Επιστρατεύοντας την Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιό, Sabrina Carpenter.
Ο οίκος Fendi είναι πλέον επίσημα στο Tik Tok, την εφαρμογή για κινητά που έχει σαρώσει και λατρεύεται από μικρούς και μεγάλους σε όλο τον κόσμο.
Το επίσημο κανάλι FENDI στο Tik Tok λανσαρίστηκε στις 12 Ιουλίου διαλέγοντας για πρέσβειρα επικοινωνίας του τη διάσημη τραγουδίστρια, Sabrina Carpenter, η οποία ήταν η πιο σωστή επιλογή για αυτόν τον ρόλο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο γαλλικός οίκος σχετικά: “Φίλοι. Οικογένεια. Ελευθερία. Μέλλον. Το να είναι κανείς Ατρόμητος. Αυτές είναι οι πέντε βασικές αρχές στις οποίες στηρίζεται ο οίκος και μέσα από πέντε challenges θα δούμε την Sabrina να τις εκπροσωπεί με τον καλύτερο τρόπο”.
Πάντως κι άλλα brands έχουν δημιουργήσει τα κανάλια τους στη δημοφιλή πλατφόρμα, μεταξύ των οποίων οι Tory Burch, Burberry, Calvin Klein και Ralp Lauren, θέλοντας να προσελκύσουν το νεανικό καταναλωτικό κοινό.
Δείτε περισσότερα για το κανάλι εδώ.
Φωτογραφίες: nylon.com