Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Πώς θα χάσετε 5 πόντους γρήγορα και αποτελεσματικά;

Πώς θα χάσετε 5 πόντους γρήγορα και αποτελεσματικά;

xaste_pontous
6+1 tips για να βάλετε “φωτιά” στον μεταβολισμό σας!

 

Χάνω λίπος δε σημαίνει χάνω κιλά. Ας το διαχωρίσουμε εξ αρχής και ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους!

Το να μετράμε απεγνωσμένα τις θερμίδες που φάγαμε, εκτός από πολύ κουραστικό είναι και κάπως ανούσιο, καθώς το χάσιμο των κιλών δε μεταφράζεται αυτόματα σε χαμένο λίπος, κάτι που είναι και το ζητούμενο, ειδικά στις “προβληματικές” περιοχές της κοιλιάς, της περιφέρειας και των γλουτών.

Αυτό που σίγουρα μπορεί να κάνει τη διαφορά στη διαμόρφωση μιας νέας, όμορφης σιλουέτας είναι η αύξηση του μεταβολισμού, κάτι που δεν είναι ακατόρθωτο ακόμα κι αν έχετε περάσει στην τρίτη -ή και παραπάνω- δεκαετία της ζωής σας.

Μικρά αλλά θαυματουργά tips θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος και άρα πόντους, γρήγορα και χωρίς να λιμοκτονήσετε.

1. Πιείτε πολύ νερό!

Nαι, το ακούτε συνέχεια, όμως, είναι γεγονός, πως εδώ ισχύει το “όσο πιο πολύ νερό πίνεις, τόσο περισσότερο νερό θα χάσεις”! Καταναλώστε δυο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα, κάτι που θα σας μειώσει απευθείας την όρεξη. Αποφύγετε οποιοδήποτε ανθρακούχο νερό, καθώς έχει την ιδιότητα να φουσκώνει το στομάχι.

diet

2. Κοιμηθείτε το λιγότερο 8 ώρες!

Όταν το σώμα μας ξεκουράζεται, έχει την ιδιότητα να διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις ορμόνες που παράγονται από το στρες, ενώ επιτρέπει τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού μας. Επιπλέον, η βιταμίνη D3 –μπορείτε να τη βρείτε σε συμπληρώματα διατροφής- θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πολύ πιο εύκολα, καθώς ενισχύει την παραγωγή μελατονίνης, της φυσικής ορμόνης που ευθύνεται για τον ύπνο μας.

sleep

 

 

3. Καταναλώστε το τελευταίο γεύμα σας 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πέσεις για ύπνο με φουσκωμένο στομάχι. Φάτε τουλάχιστον δυο ώρες πριν τον ύπνο, δίνοντας στο σώμα σας τον χρόνο να χωνέψει σωστά. Μετά από εννιά με δέκα ώρες απουσίας λήψης τροφής, ο μεταβολισμός αρχίζει να δουλεύει ρολόι!

 

4. Αποφύγετε συγκεκριμένες τροφές.

Κάποια πράγματα είναι ως γνωστόν απαγορευτικά για τη διατροφή μας, αν θέλουμε να μειώσουμε την πρόσληψη λίπους και κακών λιπαρών. Εκτός από τα αυτονόητα (junk food, chips, μπισκότα κ.α) αποφύγετε οτιδήποτε είναι συσκευασμένο και άρα επεξεργασμένο. Καταναλώστε άφθονα φρούτα, λαχανικά και σούπες με ζωμό κρέατος, αφού θα ανεβάσουν όχι μόνο τον μεταβολισμό αλλά και τη διάθεσή σας.

5. Κόψτε εντελώς το αλκοόλ.

Ούτε γουλιά!Στο θέμα αλκοόλ δε χωρούν ημίμετρα. Όσο ανώδυνο κι αν φαίνεται ένα κοκτέιλ, μπορεί να σας “κοστίσει” ακριβά, καθώς προκαλεί φούσκωμα και παρεμποδίζει σημαντικά τον μεταβολισμό.

6. Κάντε διαλειμματική προπόνηση

Ξεκινήστε με 40 λεπτά. Κάντε παύση και συνεχίστε για άλλα 20 λεπτά προπόνηση, η οποία θα περιλαμβάνει γρήγορα επιτόπου βηματάκια, squats, push-ups και ενδυνάμωση χεριών με βαράκια.

be fit

 

6+1. Εστιάστε σε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες

Μια πουτίγκα με σπόρους chia και βατόμουρα για πρωινό, μια πράσινη σαλάτα με γαρίδες για μεσημεριανό και σολωμός με κουνουπίδι για βραδινό. Να τρία σωστά και ισορροπημένα γεύματα, που μπορείτε να εντάξετε στο καθημερινό σας διατροφολόγιο!

 

healthy food

 

mariamylona@cozyhome.gr

Οne quote, my point of view... “Let me live, love, and say it well in good sentences” Sylvia Plath