Home / Wellness  / Health  / Τα dont’s του πράσινου τσαγιού

Τα dont’s του πράσινου τσαγιού

Κι όμως το πράσινο τσάι μπορεί να έχει και παρενέργειες

Μπορεί να είναι εξαιρετικά υγιεινό ρόφημα και κορυφαία επιλογή για όσους θέλουν να κάνουν αποτοξίνωση και σωστή διατροφή, όμως η κατάχρησή του πράσινου τσαγιού μπορεί να φέρει παρενέργειες στον οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα:

 

 

Εντείνει την οστεοπόρωση

Το πράσινο τσάι απορροφά το διαθέσιμο ασβέστιο στον οργανισμό, οδηγώντας στην απώλεια ασβεστίου. Καθώς η οστεοπόρωση, οφείλεται σε ανεπάρκεια ασβεστίου η οποία με τη σειρά της προκαλεί την εξασθένηση των οστών, είναι λογικό πως η κατανάλωση του πράσινου τσαγιού πρέπει να γίνεται με μέτρο. 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα είναι αρκετά. 

 

Προκαλεί στομαχικούς ερεθισμούς

Το πράσινο τσάι όπως είπαμε και παραπάνω είναι καλό να καταναλώνεται αφενός με μέτρο και αφετέρου με γεμάτο στομάχι. Οι τανίνες που περιέχει το πράσινο τσάι -και είναι κατά τα άλλα ευεργετικές για τον οργανισμό- αυξάνουν τα οξέα στο στομάχι, προκαλώντας διάφορους στομαχικούς ερεθισμούς όπως είναι η δυσκοιλιότητα, ο εμετός και η ναυτία. Αν έχετε ευαίσθητο στομάχι πρέπει να προσέχετε!

 

Παρενέργειες της καφεΐνης

Πολλοί αντικαθιστούν τον καφέ με το πράσινο τσάι για να αποφύγουν τις δυσάρεστες παρενέργειες της καφεΐνης. Παρόλα αυτά το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη και η υπερκατανάλωσή του μπορεί να προκαλέσει άγχος, ζάλη, διαβήτη, διάρροια, δυσκοιλιότητα, αϋπνία και να αυξήσει επικίνδυνα τους καρδιακούς παλμούς.  

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!