Home / Lifestyle  / Made in Greece  / Living Postcards: Οι “καρτ ποστάλ” της Ιλιάδας Κοθρά

Living Postcards: Οι “καρτ ποστάλ” της Ιλιάδας Κοθρά

H Ιλιάδα Κοθρά μας αποκαλύπτει το νέο πρόσωπο της Ελλάδας.

 

Όταν η κρίση μεταφράζεται σε δημιουργικότητα, τότε το αποτέλεσμα μόνο ενθαρρυντικό μπορεί να είναι. Η Ιλιάδα Κοθρά, ιδρύτρια της διαδικτυακής πλατφόρμας http://www.living-postcards.com/ ταξιδεύει την Ελλάδα μακριά, εκεί που τα στερεότυπα παύουν να υπάρχουν και τη θέση τους παίρνει το ελληνικό μεράκι για ένα καλύτερο αύριο. Πόσα όνειρα μπορούν να αποτυπωθούν σε μία καρτ ποστάλ; Η ίδια μας απαντά…

 

cozy vibe made in greece living postcards

 

Μιλήστε μας για την πλατφόρμα Living Postacards. Σε ποιους απευθύνεται και πώς προβάλλει το νέο πρόσωπο της Ελλάδας;

Η πλατφόρμα Living Postcards ξεκίνησε πριν 5 χρόνια σε μια δική μου προσπάθεια να αποδείξω στους ανθρώπους του εξωτερικού ότι η Ελλάδα είναι πολλά περισσότερα από ένα ηλιοβασίλεμα ή ένα τυπικό φαγητό σε μία ταβέρνα. Σε καιρό κρίσης η Ελλάδα “αγκάλιασε” δημιουργικούς ανθρώπους, νέα brands και επιχειρηματίες και όλο αυτό ήθελα να το μοιραστώ με όσο περισσότερο κόσμο μπορώ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη database όπου συλλέγουμε σε 9 ενότητες από ξενοδοχεία και γαστρονομία μέχρι μουσική και τέχνη, οτιδήποτε έχει να κάνει δηλαδή με την ελληνική επιχειρηματικότητα μέσα στην Kρίση. Λειτουργεί με τέτοιον τρόπο ώστε να να έχουν όλοι πρόσβαση στα ελληνικά brands για ενδεχόμενες συνεργασίες. Συνεχώς το υλικό εμπλουτίζεται στα social media accounts του Living Postcards. Όλα συμβάλουν στην προβολή του νέου προσώπου της Ελλάδας.

 

Μπορούμε τελικά να “γκρεμίσουμε” στερεότυπα δεκαετιών γύρω από όλα αυτά που χαρακτηρίζουν τη χώρα μας; Ποιο είναι το λάθος που κάνουμε μέχρι σήμερα αναφορικά με την προώθηση της Ελλάδας;

Σίγουρα τα στερεότυπα τα οποία έχουν δημιουργηθεί εδώ και δεκαετίες οφείλονται στο ότι ήμασταν για χρόνια επαναπαυμένοι στην εικόνα μιας Ελλάδας που διαθέτει φυσικούς “θησαυρούς”, οι οποίοι πάντα προσέλκυαν το ενδιαφέρον. Τώρα, μέσα στην εποχή της Κρίσης φάνηκε το πραγματικό πρόβλημα, η απουσία επαγγελματισμού. Οι δυνατότητες υπάρχουν και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουν καταφέρει εκατοντάδες επιχειρήσεις να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους σε μεγάλα πολυκαταστήματα του εξωτερικού αλλά και νε δημιουργήσουν δυνατά e-shops. Πλέον οι Έλληνες έχουν κατανοήσει όπως προείπα, πως δεν φτάνει ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα για να μας τοποθετήσει στον παγκόσμιο χάρτη, αλλά χρειάζεται προσπάθεια και οργάνωση. Το ελληνικό όνομα έχει αρχίσει να εξαπλώνεται σε όλον τον πλανήτη. Οι διεθνείς αγορές επιλέγουν τους καλύτερους κι εμείς ανήκουμε σ’ αυτούς!

 

cozy vibe made in greece living postcards

cozy vibe made in greece living postcards

 

Ποια η θέση της δημιουργικότητας στην εποχή της Κρίσης και πώς συνδυάζεται με την εξωστρέφεια;

Η εξωστρέφεια θα έλεγα ότι έχει “ανθίσει” στην εποχή της Κρίσης. Νέοι δημιουργοί βρίσκουν ανταπόκριση στο εξωτερικό, ακόμα και σε μεγάλες αλυσίδες. Σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο, καθώς χρειάζεται σωστή οργάνωση και επαγγελματισμό. Πρέπει να είσαι ανταγωνιστικός για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις. Ολοένα και περισσότεροι νέοι επιχειρηματίες “ανοίγονται” εκτός ελληνικών συνόρων και καταφέρνουν να διαπρέψουν.

 

Πόσο θετικά είναι τα μηνύματα που λαμβάνετε σχετικά με την απήχηση των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό και πώς βοηθάει το Living Postacards σε αυτή; Ποια θέση καταλαμβάνει η καινοτομία στον ελληνικό χάρτη;

H καινοτομία είναι ένα στοιχείο που υπάρχει, δεν μπορεί, όμως, να αποδώσει “καρπούς” όταν δεν υπάρχει στρατηγική και καλό digital marketing. Πρέπει να διαθέτει κανείς πάθος και επιμονή και να ασχολείται αποκλειστικά με τη δική του δουλειά και όχι με των άλλων. Το τελευταίο είναι δυστυχώς ένα χαρακτηριστικό που διακρίνει τους Έλληνες. Επιπλέον, χρειάζονται και οι σωστοί συνεργάτες. Μόνος σου δεν πας ούτε στον παράδεισο! To Living Postacards αποτελεί μια “βεντάλια” η οποία περιλαμβάνει πολλές χώρες και ανθρώπους από όλο τον κόσμο, βοηθώντας τους να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους. Τα μηνύματα είναι άκρως θετικά και τα αποτελέσματα ολοένα και πιο ενθαρρυντικά.

 

 made in Greece living postcards cozyvibe

cozy vibe made in greece living postcards

cozy vibe made in greece living postcards

cozy vibe made in greece living postcards

Μιλήστε μας για τα Living Postcards Events και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Ποιος ο άμεσος στόχος των συγκεκριμένων εκδηλώσεων; Τι έχουμε να περιμένουμε από το 10ο κατά σειρά;

Η λέξη επιχειρηματικότητα σίγουρα αφορά και τα δύο φύλα, αλλά θα έλεγα με σιγουριά πως η Κρίση έδωσε το βήμα περισσότερο στις γυναίκες να βγουν στον επαγγελματικό στίβο, αλλάζοντας το οικογενειακό μοντέλο του παρελθόντος. Το Living Postcards μπορεί να δώσει εκατοντάδες παραδείγματα γυναικών που ξεκίνησαν δειλά να ασχολούνται με τη δημιουργία χειροποίητων αξεσουάρ και σήμερα τα πουλούν σε μεγάλα πολυκαταστήματα του εξωτερικού. Πιθανότατα, αν δεν υπήρχε η Κρίση ίσως δεν πίεζαν τον εαυτό τους για μεγάλες αλλαγές.

Τα Living Postcards Events είναι τόποι έμπνευσης και πολύ δυνατού net working δίνοντας τελικά βήμα στα όνειρα. Το 9ο Living Postcards Event που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ”New York Money Show” απέδειξε ότι η γυναικεία επιχειρηματικότητα παρουσιάζει ουσιαστική άνοδο, ενώ πολύ σημαντική είναι και η αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των γυναικών. Στις 20 Μαΐου πρόκειται να πραγματοποιηθεί το 10ο κατά σειρά event στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στον υπέροχο χώρο του Hayatt Regency, στo πλαίσιo του διεθνούς συνεδρίου Money Show. Με 7 νέες γυναίκες επιχειρηματίες, που έχουν σίγουρα πολλά να πούνε, μοιράζονται την ίδια πόλη, δημιουργούν σε αυτήν και εμπνέονται από αυτήν. Τα κοινά σημεία που έχουν είναι η πολλή δουλειά, η αφοσίωση στον στόχο τους, η σοβαρότητα και η αξιοπιστία, αλλά πάνω από όλα το πάθος για δημιουργία και εξέλιξη.

 

cozy vibe made in greece living postcards

cozy vibe made in greece living postcards

 

#sharethegreeklighteverywhere. Πόσο μακριά μπορεί να ταξιδέψει ένα hashtag;

Το hashtag της Living Postcards #sharethegreeklighteverywhere μπορεί και θα ταξιδέψει σίγουρα πολύ μακριά καθώς το ελληνικό φως είναι πολύ δυνατό, ίσως το δυνατότερο που υπάρχει, κρύβοντας μέσα του δημιουργικότητα και όνειρα!

 

Τι περιλαμβάνουν τα όνειρά σας για την ελληνική πραγματικότητα του μέλλοντος και για την πορεία του Living Postcards;

Ευελπιστώ να δημιουργήσουμε καταστήματα στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Υπάρχει ήδη ένα σχέδιο για τον Σεπτέμβρη του 2017, με 17 brands που πρόκειται να μας ακολουθήσουν στην Ινδία, την Κίνα και σε άλλους μακρινούς προορισμούς. Επιθυμούμε να υπάρχει εκτός από διαδικτυακή και φυσική παρουσία. Υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται σχεδόν σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς.

Για την Ελλάδα είμαι “συγκρατημένα” αισιόδοξη, καθώς θεωρώ ότι η αισιοδοξία δεν είναι από μόνη της αρκετή. Χρειάζεται επιμονή και κινητικότητα, προκειμένου να αλλάξουμε όλοι μαζί την υπάρχουσα δύσκολη κατάσταση. Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε “θαύματα” ώστε η Ελλάδα να “ταξιδέψει” ακόμα πιο μακριά.

 

Αν στέλνατε μια καρτ ποστάλ στο εξωτερικό σε κάποιον που δεν έχει επισκεφθεί ποτέ την Ελλάδα, τι θα απεικόνιζε αυτή;

Σίγουρα θα επέλεγα μια φωτογραφία νέων παιδιών που όλοι μαζί δημιουργούν! Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από τη συγκεκριμένη εικόνα. Τα νιάτα είναι το μέλλον!

 

http://www.living-postcards.com/

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath