Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Απλά tips για να χάσετε τα κιλά του Πάσχα

Απλά tips για να χάσετε τα κιλά του Πάσχα

Απλά tips για να χάσετε τα κιλά του Πάσχα
Χωρίς δίαιτα και εξαντλητικές στερήσεις. 

Επειδή φάγαμε αρκετά το Πάσχα και ο εγκλεισμός επίσης ευνοεί στο να βάλουμε βάρος συγκεντρώσαμε tips για να αποσυμφορίσουμε τον οργανισμό μας και να ανακτήσουμε τη σιλουέτα μας. 

 

 

Καταλανώστε άφοβα τις παρακάτω 6 τροφές. 

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού, στη διαδικασία της πέψης και στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, ενώ επιταχύνουν τις καύσεις. Μερικές από αυτές τις τροφές συμμάχους μας στη μάχη για detox και πιο λεπτή σιλουέτα είναι το γιαούρτι, τα σπαράγγια, το λάχανο, η μπανάνα, το αβοκάντο και τα παντζάρια αποτελούν τροφές που σας βοηθούν να “ξεφουσκώσετε”. 

 

Αποφύγετε την κατανάλωση κρέατος. 

Επειδή ο οργανισμός μας μετά το αρνί και το κατσίκι έχει “μπουκώσει” είναι καλό να αποφύγουμε για ένα διάστημα την κατανάλωση κρέατος και να στραφούμε στο ψάρι, τα όσπρια και τα λαδερά. 

 

 

Απλά tips για να χάσετε τα κιλά του Πάσχα

 

Oργανώστε έξυπνα το ψυγείο σας.

Ένας πολύ εύκολος τρόπος για να μην υποκύπτετε σε θερμιδογόνους πειρασμούς είναι να πετάξετε από το ψυγείο σας ό,τι είναι επιβαρυντικό, περιέχει πολλές θερμίδες, ζάχαρη ή αλάτι. Οργανώστε έξυπνα το ψυγείο ή τα ντουλάπια της κουζίνας και αντικαταστήστε τα πατατάκια ή τα μπισκότα με υγιεινά σνακ όπως μπάρες δημητριακών, βρώμη και φρούτα ώστε όταν πεινάτε να τρώτε υγιεινά και διαιτητικά.

 

Μείνετε ενυδατωμένοι. 

Το πολύ νερό και τα υγρά βοηθούν τον οργανισμό να μην αισθάνεται πως πεινάει και ως αποτέλεσμα να καταναλώνει επιπλέον θερμίδες. Πιείτε καθημερινά παραπάνω από 2 λίτρα νερό, αφεψήματα χωρίς ζάχαρη, πράσινο τσάι ή ρόφημα κρόκου Κοζάνης και αποφύγετε τους χυμούς γιατί περιέχουν πολύ περισσότερες θερμίδες από ό,τι τα φρούτα. Τέλος, αν θέλετε στα ροφήματά σας πιο γλυκιά γεύση αντικαταστήστε τη ζάχαρη με γλυκαντικές ουσίες όπως στέβια. 

 

 
Μειώστε αμέσως το αλάτι. 

Ναι, κάποιοι από εμάς το αγαπάμε πάρα πολύ γιατί δίνει νoστιμιά στα φαγητά μας, όμως οι αρνητικές επιπτώσεις του στην υγεία και τη σιλουέτα μας είναι περισσότερες. Το πολύ αλάτι αυξάνει την αρτηριακή πίεση και τις πιθανότητες για εγκεφαλικό επεισόδιο, προκαλεί κατακράτηση υγρών και μεταξύ άλλων συμβάλλει στην παχυσαρκία. Οπότε μειώστε το και για να κάνετε πιο νόστιμο το φαγητό σας χρησιμοποιήστε ξύδι, λεμόνι, μυρωδικά και μπαχαρικά. 

 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!