Home / Family  / To σούπερ 7λεπτο πρόγραμμα για σμιλεμένα πόδια

To σούπερ 7λεπτο πρόγραμμα για σμιλεμένα πόδια

To σούπερ 7λεπτο πρόγραμμα για σμιλεμένα πόδια
Ιδανικό για τις μαμάδες που δεν έχουν πολύ χρόνο. 

Είναι γεγονός πως οι μαμάδες δεν έχουν πολύ χρόνο. Οι επαγγελματικές υποχρεώσεις και οι απαιτήσεις της μητρότητας συρρικνώνουν σημαντικά τον χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους οι μαμάδες για τον εαυτό τους ή τα χόμπι τους. Αν δεν βρίσκετε ώρα για να πάτε στο γυμναστήριο ή απλά δεν είστε τύπος του gym, τότε μπορείτε να κάνετε και μόνες σας στο σπίτι ασκήσεις ενδυνάμωσης και γράμμωσης για τα πόδια σας. 

 

To σούπερ 7λεπτο πρόγραμμα για σμιλεμένα πόδια

 

Βρήκαμε το πιο τέλειο workout για να χτίσουν οι μαμάδες λεπτούς και γυμνασμένους γλουτούς και μηρούς. Διαρκεί μόνο 7 λεπτά, μπορείτε να το κάνετε σπίτι σας χωρίς να έχετε ειδικό εξοπλισμό και είναι σούπερ αποτελεσματικό, καθώς αν το ακολουθείτε τακτικά, με συνέπεια και εκτελείτε τις ασκήσεις σωστά θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα. 

 

The absolute legs workout. 

 

Τι δεν πρέπει να παραλείψετε:

Πριν κάνετε την προπόνηση για τα πόδια πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε διατάσεις, οι οποίες βοηθούν στην αποφυγή τραυματισμών. Ακόμη, μετά το πέρας της άσκησης μην παραλείψετε να κάνετε ξανά διατάσεις για αποθεραπεία, καθώς συμβάλλουν στην επανόρθωση των μυών. 

 

Τι να τρώτε:

Η άσκηση δεν είναι από μόνη της αποτελεσματική. Αν πραγματικά έχετε θέσει ως στόχο να βελτιώσετε την όψη των ποδιών και συνολικά την σιλουέτα σας και ακολουθείτε ευλαβικά το πρόγραμμα, τότε είναι απαραίτητο να συνδυάσετε τη γυμναστική με κάποιες μικρές αλλαγές στη διατροφή σας. 

 

To σούπερ 7λεπτο πρόγραμμα για σμιλεμένα πόδια

 

Tip 1: Προσπαθήστε να πίνετε άφθονο νερό, υγρά και πράσινο τσάι με ρόδι. Θα σας βοηθήσουν να αποτοξινωθείτε, να ξεπρηστείτε και να τονώσετε τον μεταβολικό σας ρυθμό. 

Tip 2: Δοκιμάστε detox διατροφή με smoothies. Δεν χρειάζεται να παραλείψετε τα κύρια γεύματά σας, αλλά μπορείτε να καταναλώνετε ως σνακ, γευστικά και υγιεινά smoothies με φρούτα και λαχανικά.  

Tip 3: Προσέξτε τις μερίδες σας. Οι ποσότητες φαγητού που καταναλώνετε είναι κρίσιμες για τον έλεγχο του βάρους. Μην παραλείπετε τροφές και γεύματα, αλλά ελέγξτε πάντοτε τις μερίδες φαγητού. 

 

Καλή επιτυχία! 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!