Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Fitness tips για καλλίγραμμα πόδια

Fitness tips για καλλίγραμμα πόδια

Συμβουλές fitness για καλλίγραμμα πόδια.

Αν θέλεις λεπτά και όμορφα πόδια, οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να τα αποκτήσεις. Τρεις είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχία: υπομονή και πείσμα, διατροφή και ασκήσεις εστιασμένες στα πόδια. Με τις παρακάτω συμβουλές θα καταφέρεις να απομακρύνεις το τοπικό λίπος και να αποκτήσεις καλλίγραμμα πόδια.

 

Να είσαι υπομονετική.

Πριν ακόμη ξεκινήσεις την προσπάθειά σου, πρέπει να βάλεις ρεαλιστικούς στόχους και να έχεις υπομονή. Αν θέλεις τόσο πολύ να χωρέσεις σε εκείνο το skinny παντελόνι σου, πρέπει να είσαι διατεθειμένη να κοπιάσεις. Ακόμη, μην περιμένεις τις αλλαγές από την μια στιγμή στην άλλη. Με υπομονή και επιμονή θα τα καταφέρεις!

 

Επένδυσε σε στοχευμένες ασκήσεις.

Η καρδιαγγειακή άσκηση θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες και φυσικά, λίπος. Δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, η ποδηλασία, το αερόμπικ, ο χορός ή η πεζοπορία δεν θα απομακρύνουν απευθείας το λίπος από τα πόδια, αλλά θα συμβάλουν στη μυϊκή τόνωση και σε ένα αναλογικά όμορφο σώμα. Η καρδιαγγειακή άσκηση είναι καλό να γίνεται 3 φορές την εβδομάδα.

Οι προπονήσεις σου όμως θα πρέπει να περιέχουν και στοχευμένες ασκήσεις στην περιοχή των ποδιών.  Στην αρχή θα είναι δύσκολο να ανταπεξέλθεις όμως με τον καιρό τα αποτελέσματα, θα σε ενθαρρύνουν. Φρόντισε να εντάξεις στις προπονήσεις σου ασκήσεις όπως τα καθίσματα, κλασσικά ή σε διάφορες παραλλαγές, προβολές, γέφυρα και συγκεκριμένες ασκήσεις με βάρη. Προσπάθησε να κάνεις αυτές τις ασκήσεις 3 φορές την εβδομάδα. Ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης και ασκήσεων εστιασμένων στα πόδια, θα σε βοηθήσουν να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα, για να φοράς leggings ή skinny jeans, με αυτοπεποίθηση.

 

 

 

Μην ξεχνάς την διατροφή σου.

Για να κάψεις το περιττό λίπος πρέπει να αυξήσεις τις καθημερινές καύσεις των θερμίδων σου, δηλαδή να αυξήσεις την σωματική σου δραστηριότητα, με την άσκηση. Επιπλέον, πρέπει να ακολουθήσεις μια διατροφή που βοηθά στην καύση θερμίδων, ώστε ο οργανισμός σου να κάψει πρώτα το αποθηκευμένο λίπος. Μπορείς να υπολογίζεις τις θερμίδες που τρως καθημερινά, να συμβουλευτείς κάποιον διατροφολόγο ή να μειώσεις το μέγεθος των μερίδων σου. Προτίμησε τις άπαχες πρωτεΐνες, τα προϊόντα ολικής αλέσεως, τα φρούτα και τα λαχανικά.

arnaoutistavroula@gmail.com

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Lars Von Trier, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!