Home / Wellness  / Health  / 3 κόλπα για πιο νόστιμες και diet σαλάτες!

3 κόλπα για πιο νόστιμες και diet σαλάτες!

2+1 diet tips για πιο νόστιμες και χορταστικές σαλάτες! 

Αν ξεκινήσατε διατροφή με τη Νέα Χρονιά, τότε διαβάστε 4 έξυπνους, υγιεινούς και diet τρόπους για να αναβαθμίσετε γευστικά τη σαλάτα σας! Η σαλάτα είναι μία από τις πιο καλές διατροφικές επιλογές που μπορείτε να κάνετε όταν είστε σε διατροφή, πρώτον γιατί σας παρέχει βιταμίνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά και δέυτερον γιατί σας κρατά χορτάτους για περισσότερη ώρα και σας βοηθά να μην προσλαμβάνετε επιπλέον θερμίδες τρώγοντας παραπάνω. 

 

 

Spice it up

Προσθέστε στην πράσινη σαλάτα σας πικάντικα μπαχαρικά ή λαχανικά όπως είναι το πιπέρι ή οι καυτερές πιπεριές και δώστε extra γεύση στο γεύμα σας. Εκτός από την επιπλέον νοστιμιά, το πικάντικο στοιχείο θα σας βοηθήσει να χάσετε θερμίδες, καθώς σύμφωνα με έρευνες τα καυτερά τρόφιμα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, συμβάλλοντας στην καύση λίπους! 

 

 

 

Protein is the key

Η σαλάτα με μαρούλι και ρόκα ταιριάζει υπέροχα με κοτόπουλο, γαλοπούλα και άλλες πηγές άπαχης πρωτεΐνης, που σας κρατούν χορτάτους και σας κρατούν μακριά από τις παρασπονδίες. Η άπαχη πρωτεΐνη αποτελεί έναν νόστιμο και healthy τρόπο για να κάνετε πιο πλούσια τη σαλάτα σας και να κρατήσετε τη σιλουέτα σας λεπτή. Προτιμήστε εκτός από τα παραπάνω τις γαρίδες, τα αυγά, τον τόνο, τον σολομό, τα μαύρα φασόλια ή και τους σπόρους κολοκύθας και αναβαθμίστε γευστικά τη σαλάτα σας! 

 

 

 
Colorful Veggies 

Εάν βαρεθήκατε την κλασική σαλάτα μαρούλι, τότε ήρθε η στιγμή για γευστική ανανέωση με την προσθήκη διαφορετικών λαχανικών που αφενός σας χαρίζουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και αφετέρου σας βοηθούν να χάσετε θερμίδες. Προτιμήστε μεταξύ άλλων το baby σπανάκι, το μαρούλι τύπου iceberg, το λάχανο, το σέλινο, τα καρότα, τις χρωματιστές πιπεριές και το μπρόκολο, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά συστατικά και θαυματουργά για την υγεία και τη σιλουέτα σας! 

 

 

Extra tip: Για ακόμη πιο γευστικές σαλάτες, προτιμήστε το dressing με μουστάρδα, αγνό παρθένο ελαιόλαδο και λίγο πιπέρι. Σύμφωνα με μελέτες η κατανάλωση μουστάρδας συμβάλλει στη μειωμένη ενεργειακή πρόσληψη και στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού! 

 

 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!