Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Φάκελος διατροφή: τι να τρώτε πριν την προπόνηση

Φάκελος διατροφή: τι να τρώτε πριν την προπόνηση

Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε επιπλέον λίπος, πριν την προπόνηση. 

Η διατροφή πριν το γυμναστήριο είναι πολύ σημαντική για την ενδυνάμωση, την καύση του λίπους και γενικότερα το χτίσιμο του κορμιού που ονειρεύεστε. Εκτός από τη γυμναστική, υπάρχουν κάποιοι diet κανόνες που μας υποδεικνύουν ποιες είναι οι σημαντικές και κατάλληλες τροφές πριν την άσκηση για ένα killer body. 

 

Φάκελος διατροφή: τι να τρώτε πριν την προπόνηση

 

Before workout 

Μία ώρα πριν πάτε στο γυμναστήριο ή κάνετε οποιαδήποτε μορφή άσκησης, ακόμη και μόνες σας, είναι καλό να καταναλώσετε τις παρακάτω τροφές, για να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να κάνει περισσότερες καύσεις και να έχει πιο πολλή ενέργεια. Τι μπορείτε να φάτε σε μικρές πάντα ποσότητες για να μην επιβαρύνετε το στομάχι σας:

 

Μπανάνα

Η μπανάνα δεν έχει ανακηρυχθεί τυχαία το φρούτο των αθλητών. Πλούσια σε υδατάνθρακες, δίνει πολλή ενέργεια για να ολοκληρώσετε ένα απαιτητικό fitness πρόγραμμα, ενώ περιέχει κάλιο και πολλές άλλες βιταμίνες που υποστηρίζουν τη νευρική και μυική λειτουργία του οργανισμού. Όχι κι άσχημα! 

 

Ψωμάκι ή προϊόντα ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι εξαιρετικά ωφέλιμα για την υγεία και αποτελούν key diet τροφές πριν το γυμναστήριο. Μπορείτε να καταναλώσετε μία φέτα του τοστ ολικής άλεσης με λίγο τυρί cottage ή δύο κριτσίνια ολικής άλεσης με μία φέτα γαλοπούλα. Συνδυάστε τον υδατάνθρακα των προϊόντων ολικής άλεσης με μία μικρή ποσότητα πρωτεΐνης, για να δώσετε extra energy boost στον οργανισμό σας και να κάψετε περισσότερες θερμίδες στην προπόνηση. 

 

Βρώμη

Η βρώμη αποτελεί μία ακόμη πολύ υγιεινή λύση σνακ πριν το γυμναστήριο. Πλούσια σε υδατάνθρακα οπλίζει τον οργανισμό σας με ενέργεια για τις δύσκολες fit ασκήσεις. 

 

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά είναι μία σούπερ πηγή πρωτεΐνης, που σας γεμίζει με ενέργεια. Η πρωτεΐνη έχει την ικανότητα να προλαμβάνει τη μυική φθορά και να προετοιμάζει το σώμα για ασκήσεις που ενισχύουν τους μυς. Άλλωστε, είναι πολύ σημαντικό να έχετε δυνατούς μυς και να αυξήσετε την μυική σας μάζα, για να καίτε περισσότερο λίπος. 

 

Extra fitness tip: Μην ξεχνάτε πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το πέρας της προπόνησης να πίνετε πολύ νερό. Θα σας βοηθήσει τόσο στη διατροφή σας, όσο και στην αντοχή σας κατά τη διάρκεια της άσκησης. 

 

Φάκελος διατροφή: τι να τρώτε πριν την προπόνηση

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!