Home / Wellness  / Health  / Τι να τρως για να μην νιώθεις κουρασμένη

Τι να τρως για να μην νιώθεις κουρασμένη

Τροφές που μας απαλλάσσουν από το αίσθημα κόπωσης.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής επιτάσσει να έχουμε υψηλά επίπεδα ενέργειας και αντοχής, ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στους φρενήρεις ρυθμούς της καθημερινότητας. Αν αισθάνεσαι κουρασμένη και αδύναμη να διαχειριστείς την ημέρα σου, κάποιες προσθήκες τροφών στου διατροφολόγιό σου, σε συνδυασμό με περισσότερο ύπνο και ξεκούραση, θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίζεις την κάθε μέρα με περισσότερη ζωντάνια, ενέργεια και αισιοδοξία. 

 
Μαύρη σοκολάτα.

Τα οφέλη της μαύρης σοκολάτας είναι αμέτρητα. Εκτός από τις αντιοξειδωτικές τις ιδιότητες και την ικανότητά της να σας ανεβάζει την διάθεση, μπορεί να κατευνάσει το αίσθημα κόπωσης και να σας χαρίζει την ενέργεια που χρειάζεστε. Το φυσικό διεγερτικό που περιέχει, γνωστό και ως θεοβρωμίνη, σας κάνει να αισθάνεστε πιο ζωντανές και ανεβάσει κατά πολύ τα επίπεδα της ενέργειάς σας. Καταναλώστε την σκέτη ή σε συνδυασμό με βρώμη, γάλα και φρούτα και δώστε μια ώθηση ζωντάνιας, ενέργειας και αισιοδοξίας στην ημέρα σας.

 

Μαύρο ρύζι.

Πλούσιο σε φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, μαγνήσιο και αμινοξέα και απαλλαγμένο από γλουτένη, αποτελεί ιδανική τροφή για όσους θέλουν να βελτιώσουν την ποιότητα της διατροφής τους και να διατηρήσουν την σιλουέτα τους αδύνατη. Καταναλώστε το ως κρύα σαλάτα με κοτόπουλο, ή συνδυάστε το με γιαούρτι για βραδινό γεύμα και θα δείτε πως θα νιώσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας να ανεβαίνουν.

 

Πορτοκάλια.

Η βιταμίνη C ενισχύει την πορεία του οξυγόνου στο σώμα και στον εγκέφαλο, χαρίζοντας στον οργανισμό επιπλέον ενέργεια. Κατανάλωσε τα πορτοκάλια στην φυσική τους μορφή ή ως χυμό καθημερινά, για να νιώθεις πιο ξεκούραστη και ταυτόχρονα να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου απέναντι από λοιμώξεις και κρυολογήματα. 

 

 

Γιαούρτι.

Το γιαούρτι, νόστιμο και υγιεινό, είναι υψηλό σε πρωτεΐνες, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και αποτελεί την καλύτερη επιλογή για ένα πρωινό ή βραδινό γεύμα, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Ιδανική τροφή για να σου χαρίσει ενέργεια και να είσαι σε εγρήγορση περισσότερες ώρες. Συνδύασέ το με αμύγδαλα, φυστικοβούτυρο και φρούτα για να αυξήσεις ακόμη περισσότερο τα επίπεδα της ενέργειάς σου. 

 

Μπανάνα.

Πλούσια σε βιταμίνη Β και φυτικές ίνες, είναι μια πολύ καλή τροφή για να την καταναλώνεις ανάμεσα στα κύρια γεύματά σου και να ανεβάζεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου στο μέγιστο. Ένταξέ την στο διατροφολόγιό σου, γιατί εκτός από ενέργεια σου χαρίζει κάλιο, το οποίο συμβάλλει σε πιο δυνατούς μυς.

arnaoutistavroula@gmail.com

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Lars Von Trier, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!