Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Τρόποι για να χάσεις βάρος σχεδόν αβίαστα

Τρόποι για να χάσεις βάρος σχεδόν αβίαστα

Πως θα καταφέρεις να χάσεις βάρος, χωρίς πολύ προσπάθεια.

Δίαιτα, γυμναστική όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος ψάχνεις εναγωνίως τρόπους για να επιτύχεις τον στόχο σου. Πολλοί καταφεύγουν σε εξαντλητικές δίαιτες που αποσυντονίζουν τον μεταβολισμό και ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα υγείας. Επειδή δεν υπάρχει λόγος να το διακινδυνεύσεις, δοκίμασε να εφαρμόσεις κάποιες μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου. Υπάρχουν κάποια tips υγιεινής διατροφής που θα σε βοηθήσουν να χάσεις πόντους, σχεδόν φυσικά.

 

Πιες πολύ νερό.

Φυσικά και είναι το πρώτο στην λίστα με τις αλλαγές που πρέπει να κάνεις. Οφείλεις να ενυδατώνεις τακτικά τον οργανισμό σου για λόγους υγείας, γεγονός που συνεπάγεται και να αδυνατίσεις.  Είναι πολύ συχνό φαινόμενο, να συγχέουμε το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας, με αποτέλεσμα την πρόσληψη περιττών θερμίδων. Προσπάθησε τακτικά να πίνεις νερό, όχι μόνο για την υγεία σου αλλά και για να έχεις λαμπερό δέρμα. Αν θες βοήθεια για να κάνεις ένα πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα κατανάλωσης νερού δες εδώ

 

Μην ξεχνάς την πρωτεΐνη.

Προσπάθησε να κάνεις ισορροπημένα γεύματα και μην ξεχνάς να προσθέτεις σε κάθε γεύμα μια ποσότητα πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη χαρίζει ενέργεια και ωθεί το σώμα να εργαστεί σκληρότερα για να αφομοιώσει τις τροφές που τρώτε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καις περισσότερες θερμίδες. Οι καλύτερες πηγές πρωτεϊνών είναι τα ψάρια, τα αυγά, το στήθος κοτόπουλου, η γαλοπούλα, τα καρύδια, οι σπόροι, τα μανιτάρια, η σόγια, οι φακές, τα όσπρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.  

 

Μαγείρεψε.

Προσπάθησε για ένα διάστημα τουλάχιστον να ετοιμάζεις τα γεύματά σου, ώστε να περιορίσεις το junk food και πιο γενικά το ανθυγιεινό φαγητό. Όταν μαγειρεύεις εσύ έχεις τον απόλυτο έλεγχο του τι τρως και αποκλείεις την κατανάλωση τροφών που προσθέτουν βάρος. Ακόμη και οι σαλάτες των εστιατορίων περιέχουν επιπλέον θερμίδες, ζάχαρη ή άλλα συστατικά που μπορεί να σαμποτάρουν την προσπάθεια να χάσεις βάρος. Επιπλέον, έτσι μπορείς να αποφύγεις και το επεξεργασμένο φαγητό, που  έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, συντηρητικά και άλλα πρόσθετα τα οποία είναι επιβλαβή για το σώμα.  

 
Απέφυγε τα γεύματα μετά τις 8 το βράδυ.

Ίσως ακούγεται δύσκολο, αλλά μια τέτοια συνήθεια θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Πιο συγκεκριμένα, προσπάθησε να αποφύγεις τους υδατάνθρακες το βράδυ και για να ικανοποιήσεις την πείνα σου, προτίμησε λαχανικά ή άπαχη πρωτεΐνη. Η αλλαγή αυτή σίγουρα θα σε ανταμείψει.

arnaoutistavroula@gmail.com

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Lars Von Trier, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!