Home / Wellness  / Diet & Fitness  / 3+1 τροφές που θα σου χαλάσουν την δίαιτα

3+1 τροφές που θα σου χαλάσουν την δίαιτα

Οι 4 τροφές που σε κάνουν να πεινάς ακόμη περισσότερο.

 

Υπάρχουν κάποιες τροφές που είναι στις κορυφαίες επιλογές όσων κάνουν δίαιτα γιατί θεωρούνται υγιεινές ή έχουν «βαφτιστεί» διαιτητικές. Στην πραγματικότητα όμως υπάρχουν κάποια τρόφιμα που μας ανοίγουν ακόμη περισσότερο την όρεξη, με αποτέλεσμα να υποκύπτουμε στο σφάλμα της υπερφαγίας και του τσιμπολογήματος και να αποκλίνουμε από τον στόχο μας που είναι η απώλεια κιλών. Δες παρακάτω ποιες τροφές πρέπει να προσέξεις.

 

 

Χυμοί φρούτων.

Η κατανάλωση χυμών φρούτων μπορεί να σε οδηγήσει να πεινάς περισσότερο καθώς σύμφωνα με τους διατροφολόγους, οι χυμοί φρούτων είναι απαλλαγμένοι από τις ίνες (οι οποίες περιέχονται σε μεγάλη ποσότητα στα φρούτα), γεγονός που δεν παρέχει στον οργανισμό το αίσθημα κορεσμού. Οι ίνες βοηθούν σημαντικά στην επιβράδυνση της διαδικασίας της πέψης με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι χορτάτη για περισσότερη ώρα. Προσπάθησε λοιπόν να  περιορίσεις την κατανάλωση χυμών και επένδυσε στην κατανάλωση επαρκών μερίδων φρούτων την ημέρα.

 

 

Επιδόρπια γιαουρτιού.

Μπορεί να έχεις στο μυαλό σου πως τα γιαούρτια με κομμάτια φρούτου του εμπορίου, που είναι χαμηλά σε λιπαρά, είναι κατάλληλα για διατροφή και θα σε χορτάσουν, όμως η αλήθεια είναι πως τα έτοιμα επιδόρπια γιαουρτιού περιέχουν ζάχαρη (που πρέπει να καταναλώνεις με μέτρο) και μπορούν πολύ γρήγορα να σου ανοίξουν την όρεξη. Αν το αγαπημένο σου σνακ είναι το γιαούρτι με φρούτα, πρόσθεσε εσύ την ποσότητα φρέσκων και εποχιακών φρούτων που επιθυμείς στο επιδόρπιό σου και μην ξεχνάς την κανέλα που έχει λιποδιαλυτική δράση.

 

 

Ριζογκοφρέτες.

Πρόκειται για ένα πολύ υγιεινό και χαμηλό σε θερμίδες σνακ που δυστυχώς αν καταναλώνεις σκέτο δεν θα κατευνάσει τα επίπεδα της πείνας σου. Προτίμησε να καταναλώνεις ντάκο ή παξιμάδια κριθαριού χωρίς προσθήκη ζάχαρης, σε συνδυασμό με άπαχη πηγή πρωτεΐνης όπως είναι το τυρί cottage ή οι φέτες γαλοπούλας γιατί θα σε κρατήσουν χορτάτη για περισσότερο χρονικό διάστημα.

 

 

Ανθρακούχα αναψυκτικά με τεχνητά γλυκαντικά.

Είναι τα αναψυκτικά με λίγες ή και μηδενικές θερμίδες και ζάχαρη, κατάλληλα για δίαιτα; Σύμφωνα με τους επιστήμονες τα τεχνητά γλυκαντικά που περιέχονται στα αναψυκτικά ανοίγουν την όρεξη, προετοιμάζοντας τον οργανισμό για την έλευση τροφής. Ακόμη και αν δεν σε φορτώνουν με θερμίδες, είναι προτιμότερο να τα αποφύγεις, διότι προκαλούν το αίσθημα της πείνας και επιπλέον είναι και αυτά υπεύθυνα για την δημιουργία ή της επιδείνωση της κυτταρίτιδας.  

 

arnaoutistavroula@gmail.com

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Lars Von Trier, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!