Home / Good Life  / Παναγιώτης Αγγελίδης: Ο Ambassador της DIAGEO και το World Class Fine Drinking στη Θεσσαλονίκη!

Παναγιώτης Αγγελίδης: Ο Ambassador της DIAGEO και το World Class Fine Drinking στη Θεσσαλονίκη!

Ο Ambassador της Diageo, Παναγιώτης Αγγελίδης, μας μιλάει για όσα θα δούμε και θα ζήσουμε στο δεύτερο World Class Fine Drinking στη Θεσσαλονίκη, από τις 22 έως τις 24/11, για την κουλτούρα του fine drinking στη χώρα μας σε σχέση με το εξωτερικό, αλλά και για τη νέα γενιά των bartenders και όσα αυτοί πρεσβεύουν και παρουσιάζουν.

 

 

Πείτε μας λίγα λόγια για τον θεσμό Word Class Fine Drinking και για όσα θα δούμε και θα ζήσουμε στη Θεσσαλονίκη το τριήμερο 22-24/11.

Το Fine Drinking είναι ένα κίνημα, που έρχεται να καλλιεργήσει τη συναίσθηση του τι πίνουμε, πώς το πίνουμε και πού το πίνουμε ως βασικές παραμέτρους της απόλαυσης, που αποκομίζουμε. Το World Class Fine Drinking είναι ένας θεσμός εμπνευσμένος από το World Class, έναν παγκόσμιο διαγωνιστικό θεσμό, που θέλει να μεταδώσει τη γνώση των premium spirits στο ευρύ κοινό και αποτελεί μία σπουδαία γιορτή για την πόλη. Φέτος το Fine Drinking, η γιορτή του καλού ποτού, επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, για δεύτερη φορά. Από την Πέμπτη 22 μέχρι και τις 24 Νοεμβρίου στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στην Αποθήκη Γ’, και από τις 8μιση μέχρι τη 1 και μιση το βράδυ, θα σας περιμένουν 25 κορυφαία bars της πόλης, με καταξιωμένους bartenders, συναρπαστικά services, live μουσική και πολλές εκπλήξεις. Παράλληλα, το World Class Bar, το οποίο θα είναι το κεντρικό bar της εκδήλωσης, θα φιλοξενήσει ταλαντούχους Έλληνες και ξένους bartenders, που θα μας μυήσουν στο Fine Drinking με αξεπέραστες τεχνικές γευσιγνωσίας.

 

 

Ως εκπρόσωπος της Diageo, μιλήστε μας για τις αρμοδιότητες του επαγγέλματός σας και για όλα όσα αυτό περιλαμβάνει.

Η Diageo είναι μία μεγάλη εταιρεία εμπορίας και παραγωγής αλκοολούχων ποτών. Στο κομμάτι του τμήματος, που ασχολείται με το Fine Drinking, οι αρμοδιότητές μας είναι, εκτός από την πώληση, να μεταδώσουμε σε όλους τους επαγγελματίες τους είδους το “μικρόβιο” της σκέψης και της δημιουργίας, ώστε να εξελίξουμε τη γνώση μας και να γίνουμε καλύτεροι. Σκοπός μας είναι να παρουσιάζουμε άρτια και σωστά ποτά με σκοπό την απόλαυση του καταναλωτή και στόχο κάθε φορά ο καταναλωτής να ζει μία μοναδική εμπειρία.

 

 

Στα πλαίσια της δουλειάς σας κάνετε πολλά ταξίδια σε όλον τον κόσμο, για ενημέρωση και γευσιγνωσία. Τι διαφορές έχετε παρατηρήσει στην κουλτούρα του fine drinking ανάμεσα στη χώρα μας και το εξωτερικό;

Με βεβαιότητα σας αναφέρω, ότι η χώρα μας χαρτογραφείται στις κόκκινες περιοχές του πλανήτη, που πρέπει οπωσδήποτε κάποιος να δει και να επισκεφτεί. Έχουμε αυτό το μοναδικό ταμπεραμέντο, που μας χαρακτηρίζει σαν λαό και δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε από τις παγκόσμιες σκηνές. Έχουμε πάρα πολλά να μάθουμε ακόμη, αλλά έχουμε και πάρα πολλά να προσφέρουμε. Όσοι έχουν την τύχη να επισκεφτούν την Ελλάδα και να τριγυρίσουν στα μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος μένουνε κατάπληκτοι. Το επίπεδο πρότασης και παροχής υπηρεσίας, το οποίο προσφέρουμε είναι πάρα πάρα πολύ υψηλό.

 

 

Μία από τις αρμοδιότητές σας είναι και η εκπαίδευση των bartenders, που η Diageo ξεχωρίζει μέσα από ετήσιους διαγωνισμούς, ώστε να τους προετοιμάσετε για τη συμμετοχή τους στον παγκόσμιο διαγωνισμό του World Class. Πόσο δύσκολη και απαιτητική είναι αυτή η διαδικασία, τόσο για τους bartenders όσο και για εσάς;

Πραγματικά είναι πάρα πολύ δύσκολο, αλλά όλα έχουνε να κάνουνε με τον bartender, που έχεις απέναντί σου. Τα πάντα είναι εφικτά, αν υπάρχει διάθεση και όρεξη για δουλειά. Φτάσαμε τη σήμερον ημέρα να μιλάμε για εργασιακά cocktails, που προέρχονται μετά από αναζήτηση και διαμέσου τεχνικών, με σκοπό να γίνουν όσο πιο γευστικά και άρτια γίνεται. Πλέον δεν υπάρχουν τα ποτά που βάζουμε απλά ένα spirit μέσα σε ένα mixing glass και τα ετοιμάζουμε. Είναι ποτά τα οποία προέρχονται από απόσταξη, από μαγείρεμα, από σουβί και διάφορες άλλες τεχνικές διαδικασίες. Πλέον υπάρχει η γνώση. Όπως υπάρχει το fine dining με τους chefs, που ψάχνουν να βρούνε εξειδικευμένα προϊόντα, έτσι και οι bartenders έχουν προχωρήσει σε αυτήν την διαδικασία.

 

 

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι το επάγγελμα του bartender; Πόση γνώση και προσπάθεια χρειάζεται τελικά, ώστε να γίνει κάποιος “επιτυχημένος” bartender και να προσφέρει μια ανώτερη απόλαυση και εμπειρία στον πελάτη; Και ποια θεωρείτε εσείς τη μεγαλύτερη “πρόκληση”, αλλά και τη μεγαλύτερη “ανταμοιβή” κατά την εξάσκησή του;

Το να εκτίθεσαι είναι πάρα πολύ δύσκολο. Τη γνώση μπορούμε να την “κτίσουμε” και να την αποκτήσουμε, ακόμη και να γίνουμε guru. Αν, όμως, δεν έχουμε τον τρόπο να την μεταλαμπαδεύσουμε και να την μεταδώσουμε δεν υπάρχει νόημα και μαγεία. Η δουλειά του bartender είναι μία πάρα πολύ δύσκολη δουλειά, η οποία έχει μεγάλο προσωπικό κόστος. Δουλεύεις πάρα πολλές ώρες και δουλεύεις ώρες, που οι άλλοι βγαίνουν έξω για να διασκεδάσουν. Αν δεν έχεις το “μικρόβιο” της κοινωνικότητας, που σε κάνει να αισθάνεσαι τον πελάτη σου σαν φιλοξενούμενο στο σπίτι σου, δε θα έχεις και ένα καλό αποτέλεσμα. Για μένα η μεγαλύτερη πρόκληση είναι κάθε φορά να φεύγει ο πελάτης σου ικανοποιημένος έχοντας ζήσει μία μοναδική εμπειρία, είτε αυτός ο πελάτης είναι “δύσκολος” είτε “εύκολος”. Και η μεγαλύτερη ανταμοιβή είναι όταν την επόμενη μέρα σε βλέπουν έξω και σου λένε καλημέρα άνθρωποι τους οποίους δεν ξέρεις ή θυμάσαι μόνο ότι κάποτε τους σέρβιρες.

 

 

 

 

Ποιο ποτό ή cocktail θα μας προτείνατε να δοκιμάσουμε τη σεζόν φθινόπωρο-χειμώνας 2018 και ποιο pop up bar δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραλείψουμε να επισκεφτούμε;

Η γεύση είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό και βασίζεται στο τι μου αρέσει, ποιο είναι το επίπεδο γνώσης μου, τι θα ήθελα να πιω εκείνη την ώρα, σε ποια ψυχολογική κατάσταση βρίσκομαι, με ποιες κατηγορίες προϊόντων είμαι θετικός και ποιες δε μου αρέσουν καθόλου. Θεωρώ ότι ο καταναλωτής, που θα μας κάνει την τιμή να μας επισκεφτεί, καλό θα είναι να περιηγηθεί, να δει όλες τις προτάσεις, να αποφασίσει ποιο spirit θα είναι η βάση του ποτού του, στη συνέχεια να δει τα δευτερογενή στοιχεία ενός cocktail και τέλος να δει τι “θα του κάνει κλικ”, ώστε να πάει να το δοκιμάσει. Όλα τα ποτά και τα cocktails μας είναι άρτια, μοναδικά και υψηλών προδιαγραφών, άρα έχει να κάνει καθαρά με τη διάθεση και την επιλογή του καταναλωτή. Όσο για τα 25 pop up bars, είναι όλα τους μοναδικά και παρουσιάζουν εξαιρετικές προτάσεις. Θα πρότεινα, λοιπόν, στον κόσμο να επιλέξει μόνος του, πίνοντας πάντα υπεύθυνα και βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία.

 

 

 

Η είσοδος στην εκδήλωση επιτρέπεται μόνο σε άτομα άνω των 18 ετών.

Για περισσότερες πληροφορίες για το World Class Fine Drinking Θεσσαλονίκης, επισκεφτείτε την σελίδα του World Class στο Facebook @WORLDCLASSGREECE και ενημερωθείτε αναλυτικά.

 

Επισκεφθείτε το www.theworldclassclub.com για περισσότερες πληροφορίες.

 

#FineDrinkingThessaloniki

#WorldClassGreece

#Craftsmanship

#DrinkResponsibly

 

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.

 

Powered by: Jade Communicatiοns

 

[email protected]

Journalist, blogger, dreamer... Believe you can. And you're halfway there!