Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Οι κορυφαίες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Οι κορυφαίες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Οι κορυφαίες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά
4 ασκήσεις για επίπεδη, γραμμωμένη κοιλιά. 

Οι πιο θαυματουργές και αποτελεσματικές ασκήσεις για αψεγάδιαστη, σέξι κοιλιά. 

 

The perfect belly workout

 

Οι κορυφαίες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά
 
Σανίδα 

Η άσκηση βασιλιάς για την κοιλιά, τον κορμό αλλά και τα πόδια είναι φυσικά η άσκηση σανίδα. Προσπαθήστε να αυξάνετε τα δευτερόλεπτα που την πραγματοποιείτε κάθε φορά και όταν δυναμώσετε κάντε και παραλλαγές της άσκησης που έχουν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας αλλά και καλύτερα αποτελέσματα στους πλαϊνούς και τους κάτω κοιλιακούς μυς. 

 

Burpees

Τα Burpees είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις που υπάρχουν για τους κοιλιακούς και την τόνωση του μεταβολικού ρυθμού. Από όρθια θέση ανοίξτε τα πόδια σας στο εύρος των ώμων. Λυγίστε τα γόνατά σας και φέρτε τα χέρια σας μπροστά, ανάμεσα από τα γόνατά σας. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και σπρώξτε τα πόδια σας προς τα πίσω. Επιστρέψτε στην αρχική θέση με ένα ακόμη τίναγμα με φόρα και επαναλάβετε για 10 φορές. 

 

Κλασικοί κοιλιακοί με ροκανίσματα

Αφού ολοκληρώσετε τους κλασικούς κοιλιακούς που όλοι ξέρουμε, προχωρήστε σε ροκανίσματα δηλαδή μικρές πιέσεις προς τα πάνω και επαναλάβετε για 15 περίπου φορές. Θα νιώσετε παραπάνω κάψιμο και φυσικά θα αποχωριστείτε και περισσότερο λίπος. 

 

Οι κορυφαίες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

 

Russian twists

Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα βαράκι. Τώρα τι πρέπει να κάνετε: Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια σας λυγισμένα να πατάνε στο έδαφος. Έπειτα ανασηκώστε τα πόδια σας από το έδαφος ελαφρά την ώρα που εκτελείτε την άσκηση. Στη συνέχεια τεντώστε τα χέρια σας μπροστά από το στήθος σας κρατώντας τον αλτήρα και γυρίστε τον κορμό σας προς τα πίσω ώστε να είναι σε ορθή γωνία με τα πόδια σας. Τέλος, στρίψτε τον κορμό σας προς τα δεξιά και μετά προς την αριστερή πλευρά. Επαναλάβετε για 15 φορές.

 

 

Extra fitness tip: Για να κάψετε ακόμη περισσότερο λίπος και να αποκτήσετε γραμμωμένη, επίπεδη κοιλιά πρέπει να κάνετε και κάποιου είδους αερόβια άσκηση. Ο καλύτερος τρόπος λοιπόν, είναι να ακολουθήσετε κάποιο είδος διαλειμματικής προπόνησης, όπως τρέξιμο με αύξηση στην ένταση, έπειτα χαλαρό περπάτημα και μετά ξανά έντονο τρέξιμο, να κάνετε δυναμικό αερόμπικ ή να κάνετε σχοινάκι. 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!