Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Νηστεία και δίαιτα; Κι όμως γίνεται!

Νηστεία και δίαιτα; Κι όμως γίνεται!

Πως θα κάνετε νηστεία χωρίς να πάρετε κιλά.

 

Την περίοδο της νηστείας επειδή αποφεύγουμε να καταναλώνουμε πρωτεΐνη όπως είναι το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα και αισθανόμαστε πως δεν κατευνάζεται η πείνα μας, καταφεύγουμε σε μεγάλη κατανάλωση υδατανθράκων όπως είναι τα μακαρόνια και το ψωμί με αποτέλεσμα να παίρνουμε πολλές παραπάνω θερμίδες από ό,τι πρέπει. Όχι δεν υπάρχει λόγος να σταματήσετε την νηστεία για να μην βάλετε κιλά απλά πρέπει να ακολουθείτε κάποια tips διατροφής για να νικήσετε στην μάχη με την ζυγαριά και να επωφεληθείτε της νηστείας που είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να κάνετε αποτοξίνωση. 

 

Φάτε πολλά λαχανικά αλλά όχι πολλά φρούτα.  

Τα λαχανικά ωμά, βραστά ή ψητά είναι μια πολύ καλή επιλογή για να μετριάσετε την πείνα σας και να μην πάρετε επιπλέον θερμίδες. Μπορείτε για παράδειγμα να φάτε όση σαλάτα θέλετε (προσέχοντας πάντα την ποσότητα λαδιού ή τα dressing) και να μην χαλάσετε την δίαιτά σας. Προσοχή όμως με τα φρούτα. Επειδή τα φρούτα περιέχουν αρκετές θερμίδες, φροντίστε να καταναλώνετε 3 μερίδες την ημέρα.

 

Μην υπερβάλλετε με το ελαιόλαδο.

Εάν δεν νηστεύετε από ελαιόλαδο και το καταναλώνετε κατά την διάρκεια της νηστείας είναι σημαντικό να προσέχετε πόσο βάζετε στο φαγητό σας. Προσπαθήστε να κάνετε τα λαδερά φαγητά λίγο πιο ελαφριά γιατί το ελαιόλαδο προσθέτει αρκετές θερμίδες.

 

Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης.

Καθώς το ψωμί ή τα ζυμαρικά την περίοδο της νηστείας έχουν την τιμητική τους μια καλή λύση είναι να καταφύγετε στους υδατάνθρακες ολικής άλεσης οι οποίοι περιέχουν φυτικές ίνες που κρατούν τον οργανισμό για περισσότερη ώρα χορτάτο. Με αυτόν τον τρόπο θα μετριάσετε τα τσιμπολογήματα που σας φορτώνουν με παραπάνω θερμίδες.

 

 

Επενδύστε έξυπνα στις πρωτεΐνες.

Πρωτεΐνη δεν είναι μονάχα το κρέας ή τα γαλακτοκομικά προϊόντα που απαγορεύονται κατά την περίοδο της νηστείας. Πρωτεΐνη είναι και τα μανιτάρια, τα θαλασσινά, οι ξηροί καρποί, η βρώμη, οι φακές ή η κινόα και συνδυάστε τα με λαχανικά ή με μικρή ποσότητα υδατανθράκων.

 

Extra tip: Όταν αισθάνεστε πως πεινάτε πολύ γεμίστε μια κανάτα νερό με φέτες αγγουράκι που θα σας βοηθήσει να νιώσετε κορεσμό και θα κρατήσει παράλληλα λαμπερή την επιδερμίδα σας. Το νερό είναι άλλωστε πολύτιμος σύμμαχος στην δίαιτα. Διαβάστε εδώ χρήσιμα κόλπα για να πίνετε ακόμη περισσότερο νερό. 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!