Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Γυμναστείτε στο γραφείο όπως η Tracy Anderson!

Γυμναστείτε στο γραφείο όπως η Tracy Anderson!

Ασκήσεις αδυνατίσματος στο γραφείο από την Tracy Anderson!

Η fitness guru των celebrities Tracy Anderson μας παρουσιάζει εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορούμε να εκτελέσουμε ακόμη και στον εργασιακό μας χώρο, δηλαδή στο γραφείο μας για να τονώσουμε τους μυς μας και να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας αδύνατη. Αν δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο εκμεταλλευτείτε τις ασκήσεις στο γραφείο που προτείνει η personal trainer της Gwyneth Paltrow για θανατηφόρο κορμί! 

 

 

Πίσω κλωτσιά. 

Σταθείτε όρθιες και τοποθετήστε τα χέρια σας σε μια καρέκλα. Σηκώστε το δεξί σας χέρι και το πόδι σας και κάντε μια κλωτσιά προς τα πίσω, στην συνέχεια φέρτε το πόδι σας πάνω στην καρέκλα. Συνεχίστε με το αριστερό σας πόδι και κάντε από 15 επαναλήψεις σε 3 σετ για το κάθε πόδι. 

 

Πλάγιο κάθισμα και έκταση ποδιού. 

Πάλι με τη βοήθεια της καρέκλας κάντε ένα πλάγιο κάθισμα ενώ στέκεστε πίσω από την καρέκλα και στην συνέχεια τεντώστε το πόδι σας. επικεντρωθείτε στους μυς των ποδιών σας και προσπαθήστε να είστε συγκεντρωμένες για να είναι αποτελεσματική η άσκηση. Κάντε και εδώ 15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και ολοκληρώστε σε 3 σετ. 

 

Εκτάσεις ποδιών. 

Καθήστε στην καρέκλα και άντε εναλλάξ επεκτάσεις των ποδιών με κλωτσιά. Με αυτήν άσκηση γυμνάζετε και τα δυο σας πόδια και επικεντρώνεστε σε αρκετούς μυς ώστε να αποκτήσετε καλλίγραμμα πόδια. Κάντε 30 επαναλήψεις και ολοκληρώστε σε 3 σετ. 

 

Πλάγια donkey kicks. 

Στηριχτείτε στην καρέκλα και κάντε τα donkey kicks για να ενεργοποιήσετε τους μυς των ποδιών σας και να ανορθώσετε τους γλουτούς σας. Κάντε 20 επαναλήψεις και ολοκληρώστε και πάλι την άσκηση στα 3 σετ. 

 

Stretching αλλά μπαλέτο. 

Για αποθεραπεία μετά την μίνι αυτή προπόνηση χαλαρώστε τους μυς σας με stretching και πλιε όπως οι μπαλαρίνες. Τεντώστε εναλλάξ τα πόδια σας πάνω στην καρέκλα και φτάσε με τα χέρια σας τις μύτες των ποδιών σας. Στην συνέχεια κάντε την άσκηση πλιε για να ολοκληρώσετε το stretching στην περιοχή των ποδιών. Κάντε 30 επαναλήψεις για να αποφύγετε τραυματισμούς και είστε έτοιμες!

 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!