Ένα κατάστημα που μοιάζει με στυλάτο διαμέρισμα!
Ο ιταλικός οίκος Gucci ανοίγει ένα προσωρινό κατάστημα, στα πλαίσια της Milan Design Week 2019 και το οποίο θα φιλοξενεί όλα τα νέα deco προϊόντα που έχει προσθέσει στη
houseware collection του, όπως έπιπλα, πορσελάνινα διακοσμητικά, σερβίτσια και κουβέρτες.
Ο creative director Αlessandro Μichele οραματίστηκε τον σχεδιασμό του σαν ένα διαμέρισμα, διακοσμημένο σε κάθε του σπιθαμή με τα χαρακτηριστικά patterns του οίκου, αλλά και τα νέα διακοσμητικά αντικείμενα της νέας του συλλογής, σε μία μαξιμαλιστική λογική. Από κεριά και καρέκλες, μέχρι πιάτα και ταπετσαρίες, τα αντικείμενα έχουν τοποθετηθεί σε κάθε γωνιά του σπιτιού-καταστήματος, δημιουργώντας πολλά και διαφορετικά “σενάρια”.
Για τις ανάγκες του μοναδικού σκηνικού κατασκευάστηκε το ιδανικό φόντο, όπως ένα μαρμάρινο τζάκι, συρόμενες πόρτες και μια χωνευτή βιβιοθήκη. Η συλλογή διακοσμητικών της Gucci μας “συστήθηκε” το 2017 και συνδέθηκε εξαρχής με την παραδοσιακή ιταλική χειροτεχνία και με Ιταλούς δημιουργούς, όπως ο θρυλικός κατασκευαστής πορσελάνης Richard Ginori.
To pop-up store πρόκειται να ανοίξει τον Ιούνιο, ενώ μέχρι τότε ο οίκος έχει δημιουργήσει ένα reality app, μέσα από το οποίο οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν ιστορικά κτίρια και αρχαιολογικούς χώρους στο Μιλάνο, ενώ ένας “χάρτης του στυλ” θα είναι διαθέσιμος εντός του καταστήματος, με τον οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν ρεαλιστικά, πώς θα φαίνονται τα συγκεκριμένα αντικείμενα στον δικό τους χώρο.