Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Ασκήσεις στο σπίτι για σίγουρο κάψιμο λίπους

Ασκήσεις στο σπίτι για σίγουρο κάψιμο λίπους

Ασκήσεις στο σπίτι για σίγουρο κάψιμο λίπους
Ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι για να κάψετε λίπος. 

Αυτά είναι τα καλύτερα είδη γυμναστικής και οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για την καύση λίπους. Και το πιο σημαντικό; Μπορείτε να τις κάνετε και στο σπίτι, χωρίς εξοπλισμό. 

 

 

Κάντε tabata για μεταβολισμό στο κόκκινο. 

Η προπόνηση tabata επειδή είναι πολύ δυναμική άσκηση βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού και στο κάψιμο πολλών θερμίδων σε λίγο χρόνο, καθώς συνδυάζει άριστα τα οφέλη της αεροβικής προπόνησης με αυτά των ασκήσεων ενδυνάμωσης.

 

 

Χορέψτε με την καρδιά σας και γυμναστείτε κάνοντας αερόμπικ.

Μπορείτε να κάνετε και μόνες σας στο σπίτι με μουσική ή βλέποντας ένα video στο youtube. Το αερόμπικ είναι από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης για αδυνάτισμα και καύση θερμίδων, καθώς σε μία ώρα προγράμματος και ανάλογα με την ένταση των ασκήσεων, μπορείτε να χάσετε από 300 μέχρι και 600 θερμίδες. Καθόλου άσχημα. 

 

Ασκήσεις στο σπίτι για σίγουρο κάψιμο λίπους

 

 

Επενδύστε στην κλασική σανίδα. 

Η άσκηση βασιλιάς για την κοιλιά, τον κορμό αλλά και τα πόδια είναι φυσικά η άσκηση σανίδα. Προσπαθήστε να αυξάνετε τα δευτερόλεπτα που την πραγματοποιείτε κάθε φορά και όταν δυναμώσετε παραπάνω κάντε και παραλλαγές της άσκησης που έχουν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας αλλά και καλύτερα αποτελέσματα στους πλαϊνούς και τους κάτω κοιλιακούς μυς.

 

 

Δοκιμάστε τα απαιτητικά, αλλά θαυματουργά burpees. 

Τα Burpees είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις που υπάρχουν για τους κοιλιακούς και την τόνωση του μεταβολικού ρυθμού. Από όρθια θέση ανοίξτε τα πόδια σας στο εύρος των ώμων. Λυγίστε τα γόνατά σας και φέρτε τα χέρια σας μπροστά, ανάμεσα από τα γόνατά σας. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και σπρώξτε τα πόδια σας προς τα πίσω. Επιστρέψτε στην αρχική θέση με ένα ακόμη τίναγμα με φόρα και επαναλάβετε για 10 φορές. 

 

 

Ιδρώστε με βαθιά καθίσματα.

Τα βαθιά καθίσματα είναι ίσως η πιο αποτελεσματική άσκηση για να ενδυναμώσετε τους μυς των ποδιών σας και να μειώσετε το λίπος στην ομολογουμένως δύσκολη αυτή περιοχή. Τα βαθιά καθίσματα μπορεί να είναι απαιτητικά, όμως είναι η άσκηση που μπορεί να σας βοηθήσει να απομακρύνετε τον φλοιό πορτοκαλιού.

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!