Home / Fashion  / Η Burberry κυκλοφορεί την εορταστική καμπάνια της

Η Burberry κυκλοφορεί την εορταστική καμπάνια της

Ένα video αφιερωμένο στην εκκεντρικότητα των βρετανικών Χριστουγέννων.

Την 1η Νοεμβρίου αποκαλύφθηκε η εορταστική καμπάνια της Burberry με πρωταγωνιστές τους Κristin Scott Thomas, Matt Smith, M.I.A, Naomi Campbell και Valerie Morris-Campbell. Τώρα, κυκλοφορεί και το video της καμπάνιας, καθώς και το συνοδευτικό φωτογραφικό υλικό.

 

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εορταστικές καμπάνιες, τις οποίες επιμελήθηκε ο Christopher Bailey και χαρακτηρίζονταν από ένα ζεστό κλίμα όπως ακριβώς ταιριάζει στα Χριστούγεννα- ο νέος fashion editor Riccardo Tisci, επέλεξε ένα λιγότερο “γλυκό” ύφος, σίγουρα πολύ πιο εκκεντρικό. Την καμπάνια  “Close Your Eyes and Think of Christmas  ανέλαβε η Βρετανίδα καλλιτέχνης Juno Calypso, αναδεικνύοντας την εορταστική ιεροτελεστία και αποτυπώνοντάς τη με έναν πιο extreme τρόπο.

 

Ένα χιονισμένο σκηνικό φαίνεται στην οθόνη της τηλεόρασης ενός café, στο οποίο συχνάζουν οι M.I.A και Smith, πριν οι θεατές μεταφερθούν σε ένα βαγόνι τρένου, του οποίου τα καθίσματα έχουν επενδυθεί με το νέο logo του οίκου, δημιουργία του graphic designer Peter Saville. Επιβάτης είναι η ηθοποιός Scott Thomas, ντυμένη με total outfit Burberry. Στη συνέχεια μεταφερόμαστε σε ένα οικογενειακό γεύμα, ενώ το teaser video κλείνει με τη Naomi και τη Valerie Morris-Campbell, οι οποίες αποτελούν και κεντρικά πρόσωπα της νέας Burberry συλλογής, σε συνεργασία με τη Vivienne Westwood, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τις 6 Δεκεμβρίου.

 

 

Όλοι οι πρωταγωνιστές δήλωσαν ότι είναι ενθουσιασμένοι από τη μοναδική αυτή εμπειρία. Η Naomi Campbell και η Valerie Morris-Campbell συγκεκριμένα, εξέφρασαν την τεράστια χαρά τους, αφού όπως είπαν είχαν αρκετά χρόνια να συνεργαστούν, και ένιωσαν να γυρνούν πίσω στον χρόνο, όταν ακόμα μαμά και κόρη γιόρταζαν μαζί τα Χριστούγεννα.

 

Δείτε το video:

[email protected]

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath