Home / Wellness  / Health  / Τα πιο θρεπτικά εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Τα πιο θρεπτικά εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Τα πιο θρεπτικά εποχιακά φρούτα και λαχανικά
Επιλέγουμε εποχιακά φρούτα και λαχανικά για την υγεία μας

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι σημαντικά στοιχεία μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής, καθώς προμηθεύουν τον οργανισμό μας με πολλές βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και διαιτητικές ίνες, ενώ μπορούν να καταναλωθούν είτε ως κυρίως γεύματα είτε ως νόστιμα σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι περισσότεροι άνθρωποι ενημερώνονται από πολύ μικρή ηλικία για τη θρεπτική αξία των λαχανικών, όμως δεν εκπαιδεύονται ώστε να καταναλώνουν τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά που είναι ακόμη πιο υγιεινά και ωφέλιμα. 

 

 

Ψήφος εμπιστοσύνης στα εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Επιλέγοντας φρούτα και λαχανικά που βγαίνουν στην εποχή τους καταναλώνουμε τροφές με τη μέγιστη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες, θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, ενώ παράλληλα προστατεύουμε το περιβάλλον. Για τους παραπάνω λόγους σας παρουσιάζουμε τα φρούτα και λαχανικά που είναι στην εποχή τους τον Απρίλη, τον Μάιο και τον Ιούνη. 

 
Απρίλιος 

Ο δεύτερος μήνας της άνοιξης μας δίνει πολλά φρούτα και λαχανικά που είναι αφενός νόστιμα και αφετέρου πάρα πολύ θρεπτικά. Πιο συγκεκριμένα τον Απρίλιο να προτιμάτε αβοκάντο, γκρέιπφρουτ, μανταρίνι, μπανάνα, πορτοκάλι, ακτινίδιο, φράουλα, λεμόνι, αρακά, αγκινάρες, καρότο, κουνουπίδι, φρέσκο και ξερό κρεμμύδι, λάχανα,  μαρούλι, μπρόκολο, σέσκουλα και παντζάρι. Καθώς είναι η εποχή τους όλα τα παραπάνω είναι ακόμη πιο ευεργετικά αν τα καταναλώνεται στην ώρα τους. 

 

Μάιος 

Τον Μάιο προτιμήστε τα ακόλουθα φρούτα και λαχανικά για να ακολουθήσετε μία ισορροπημένη και extra healthy διατροφή. Καταναλώστε λοιπόν, αβοκάντο, πρώιμα αγγούρια, βλίτα, μαρούλι, πατζάρια, πιπεριά, ραδίκια, ραπανάκια, σέλινο, σέσκουλο, σπανάκι, σπαράγγια, φασολάκια και μπρόκολα. Ακόμη, φάτε φρούτα όπως είναι τα βερίκοκα, κεράσια, μούσμουλα, καλοκαιρινά πορτοκάλια ή αλλιώς τα νόστιμα πορτοκάλια Βαλένθια, πρώιμα πεπόνια και φράουλες.

 

 

Ιούνης

Τον Ιούνιο καταναλώστε αχλάδια, βερίκοκα, βύσσινα, καρπούζια, κεράσια, μούσμουλα, πεπόνια, ροδάκινα, φράουλες, δαμάσκηνα και κορόμηλα. Από λαχανικά προτιμήστε αρακά, βλίτα, καρότα, κολοκυθάκια, μελιτζάνα, πιπεριά, ντομάτες, φασολάκια και αγγούρια για να επωφεληθείτε των θρεπτικών τους συστατικών στο έπακρο. 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!