Home / Wellness  / Diet & Fitness  / Αδυνάτισμα χωρίς γυμναστήριο με αυτές τις εναλλακτικές μορφές άσκησης

Αδυνάτισμα χωρίς γυμναστήριο με αυτές τις εναλλακτικές μορφές άσκησης

Εναλλακτικές δραστηριότητες για να είσαι πάντα fit.

Αν βαρέθηκες το παραδοσιακό γυμναστήριο, τα βάρη και τον διάδρομο και θέλεις να γυμναστείς, σου παρουσιάζουμε εναλλακτικούς τρόπους άσκησης με τους οποίους και θα διασκεδάσεις αλλά και θα είσαι πάντα σε φόρμα.

 

Outdoor προπόνηση.

Αξιοποίησε το γήπεδο ή το πάρκο της περιοχής σου και ξεκίνα μια outdoor προπόνηση που όπως λένε οι επιστήμονες είναι παραπάνω αποτελεσματική από την άσκηση σε γυμναστήριο. Το τρέξιμο, το γρήγορο περπάτημα και οι ασκήσεις σε υπαίθριο χώρο όχι μόνο θα ωφελήσουν την υγεία και την σιλουέτα σου αλλά θα σε βοηθήσουν να γλιτώσεις την μονοτονία του κλειστού χώρου. Τώρα μάλιστα που οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν σιγά σιγά, είναι ιδανική ευκαιρία για άσκηση σε υπαίθριους χώρους. Πάρε ένα χρονόμετρο και αν θες μια φίλη σου, βάλε τα αθλητικά σου και ξεκίνα!

 

Χορός.

Κίνηση, ρυθμός, διασκέδαση και κάψιμο πολλών θερμίδων. Ο χορός θα σου ανεβάσει την διάθεση, θα αυξήσει την ενέργειά σου, θα σου προσφέρει περισσότερη ευλυγισία και σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς θα σε βοηθήσει να μειώσεις το άγχος σου. Δοκίμασε ελεύθερο χορό, hip hop, latin ή ακόμη και συνδυασμό χορού με πολεμικές τέχνες και δες το σώμα σου και την διάθεσή σου να αλλάζουν προς το καλύτερο!

 

Ρilates.

Το Ρilates αυξάνει την αντοχή και την ευλυγισία, ενδυναμώνει τους μυς, συμβάλλει στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών και φυσικά στην διατήρηση μιας λεπτής σιλουέτας. Αν έχεις βαρεθεί τα βάρη και την συμβατική γυμναστική, πάνε σε μια εξειδικευμένη σχολή για Pilates, όπου οι ειδικευμένοι γυμναστές θα σου παρέχουν εξατομικευμένο πρόγραμμα που στοχεύει στην σωματική αλλά και πνευματική ευεξία.

 

 

Καλλισθενική γυμναστική.

Η γυμναστική που πιθανολογείται ότι πήρε το όνομά της από τον ιστορικό Καλλισθένη, δεν χρησιμοποιεί μηχανήματα ή βάρη για την μυϊκή ενδυνάμωση και την προπόνηση αλλά μονάχα το βάρος του σώματος. Πρόκειται για ένα είδος γυμναστικής με μεγάλο βαθμό δυσκολίας αλλά και γοητείας που στοχεύει στην ευλυγισία, την ισορροπία και την ενδυνάμωση. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αρκετά δημοφιλής καθώς οι ακροβατικές ασκήσεις, τα άλματα και τα κόλπα που μπορεί να κάνει ο αθλητής με το σώμα του είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά! Γιατί όχι λοιπόν;

 

arnaoutistavroula@gmail.com

Αληθινό παιδί του Ιούλη, λατρεύω τη θάλασσα και το θερινό σινεμά, ενώ αν με ρωτήσεις ποιος είναι ο αγαπημένος μου προορισμός, θα σου απαντήσω “η Βαρκελώνη” - χωρίς δισταγμό! Στην ταινιοθήκη μου σίγουρα θα βρεις τα άπαντα του Lars Von Trier, αλλά και επιλεγμένες ταινίες της χρυσής εποχής του Hollywood, όπως το “Όσα παίρνει ο άνεμος”!