Home / Wellness  / Diet & Fitness  / 10 tips για να επανέλθετε στα κιλά σας, από την Κία Καραγιάννη

10 tips για να επανέλθετε στα κιλά σας, από την Κία Καραγιάννη

Ακολουθήστε τα παρακάτω tips για να χάσετε τα ” γιορτινά” κιλά!

 

  1. Το έχετε ακούσει πολλές φορές, αλλά θα σας το ξαναπώ… Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό γεύμα! Υπάρχουν πολλές επιλογές, σίγουρα θα βρείτε κάποιες που θα σας αρέσουν.

 

  1. Αποφύγετε τη ζάχαρη. Όταν καταναλώνετε τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη, τότε στο σώμα σας αυξάνεται η παραγωγή ινσουλίνης, μίας ορμόνης που δίνει σήμα στον οργανισμό να αποθηκεύσει λίπος!

 

  1. Εντάξτε στη διατροφή σας το πράσινο τσάι. Η καθημερινή κατανάλωσή του συνοδεύεται από απώλεια βάρους, μείωση της περιμέτρου μέσης καθώς και του συνολικού σωματικού λίπους.

 

  1. Ασβέστιο: Εκτός από πολύ σημαντικό για την υγεία των οστών και των δοντιών, είναι ουσιαστικής σημασίας και για την απώλεια βάρους. Τροφές όπως γάλα, ξινόγαλο, γιαούρτι και τυρί διατηρούν σταθερό το μυϊκό ιστό του σώματος και αναστέλλουν την αποθήκευση λίπους.

 

  1. Τρώτε λαχανικά και φρούτα πιο συχνά. Τουλάχιστον 2-3 φρούτα και 1-2 σαλάτες την ημέρα.

 

  1. Πίνετε αρκετό νερό. Το νερό αποτελεί το σημαντικότερο μέσο αποτοξίνωσης, χαλιναγωγεί την όρεξη και βελτιώνει το ρυθμό του μεταβολισμού.

 

  1. Αντικαταστήστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με υδατάνθρακες ολικής αλέσεως.

 

  1. Ρωτήστε τον εαυτό σας πριν καταναλώσετε ένα γεύμα: «Τώρα αυτό που νιώθω τι ακριβώς είναι; Πεινάω πραγματικά ή μήπως μέσω του φαγητού προσπαθώ να καλύψω άλλες ανάγκες μου?» Θα διαπιστώσετε πολλές φορές ότι η πείνα που νιώθετε δεν είναι βιολογική, αλλά συναισθηματική!!!

 

  1. Κλείστε τα φώτα, κάντε ένα ζεστό ντους και κοιμηθείτε. Η έλλειψη ύπνου βοηθάει το σώμα να αποθηκεύει περισσότερο λίπος.

 

  1. Οργανώστε καλύτερα το χρόνο σας και ξεκλέψτε καθημερινά ένα 20λεπτο για περπάτημα ή ποδήλατο. Άλλωστε έχει γίνει τόσο μόδα!

 

Να θυμάστε ότι όλες οι αλλαγές γίνονται με μικρά και απλά βήματα, γι΄ αυτό πάρτε δράση!!!  

info@nutrimedicalhall.gr

Η Κία Καραγιάννη είναι διατροφολόγος-διαιτολόγος, βοτανολόγος, life coach και ιδιοκτήτρια του Nutri Medical Hall, πρότυπης διαιτολογικής μονάδας, στη Θεσσαλονίκη. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας, παρακολούθησε επαγγελματικά σεμινάρια για την αντιμετώπιση των διατροφικών διαταραχών και της παχυσαρκίας από το Ελληνικό Κέντρο Διατροφικών Διαταραχών σε συνεργασία με το Κέντρο Διατροφικών Διαταραχών της Μεγάλης Βρετανίας (NCFED). Στη συνέχεια σπούδασε στο Μαϊάμι των ΗΠΑ και έλαβε δίπλωμα Life Coach and Weight Loss Master Coach σύμφωνα με όλα τα απαιτούμενα κριτήρια από τον International Coach Federation (ICF). Έχει ολοκληρώσει σπουδές πάνω στο αντικείμενο της Ολιστικής Βοτανικής-Φυτοθεραπείας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στην ψυχολογία της διατροφής, τη διευθέτηση αρμονικής σχέσης μεταξύ ειδικού και ασθενούς αλλά και την πρόληψη της παιδικής και εφηβικής παχυσαρκίας. Λαμβάνει μέρος σε σειρά συνεδρίων με σκοπό τη συνεχή ενημέρωσή της πάνω σε θέματα διατροφής και well being. Έχει ασχοληθεί εκτενώς με το οξειδωτικό στρες και την αντιοξειδωτική διατροφή. Έχει διατελέσει καθηγήτρια Διατροφής σε δημόσια ΙEK του νομού Θεσσαλονίκης και έχει σχεδιάσει ειδικά μενού υψηλής ποιότητας για ξενοδοχεία. Δραστηριοποιείται επίσης στην παροχή διατροφικής υποστήριξης σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.