Home / Wellness  / Health  / Αισθάνεσαι down; Δες ποιες τροφές θα σε ανεβάσουν!

Αισθάνεσαι down; Δες ποιες τροφές θα σε ανεβάσουν!

Αισθάνεσαι down; Δες ποιες τροφές θα σε ανεβάσουν!
Οι τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση και γεμίζουν με χαρά.  

Επειδή οι καταστάσεις που βιώνουμε είναι πολύ δύσκολες και ψυχοφθόρες, όλοι μας έχουμε ανάγκη από ένα μπουστάρισμα, όλοι μας έχουμε ανάγκη να νιώσουμε χαρά και να απομακρύνουμε τη θλίψη. Γιατί να μην το κάνουμε μέσω της διατροφής; 

 

Ποιες 5 τροφές μας κάνουν πιο χαρούμενους:

Ξηροί καρποί.

Οι ξηροί καρποί περιέχουν καλά λιπαρά, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Μας γεμίζουν με ενέργεια και μας δίνουν ένα υγιεινό boost μέσα στην ημέρα. 

Μανιτάρια.

Αν θέλετε να διώξετε τη θλίψη φάτε μανιτάρια. Περιέχουν την σούπερ αντιοξειδωτική βιταμίνη D η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου και έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες. Αν δε κάνετε και διατροφή, τα μανιτάρια είναι τέλεια τροφή. Σας κρατούν χορτάτες με λίγες θερμίδες. 

Κρόκος Κοζάνης. 

Ο Κρόκος Κοζάνης ή αλλιώς σαφράν είναι ένα πολύτιμο δώρο που μας έχει χαρίσει η φύση και πιο συγκεκριμένα η ελληνική γη. Είναι ευεργετικός για τον οργανισμό μας και πλούσιος σε βιταμίνες κι αντιοξειδωτικά στοιχεία, ενώ σύμφωνα με μελέτες χρησιμοποιείται επίσης για την αντιμετώπιση της θλίψης. Διαβάστε πώς μπορείτε να φτιάξετε ένα healthy κι διαιτητικό ρόφημα με Κρόκο Κοζάνης εδώ

 
Ρόφημα με μελισσόχορτο.

Ένα τσάι με μελισσόχορτο θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις, να απομακρύνεις τη θλίψη και το στρες και να αισθανθείς καλύτερα. Το μελισσόχορτο εξισορροπεί τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και έχει ευεργετική δράση στην κατάθλιψη, τον πονοκέφαλο και τους πόνους. 

 
Μπανάνα. 

Είναι πλούσια σε σεροτονίνη η οποία συμβάλλει στην χαλάρωση και την ηρεμία, σε καλύτερο ύπνο, μας κάνει πιο ορεξάτους για συζήτηση και μας ανεβάζει τη διάθεση. 

 

+1 Σοκολάτα:

Φυσικά η σοκολάτα δεν θα μπορούσε να λείπει από τη συγκεκριμένη λίστα, καθώς είναι μία από τις τροφές που μας γεμίζουν χαρά. Η μαύρη σοκολάτα αυξάνει τη διάθεση και μειώνει το στρες. 

 

Αισθάνεσαι down; Δες ποιες τροφές θα σε ανεβάσουν!

 

 

Ενώ για να μην “πέσεις” πάλι καλύτερα να περιορίσεις:

  • Πολλούς καφέδες, αναψυκτικά -ιδιαίτερα αυτά με ζάχαρη καθώς προσέχουμε την υγεία και τη σιλουέτα μας- τσάι -ιδιαίτερα αυτά του εμπορίου. Όλα τα παραπάνω περιέχουν πολλή καφεΐνη και είναι δυνατόν να σας δημιουργήσουν μόνο ένταση κι ανησυχία. 
  • Λευκό ψωμί, λευκά ζυμαρικά και γενικά προϊόντα που συγχύζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
  • Συσκευασμένα γλυκά ή αλμυρά σνακ του εμπορίου, όπως πατατάκια, μπισκότα, έτοιμα κέικ, ντόνατ κτλ. Όλα αυτά τα προϊόντα γεμίζουν τον οργανισμό με ζάχαρη κι πολύ αλάτι και τίποτα θρεπτικό και σύντομα μετά την κατανάλωσή τους δημιουργούν άσχημα συναισθήματα. 

stavroulaarnaouti@cozyhome.gr

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Almodovar, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!