Home / Wellness  / Health  / Ασυνήθιστες αλλά θαυματουργές τροφές για την υγεία!

Ασυνήθιστες αλλά θαυματουργές τροφές για την υγεία!

Τροφές που δεν γνωρίζουμε πως είναι πολύτιμες για την υγεία! 

Συγκεντρώσαμε 5 τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε για να διατηρούμε τον οργανισμό μας υγιή και δυνατό και να έχουμε όσο περισσότερο γίνεται πιο λαμπερή και νεανική επιδερμίδα.  

 

Παντζάρια

Μια υπερτροφή που πολλοί από εμάς δεν γνωρίζαμε τη διατροφική της αξία. Μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε ¨φάρμακα¨ της φύσης, καθώς καταπολεμούν πολλές και διαφορετικές παθήσεις. Είναι αντιοξειδωτικά, μειώνουν  τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια, αποτρέπουν την οστεοπόρωση, μειώνουν την αρτηριακή πίεση και χάρις στο διοξείδιο του πυριτίου που περιέχουν μας προσφέρουν υγιή και δυνατά νύχια, μαλλιά και λαμπερό δέρμα. 

 

Μύρτιλλα

Τα μύρτιλλα συμβάλλουν στη βελτίωση των επιπέδων χοληστερόλης και στην πρόληψη της βραχυπρόθεσμης απώλειας μνήμης. Ακόμη, χάρη στην αντιοξειδωτική δραστηριότητά τους καταπολεμούν την γήρανση και εμποδίζουν τα σημάδια του χρόνου βοηθώντας μας να διατηρήσουμε νεανική την επιδερμίδα μας. Τα μύρτιλλα τέλος, έχουν αντικαρκινική δράση και οι έρευνες υποστηρίζουν πως βελτιώνουν σημαντικά την καρδιακή και εγκεφαλική λειτουργία. 

 

 

Αγκινάρες

Οι Βορειοελλαδίτες δεν συνηθίζουν να τις περιλαμβάνουν στις μαγειρικές τους συνταγές, οι αγκινάρες όμως είναι ένα ακόμη superfood με θεραπευτικές ιδιότητες. Η κατανάλωσή τους συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και της πέψης, στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού, αλλά και στην αύξηση των επιπέδων ενέργειάς μας. Ακόμη, οι αγκινάρες φαίνεται πως τονώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, πως ευεργετούν το νευρικό μας σύστημα και εξαιτίας των φυτικών ινών τους μας βοηθούν να αδυνατίσουμε. 

 

Σαρδέλες

Με μεγάλη θρεπτική αξία και πολλά συστατικά- συμμάχους για την υγεία του οργανισμού οι σαρδέλες αποτελούν μία τροφή που δεν πρέπει να λείπει από το διατροφολόγιό μας. Οι σαρδέλες είναι πλούσια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β12. Τέλος, είναι γεμάτα βιταμίνη D, η οποία βοηθά το ασβέστιο να απορροφηθεί από τον οργανισμό μας και να έχουμε υγιή οστά. 

 

 
Πράσα

Μπορεί να τα μαγειρεύουμε συχνά γιατί τα θεωρούμε νόστιμα όμως πολλοί από εμάς δεν γνωρίζουμε πόσο ωφέλιμα είναι για τον οργανισμό μας. Τα πράσα συμβάλλουν στην καλή κατάσταση της καρδιάς και στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, ενισχύουν τη μνήμη και καταπολεμούν την υψηλή χοληστερόλη, ενώ η υψηλή τους περιεκτικότητα σε σίδηρο βοηθούν στην καταπολέμηση της αναιμίας.  

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!