το θέμα των αποξηραμένων φρούτων συναντάμε πολλές αντιφατικές απόψεις. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι είναι ένα από τα πιο υγιεινά συμπληρώματα τροφής, ενώ κάποιοι το παρομοιάζουν με γλυκό. Το μυστικό κρύβεται στη διαδικασία παραγωγής τους, στα συστατικά που περιέχουν και στο λόγο που επιθυμείτε να καταναλώσετε τα αποξηραμένα φρούτα.

 

 

Αν για παράδειγμα έχετε στόχο να χάσετε κιλά και να αποκτήσετε μια υγιεινή διατροφή, τότε σίγουρα πρέπει να δώσετε προσοχή στο τι περιέχουν. Στην πραγματικότητα περιλαμβάνουν σχεδόν τα ίδια θρεπτικά συστατικά που έχει ένα φρούτο. Είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά και θεωρούνται ένα καλό υποκατάστατο του φρούτου. Έχει αποδειχθεί ότι αποτελούν και μια extra βοήθεια και παρακίνηση, σε όσους δεν είναι fans των φρούτων και δυσκολεύονται να τα εντάξουν στη διατροφή τους.

 

 

Ωστόσο, κάποιες από τις εταιρείες παραγωγής επιλέγουν να προσθέτουν ζάχαρη στην κατασκευή τους. Τις περισσότερες φορές υπάρχει η αναγραφή “ζαχαρώδη” ή “καραμελωμένα”. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αποφεύγετε να καταναλώσετε τέτοιου είδους αποξηραμένα. Η ζάχαρη “ακυρώνει” ότι θρεπτικό συστατικό διαθέτουν και συνεπώς εύκολα παρομοιάζονται με ένα γλυκό. Δε διαφέρει από όταν τρώμε τα φρούτα μας με ζάχαρη. Προτιμήστε μόνο αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη και χρωστικά και μην αντικαταστήσετε τελείως τα κανονικά.

christinamai@cozyhome.gr

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.