Home / Wellness  / Health  / Με ποιες τροφές θα νικήσετε τους πόνους τις δύσκολες μέρες

Με ποιες τροφές θα νικήσετε τους πόνους τις δύσκολες μέρες

Οι τροφές παυσίπονα για τις δύσκολες μέρες.

Οι δύσκολες μέρες δεν λέγονται έτσι άδικα. Έχετε σίγουρα όλες βιώσει ενοχλητικά συμπτώματα, όπως κράμπες, πόνο στην κοιλιά, φούσκωμα, μυϊκούς πόνους ή κόπωση κατά την διάρκεια της περιόδου σας. Πέρα από το παυσίπονα ή την θερμοφόρα υπάρχουν κάποιες τροφές που λειτουργούν ως ασπίδα για εσάς και απαλύνουν τους πόνους τις δύσκολες μέρες. Συμπεριλάβετέ τις στο διατροφολόγιό σας για να περιορίσετε τα ενοχλητικά συμπτώματα.

 

Τι να φάτε για να μην ταλαιπωρηθείτε ποτέ ξανά…

 

 

Μαύρη σοκολάτα.

Η επιτακτική ανάγκη για σοκολάτα είναι πολύ συνηθισμένη πριν ή κατά την διάρκεια των δύσκολων ημερών του μήνα. Ικανοποιήστε την ανάγκη σας για γλυκό με μια πιο υγιεινή επιλογή, επιλέγοντας την μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα θα κατευνάσει την λιγούρα σας, θα ανεβάσει την διάθεσή σας και ταυτόχρονα θα χαλαρώσει τους μυς σας.

 

Ανανά.

Το εξωτικό αυτό φρούτο εκτός από νόστιμο και υγιεινό αποτελεί μια ιδανική επιλογή τροφής για τις δύσκολες μέρες. Ο ανανάς θα βοηθήσει τους μυς σας να χαλαρώσουν, μετριάζοντας τις επίπονες κράμπες. Ακόμη, θα σας ενυδατώσει και θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό φούσκωμα.

 

Μπανάνα.

Παρόμοια οφέλη θα σας προσφέρει και μια μπανάνα. Οι μπανάνες σταματούν τις κράμπες της έμμηνου ρύσης, σας ξεφουσκώνουν και παράλληλα σας χαρίζουν ενέργεια για να αισθάνεστε λιγότερο εξαντλημένες.

 

Καταναλώστε πολλά υγρά.

Κατά την διάρκεια των δύσκολων ημερών είναι σύνηθες να παρατηρούμε κατακράτηση υγρών στο σώμα μας. Η κατανάλωση πολλών υγρών και ροφημάτων, θα σας κρατήσει ενυδατωμένες, θα βοηθήσει το σώμα σας να αποβάλει τα υγρά αποτρέποντας την κατακράτηση και θα μειώσει το φούσκωμα. Πιείτε λοιπόν άφθονο νερό, τσάι ή χυμούς και αποφύγετε όσο το δυνατόν είναι εφικτό την καφεΐνη ή τα αναψυκτικά καθώς θα ενισχύουν τα αισθήματα στρες και άγχους.

Μην ξεχνάτε το ασβέστιο.

Το ασβέστιο θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις μυϊκές κράμπες και θα κατευνάσει τον πόνο. Αποφύγετε τα γαλακτοκομικά και προτιμήστε άλλες πηγές ασβεστίου όπως αμύγδαλα, σουσάμι και φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως σπανάκι για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα.

arnaoutistavroula@gmail.com

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Lars Von Trier, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!