Home / Fashion  / Ο οίκος KENZO μας πηγαίνει στο supermarket!

Ο οίκος KENZO μας πηγαίνει στο supermarket!

H 4η “La Collection Memento” εμπνέεται από τον καταναλωτισμό.

Ο οίκος Kenzo λάνσαρε το 2017 τη σειρά “ La Collection Memento” με σκοπό να γιορτάσει την ιστορία του και τις δημιουργίες του μέσα σε αυτά τα χρόνια.

Η πρώτη καμπάνια επικεντρώθηκε στο floral στοιχείο, η δεύτερη στο denim style, ενώ η τρίτη ήταν μια ωδή στον μαξιμαλισμό, με tropical και leopard μοτίβα. Τώρα, στην τέταρτη κατά σειρά καμπάνια, η Kenzo μας πηγαίνει στο supermarket, φέρνοντας στο προσκήνιο μερικά από τα πιο έντονα γραφιστικά και prints, που έχει δημιουργήσει ο οίκος.

Το ίδιο το brand δήλωσε ότι γιορτάζει τη διασκεδαστική και ευφάνταστη πλευρά του Kenzo Takada, ο οποίος γνωρίζει καλά πώς να δίνει μια πιο ανάλαφρη διάσταση στον χώρο της μόδας, ενώ αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι η αγάπη του για το φαγητό και τη διασκέδαση.

Στην καμπάνια τα μοντέλα ποζάρουν μπροστά σε μία τεράστια χάρτινη σακούλα μαναβικής, ενώ κρατάνε παράλληλα πολύχρωμα λαχανικά.

Έντονα κίτρινα και κόκκινα γραφιστικά στοιχεία χαρακτηρίζουν τα ρούχα και για πρώτη φορά ο Kenzo επαναλανσάρει το leopard μοτίβο σε χρυσό και βαθύ κόκκινο, το οποίο και εμφανίζεται σε πολλά πουκάμισα και shorts της συλλογής.

Για την παρουσίαση της “ La Collection Momento” ο σχεδιαστής επέλεξε το “Halle des Blancs Manteaux” στο Παρίσι, όπου οι παρευρισκόμενοι βίωσαν ένα μοναδικό fashion show, με τις θέσεις τους να μετακινούνται σε πολλές και διαφορετικές κατευθύνσεις, καθώς παρακολουθούσαν τα μοντέλα σε μία ξεχωριστή performance.

Η συλλογή κυκλοφόρησε χθες επισήμως, μετά το show του οίκου στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και θα είναι διαθέσιμη μόνο για τέσσερις εβδομάδες στο kenzo.com.

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath